Gå til innhold

Nervøs rundt gutter jeg har datet/hatt sex med. Vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en utadvendt og omgjengelig jente, og er trygg i meg selv. Har null problem med å snakke med folk, og tar ofte initiativ til samtaler osv. Folk ser nok på meg som en veldig selvsikker person generelt. Men med ett unntak: gutter jeg har datet/hatt en greie med, og særlig de jeg har hatt sex med. Møter jeg på disse får jeg puls på 300 og begynner å skjelve i stemmen. Klarer ikke være meg selv i det hele tatt. Dette skjer selv om jeg ikke er interessert i de, og det kan skje lenge etter jeg faktisk var med de. Jeg syns det er utrolig pinlig, for de må jo tro at jeg er en helt annen person enn det jeg var når vi datet. Blir ikke noe særlig nervøs når vi dater, da har jeg på en måte fortsatt "bekreftelsen" deres, men når det er avsluttet blir jeg helt annerledes. Jeg syns dette er ekstremt rart, og jeg forstår virkelig ikke hvorfor jeg blir sånn. Noen som opplever det samme, eller vet hva grunnen til dette kan være? 

Anonymkode: db104...b2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok fordi du mister "kontroll" over deres bilde av deg. 

Det er nok derfor en del folk synes det er ekkelt å møte gamle kjenninger også. En har liksom kontroll på folk om de kun er i fortid. 

Anonymkode: d0a9e...18e

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at det er naturlig når du har delt det aller mest intime og private med de menneskene. 

Skrevet

Jeg er likedan. De har sett meg på mitt mest intime og sårbare og ingenting fysisk er «skjult» lenger, så når jeg ser dem føler jeg meg naken. Tenker ofte på fysikken min. Når man holder på der og da så koser man seg og bryr seg ikke. Men i ettertid så tenker jeg over strekkmerker, valker bla bla, hvordan ser jeg egentlig ut i den posisjonen, hva synes de EGENTLIG? Snakker de om det til kompisene sine? Who knows.

Anonymkode: 9cdd2...c76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...