Gjest Jamila Skrevet 1. oktober 2005 #1 Del Skrevet 1. oktober 2005 Etter alle tråder om jul og ønsker om julestemning har jeg faktisk kommet i skikkelig førjulsstemning. Dette til tross for 30 varmegrader utenfor huset. Har allerede lasta ned masse julesanger, lagd julegavehandleliste og begynt å tenke på julepynt. I går så jeg The Santa Clause, og det blir sikkert bare en av mange julefilmer i tiden framover. Hva har dere gjort med meg??? :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2005 #2 Del Skrevet 1. oktober 2005 Julen starter på Kvinneguiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2005 #3 Del Skrevet 1. oktober 2005 Helt klart!! -julen starter nemlig i slutten av august, når vi begynner masinga på Hege om å få åpnet juleforumet....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2005 #4 Del Skrevet 1. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå