Wonderwoman Skrevet 1. oktober 2005 #1 Skrevet 1. oktober 2005 Er det ikke rart at hvis du har problemer i kjærlighetslivet så ser det ut som HELE resten av verden består av lykkelige par? Eller hvis du ønsker deg barn mer enn noe annet, så er det ikke annet enn gravide mager og lykkelige småbarnsfamilier så langt øyet kan se? Merkelig hvordan det man savner blir så utrolig tydelig i omgivelsene.... Man får faktisk lyst til å be hele verden om å dra til et langt varmere sted (Unner andre å ha det bra altså, skulle bare ønske jeg også kunne..... )
Gjest Hel Skrevet 1. oktober 2005 #2 Skrevet 1. oktober 2005 Jepp.. det er derfor jeg alltid ser jenter med store pupper. Overalt er de.
Usikker Skrevet 1. oktober 2005 #3 Skrevet 1. oktober 2005 Merkelig hvordan det man savner blir så utrolig tydelig i omgivelsene.... ← signerer den ja
Wonderwoman Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2005 Hehe, jeg ser altså lykkelige par og dessuten sylslanke pene unge jenter, blæææh
Gjest Hel Skrevet 1. oktober 2005 #5 Skrevet 1. oktober 2005 Hehe, jeg ser altså lykkelige par og dessuten sylslanke pene unge jenter, blæææh ← Det er mange av dem og ja!
Mrs. K Skrevet 1. oktober 2005 #6 Skrevet 1. oktober 2005 ... for ikke å prate om kvinner med flate faste mager.
Gjest Gitte Skrevet 1. oktober 2005 #8 Skrevet 1. oktober 2005 ... for ikke å prate om kvinner med flate faste mager. ← Jeg veit!!
Gjest Violetta Skrevet 1. oktober 2005 #9 Skrevet 1. oktober 2005 Ja det er faktisk helt sant! Alle steder er det bare lykkelige par med to barn, hus og bil.
gaja Skrevet 2. oktober 2005 #10 Skrevet 2. oktober 2005 (endret) slettet: Endret 12. januar 2006 av gaja
Wonderwoman Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter #11 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg synes faktisk det er PÅFALLENDE hvor mange lykkelige par på full fart inn i kjernefamilien som befinner seg i min umiddelbare nærhet... Aner jeg en sammensvergelse? :klø: Hold dere unna meg har jeg sagt Med mindre det er smittsomt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå