Gå til innhold

Kjøpte en ny jakke på HM, kom hjem og alarmen var ikke tatt bort.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen måte jeg kan fjerne den selv på? er en rund alarmbrikke.

Har kvittering, tok heldigvis vare på den men frister lite med bybesøk for å få den fjernet.

Anonymkode: dff6d...bc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta og ring dem og hør, kan jo være du kan gjøre noe selv. Men Er mange ulike alarmer og det kan jo komme permanente flekker på klærne.

• Liker 1
Skrevet
Misanthropis skrev (1 minutt siden):

Ta og ring dem og hør, kan jo være du kan gjøre noe selv. Men Er mange ulike alarmer og det kan jo komme permanente flekker på klærne.

Mulig det ja, det står : warning og bilde av en diger rød flekk, nei får ta turen selv om jeg ikke har lyst til å bruke tid på det.... 

;)

takk for svar🌸

• Liker 1
Skrevet
Misanthropis skrev (2 minutter siden):

Ja, for alternative metoder for å fjerne alarmene er noe butikkene ønsker å oppgi til folk som ringer og spør...😂 

Anonymkode: aab0f...82a

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja, for alternative metoder for å fjerne alarmene er noe butikkene ønsker å oppgi til folk som ringer og spør...😂 

Jeg synes det var et godt forslag, kunne sendt de kvittering på mail.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tar det som en selvfølge at butikkene ber om en slags bekreftelse, og uansett en butikktyv ville vel ikke ringt, men heller bare hakka løs og tatt sjangsen?!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mulig det ja, det står : warning og bilde av en diger rød flekk, nei får ta turen selv om jeg ikke har lyst til å bruke tid på det.... 

;)

takk for svar🌸

Da er den fylt med blekkpatron som eksploderer ved alternativ fjerning. Hadde ikke rørt den hadde jeg vært deg.

Anonymkode: 50fea...d90

• Liker 1
Skrevet
Misanthropis skrev (2 minutter siden):

Jeg tar det som en selvfølge at butikkene ber om en slags bekreftelse, og uansett en butikktyv ville vel ikke ringt, men heller bare hakka løs og tatt sjangsen?!

Nja... Vi fikk inn ei dame som påstod at nabobutikken hadde glemt alarm på tøy. 

Vi var da allerede varslet om at de var utsatt for tyveri, og vi fikk vektere raskt på plass. Viste seg at hun hadde gjort dette ofte, og dessverre hadde noen av butikkene fjernet for henne siden hun så "uskyldig" ut 

Anonymkode: 7cd9f...0ae

Skrevet

Det skjedde med meg også før. Klarte å få alarmen av genseren, men det lagde hull i genseren. 

Det er best å dra til butikken for å få den fjernet. Vis kvitteringen da. 

Anonymkode: eea44...185

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...