AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Om man ikke har et visst nettverk. Jeg er en mann i 30-årene med to kompiser pluss noen tidligere kolleger og bekjente. Han ene kompisen er gift og har et par unger, så det er ikke særlig aktuelt å dra ut på byen med ham oftere enn et par ganger i året. Er fest og moro som fort blir litt mangelvare, selv om jeg har en kompis som er minst like ivrig som meg på den fronten. Vi har bare få/ingen å treffe. Han er over 40. Er medlem av et par singelgrupper og en "sosialgrupppe" på Facebook, men folka der er jo stort sett 45-60 virker det som. Disse har treff/arrangementer, som jeg gjerne skulle vært med på om det var flere på 25-45. Er treff i kveld, og bare det at de starter kl 18 sier litt. Kunne i hvert fall drøyd det et par timer. Kompisen min har dratt, mens jeg er hjemme pga alderen på disse folka. Veldig synd at yngre folk "aldri" er med på sånt, og de som forviller seg inn i disse gruppene forsvinner nok fort når de oppdager hvor mange "gamlinger" det er. Aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre utenom å dra ut på byen med kompisen min, og bare for å gjøre det hele enda verre havner vi fort på feil steder (for eksempel Sir Winston eller Scotsman for de som er kjent i Oslo). Ut på byen i Oslo blir fort bomtur. Anonymkode: fec83...bfa
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 Du er over 30... På tide å finne andre fritidsaktiviteter enn å gå ut på byen kanskje...? Anonymkode: a88d3...9f0 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #3 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du er over 30... På tide å finne andre fritidsaktiviteter enn å gå ut på byen kanskje...? Anonymkode: a88d3...9f0 Haha, jeg er ikke 40 engang. Er ikke mangel på fritidsaktiviteter som er problemet. Jeg kan fint dra ut på byen som nå de neste 5-10 årene, minst. Anonymkode: fec83...bfa
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Skrevet 8. oktober 2021 Så målet er å finne ei festlig jente i fylla? Anonymkode: e524a...9ce 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #5 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Så målet er å finne ei festlig jente i fylla? Anonymkode: e524a...9ce "Målet" er å være med jevnaldrende eller yngre folk mtp at jeg fremstår som yngre enn jeg er. Anonymkode: fec83...bfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå