AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Kan man kombinere strømpebukser med åpen-tå sandaler (høye hæler)? Stygt? Eller burde man heller satse på pumps?🙂 Anonymkode: f4825...5b2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 Nei det kan man ikke. Anonymkode: f7b33...ed7 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Skrevet 8. oktober 2021 Nei, det kan man ikke kombinere. Noen gjør det, men det er ikke pent. Anonymkode: b4855...828 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #5 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei det kan man ikke. Anonymkode: f7b33...ed7 Klart man kan. På tide noen tør å bryte med motepolitiet. Blås i andre som med briller studerer dine tær for om mulig å få øye på om du har på strømper. Ikke en eneste mann kommenterer noe slikt. Finnes garantert større problemer å snakke om ved de som kommenterer og kritiserer for dette. Anonymkode: 5e21c...7c7 6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #6 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Klart man kan. På tide noen tør å bryte med motepolitiet. Blås i andre som med briller studerer dine tær for om mulig å få øye på om du har på strømper. Ikke en eneste mann kommenterer noe slikt. Finnes garantert større problemer å snakke om ved de som kommenterer og kritiserer for dette. Anonymkode: 5e21c...7c7 For et menneske som spør: Nei, det kan du ikke kombinere. Det er en grunn til at folk spør. De bryr seg om hva andre synes om dem. Klart de da må få vite hva som er gangbart i godt selskap. De som ikke spør, blir heller ikke plaget med disse rådene. Enkelt og greit. Anonymkode: f5580...7ec 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #7 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): For et menneske som spør: Nei, det kan du ikke kombinere. Det er en grunn til at folk spør. De bryr seg om hva andre synes om dem. Klart de da må få vite hva som er gangbart i godt selskap. De som ikke spør, blir heller ikke plaget med disse rådene. Enkelt og greit. Anonymkode: f5580...7ec Tull. Spør man slik, ja så får man så klart svar av motepolitiet, og ingen andre. Det er deres regler som gjelder alltid, ikke sant? Kvinner som skal mene og bry seg med alt, en egoverden der alt skal være perfekt. Ære være de som tør å gjøre som de vil, og ære til de som ikke har "perfekte" kropper. Er ikke det perfekte som er spennende, den tankegangen må vi bort fra. Anonymkode: 5e21c...7c7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #8 Skrevet 8. oktober 2021 Det er det styggeste jeg ser når vi er på feks julebord og noen har sandaler (!) på seg og strømpebukse. Anonymkode: 20dff...82e 3
Gjest laPistola Skrevet 8. oktober 2021 #9 Skrevet 8. oktober 2021 «Vanlig « strømpebukser med forsterkning på tærne er ikke lekkert i sandaler synes jeg. (Alt er lov, så det er bare min mening) jeg ville ha kjøpt strømpebukser som er ment for åpne sandaler.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #10 Skrevet 8. oktober 2021 Vell, for min del handler det ikke om motepoliti, men skikk og bruk/god smak som jeg har lært hjemmefra. Min mor er født i 1945 og er neppe et moteikon. Det handler om å vite hva som er passende antrekk i ulike situasjoner, og strømpebukser i åpne sko er aldri pent eller passende. Man kan for all del la være å bry seg om det, men ts spurte. Og for all del, ingen dør. Det er bare ikke spesielt pent. Anonymkode: b4855...828 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #11 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er det styggeste jeg ser når vi er på feks julebord og noen har sandaler (!) på seg og strømpebukse. Anonymkode: 20dff...82e Fysj om fysj. Har du virkelig vert så heldig at du ikke har sett styggere ting en dette? Hva med hun som går slik, skal hun få masse oppmerksomhet og blikk for dette? Er du selv perfekt i alle sammenhenger? Eller skal vi la folk gå slik de er.. Anonymkode: 5e21c...7c7 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #12 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg har sett hudfargede strømpebukser uten tå brukes i åpne sko, men aldri mørke strømpebukser Anonymkode: 186f0...040
Gjest laPistola Skrevet 8. oktober 2021 #13 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fysj om fysj. Har du virkelig vert så heldig at du ikke har sett styggere ting en dette? Hva med hun som går slik, skal hun få masse oppmerksomhet og blikk for dette? Er du selv perfekt i alle sammenhenger? Eller skal vi la folk gå slik de er.. Anonymkode: 5e21c...7c7 Hvorfor spørre om svar om man ikke vil ha svar? Det var da voldsomt til drama. Må en være perfekt i ALLE sammenhenger for og mene at noe er stygt? Er det og svære ærlig på et direkte spørsmål i et anonymt forum det samme som og « gi blikk»? La folk gå slik de er… hva har strømpebukser med hvordan folk er? Er man strømpebukse med tåforsterkning?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #14 Skrevet 8. oktober 2021 Så klart kan du, men det er grusomt stygt Anonymkode: 61eaa...3c5 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #15 Skrevet 8. oktober 2021 Det er kjempefint. Man får liksom helhetsinntrykket av beina da når foten er med. Ellers er det fint å se tærne med neglelakk gjennom strømpebuksa. Anonymkode: 139c7...936 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #16 Skrevet 8. oktober 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ellers er det fint å se tærne med neglelakk gjennom strømpebuksa. Huff nei Anonymkode: 61eaa...3c5 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #17 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vell, for min del handler det ikke om motepoliti, men skikk og bruk/god smak som jeg har lært hjemmefra. Min mor er født i 1945 og er neppe et moteikon. Det handler om å vite hva som er passende antrekk i ulike situasjoner, og strømpebukser i åpne sko er aldri pent eller passende. Man kan for all del la være å bry seg om det, men ts spurte. Og for all del, ingen dør. Det er bare ikke spesielt pent. Anonymkode: b4855...828 Vel, min mor er født i 1928 og fra en meget dannet og fin familie, og hun og tanter har alltid gått slik. Bare / nakne ben er vulgært osv. Så der falt det argumentet, om det var noe argument. Anonymkode: 30779...456 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #18 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg ville ha gått for sandaler uten strømpebukse. Klem fra Mie❤️ Anonymkode: 4b3d1...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #19 Skrevet 9. oktober 2021 Ser mange refererer til sin mor, og min mor er dau......men strømpebukser og pumps med åpen tå er innafor så lenge en ikke ser en tykk som der. Damer i strømpebukser og skjørt der det mest sexy som finnes, men det er fortsatt slik at helheten teller 🙂 Anonymkode: 3b1e2...443
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #20 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er det styggeste jeg ser når vi er på feks julebord og noen har sandaler (!) på seg og strømpebukse. Anonymkode: 20dff...82e Hva bryr det deg egentlig? I det store og det hele? Anonymkode: 42dc5...0ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå