AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Er selv i uke 33. Trener nå ca 1 til 3 ganger i uken, hovedsakelig på elipsemaskin, og va 30/40 min pr økt. Prøver å gå minimum 10.000 skritt pr dag, og klarer dette omtrent 6 av 7 dager i uken. Hvordan, hvor ofte og hvor lenge trener dere andre som er i 3. trimester? Og dere som trente da dere var i 3. trimester, i hvilken uke måtte dere legge inn årene? Anonymkode: 3281a...a93
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 Så lenge du føler deg bra kan du gjøre det. Elipsemaskinen kategoriseres vel så vidt som trening, det er mer misjon/cardio, og det har vi bare godt av som gravid! Trener du styrke må du være mer obs, men også da kjenner du det på kroppen når du må roe ned. Da øker man ikke intensiteten/vektene etterhvert og har gjerne kortere repetisjoner. Anonymkode: daf5f...250 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #3 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg trener ikke akkurat men passer på å gå minst 30 min tur hver dag. Da blir det ofte litt oppoverbakke også. Og så gjøre jeg litt styrkeøvelser hjemme hver dag, knebøy og et par pilatesøvelser. Anonymkode: fa8ad...7e8
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Skrevet 8. oktober 2021 Trente som vanlig helt frem til samme dag som fødsel, 9 dager over termin. Merket bare litt mer kynnere under trening fom uke 38 Anonymkode: 4e9d6...b23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå