AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Noen tips til en god kur til veldig tørt hår? Anonymkode: d72b3...bbe
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #3 Skrevet 8. oktober 2021 Denne!! Wella SP hydrate mask Desom du hovedsaklig vil få bukt med tørt hår så bør du styre unna hårkur med proteiner/keratin/gjennoppbyggende ingredienser da de kan gjøre at håret føles enda tørrere. Du trenger fukt, ikke proteiner. Anonymkode: c3f64...58c
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg bruker en av Briogeo sine masker, som heter "Don't Despair, Repair!". Syntes den er veldig god☺️ Anonymkode: 8620d...86f
Gjest Trøst Skrevet 8. oktober 2021 #5 Skrevet 8. oktober 2021 Har hørt at den nye fuktkuren til Olaplex skal være bra. Har kjøpt den selv, men ikke tatt den i bruk enda.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #6 Skrevet 9. oktober 2021 Trøst skrev (13 timer siden): Har hørt at den nye fuktkuren til Olaplex skal være bra. Har kjøpt den selv, men ikke tatt den i bruk enda. Hva heter den? Vil du oppdatere når du har prøvd?😃 Anonymkode: d72b3...bbe
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #7 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Denne!! Wella SP hydrate mask Desom du hovedsaklig vil få bukt med tørt hår så bør du styre unna hårkur med proteiner/keratin/gjennoppbyggende ingredienser da de kan gjøre at håret føles enda tørrere. Du trenger fukt, ikke proteiner. Anonymkode: c3f64...58c Ja det er nettopp det jeg synes er så vanskelig. Jeg vil kun ha fukt, ikke proteiner, men det er så mange det står "tørt og skadet" eller liknende på og da regner jeg med de skal gjenoppbygge med proteiner også Anonymkode: d72b3...bbe
Gjest Trøst Skrevet 9. oktober 2021 #8 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva heter den? Vil du oppdatere når du har prøvd?😃 Anonymkode: d72b3...bbe Olaplex No. 8 Bond Intense Moisture Mask. Jeg kan oppdatere når jeg har prøvd den ut.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #9 Skrevet 19. november 2021 Trøst skrev (På 9.10.2021 den 12.56): Olaplex No. 8 Bond Intense Moisture Mask. Jeg kan oppdatere når jeg har prøvd den ut. Ble du fornøyd? 🙂 Anonymkode: e6c38...7dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå