Gå til innhold

Noen som syntes dette er pent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier ikke å henge meg så mye opp i klær jeg aldri hadde kommet til å bruke. Men bukser/shortser med akkurat slik utseende bak syntes jeg er veldig ekkel. Minner meg om et forstørra rumpe hull, også har veldig lite lyst til å se så langt inn i rumpesprekken på folk. Blir rett og slett too mutch. 

Men er det bare jeg som syntes dette er et heslig plagg, eller er det tommel opp for de fleste? 

Screenshot_20211008_165705.jpg

Anonymkode: 5235f...d52

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stygt, synes jeg.

• Liker 16
Skrevet

Ser vulgært ut.

Anonymkode: 030b5...eb4

• Liker 22
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg pleier ikke å henge meg så mye opp i klær jeg aldri hadde kommet til å bruke. Men bukser/shortser med akkurat slik utseende bak syntes jeg er veldig ekkel. Minner meg om et forstørra rumpe hull, også har veldig lite lyst til å se så langt inn i rumpesprekken på folk. Blir rett og slett too mutch. 

Men er det bare jeg som syntes dette er et heslig plagg, eller er det tommel opp for de fleste? 

Screenshot_20211008_165705.jpg

Anonymkode: 5235f...d52

Man kan like gjerne gå foruten. Du ser jo tvers gjennom stoffet hvordan eksakt denne rompa ser ut Jo. Så ser ikke meningen eller logikk i det ejg heller. Det er så utrolig stygt det er som om rompa skriiiiiker etter og bli sett på. Vi lever rett og slett I en tid hvor ingenting er hellig lenger. Du har grønt lyst hvis du eksponerer alle hull og over flater på kroppen din 😴

Anonymkode: 62c20...b2b

• Liker 10
Skrevet

Uff, helt grusomt. 

• Liker 6
Skrevet

Kaviarstjerna. Den styggeste delen på en kropp etter min mening. Skjønner ikke at noen vil forstørre dette og kle seg med noe som ser ut som de har ett kjempestort rumpehull. 

Anonymkode: ef83d...3a0

• Liker 5
Skrevet

Ikke pent. Det samme gjelder den såkalte «tiktoktightsen». 

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg blir så distrahert av rompa at jeg må tenke meg om fire ganger før jeg klarer å si at det ikke er pent🙈🙈🙈🤣🤣🤣 rompa var fin da😬🤣

Skrevet

Synes det er pent jeg

Anonymkode: 4350b...07c

• Liker 1
Skrevet

Med en sånn rumpe så er det jo hot! Men ikke sånn generelt.

Anonymkode: c9cea...dfb

• Liker 3
Skrevet
Chroma skrev (14 minutter siden):

Ikke pent. Det samme gjelder den såkalte «tiktoktightsen». 

Hva er det? 😅

Anonymkode: 7db58...914

Skrevet

Det er stygt. Uansett hva man har puttet inni.

Anonymkode: bfd14...6b2

• Liker 2
Skrevet

Hverken plagget eller rumpa ser bra ut. Men hovedgrunnen til at det ikke er tiltrekkende er at å gå rundt slik sier en del om personligheten. Fullstendig opphengt i å trene på seg unaturlig stor rompe, lite plass til ting som faktisk betyr noe i livet. Stress rundt mat og trening, fokus på utseende fremfor helse, generelt mye pes.

Anonymkode: 2f204...3c5

• Liker 10
Skrevet

Nei, syntes ikke det. Tights og bukser som går inn i rumpa er ikke flatterende.

Anonymkode: 49f56...d14

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hverken plagget eller rumpa ser bra ut. Men hovedgrunnen til at det ikke er tiltrekkende er at å gå rundt slik sier en del om personligheten. Fullstendig opphengt i å trene på seg unaturlig stor rompe, lite plass til ting som faktisk betyr noe i livet. Stress rundt mat og trening, fokus på utseende fremfor helse, generelt mye pes.

Anonymkode: 2f204...3c5

He-rregud. Det var da noen veldig fordømmende tanker du fikk opp 😅

Anonymkode: e66ab...ca1

• Liker 1
Skrevet

Nam

men veldig vulgær posering/photoshop

Anonymkode: e3a0d...0cd

Skrevet

Jeg kunne lett kjøpt den og hatt på meg rundt kjæresten her hjemme, i Norge kan man ikke gå ute i noe sånt, det sier seg selv, om blikk kunne drepe liksom..

Anonymkode: 1e874...730

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...