AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Hei jeg er en kvinne med skikkelig høy panne. Det går utover min selvtillit. Redigerer alltid mine bilder med facetune for å få hårfestet lavere. Ser med engang mer feminin ut da. Jeg bare lurer på finnes det klinikker i Norge som ønsker å utføre en hårtransplantasjon på meg i mitt tilfelle? Eller er det kun snakk om menn som lider av hårtap? Vær så snill og hjelp! Orker ikke å ha den fivehead mer, vil ha en four/forehead 😭 Noen kvinner her som har utført dette inngrepet pga høyt hårfestet? Hva sier klinikkene? Og til dere som skal kommentere «nei det trenger du ikke», «du er fin som du er», «elsk deg selv». Dere hjelper meg ikke! Jeg har prøvd, men det går ikke. Og jeg har spart opp nok penger og vet dette vil forbedre min livskvalitet. Ønsker jo aldri å ha håret i hestehale f.eks Anonymkode: 8d9d7...2b1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 Visste ikke at det hadde eget navn engang, fivehead/fourhead/threehead/twohead? Hvor i all verden tilegner man seg slik kunnskap? Redigerer du virkelig bildene dine for å få hårfestet lavere? Det er helt hinsides. Selv om du insisterer på at vi ikke skal kommentere "du er fin som du er, elsk deg selv". Tror du virkelig at du vil bli fornøyd med deg selv bare så lenge hårfestet blir en centimeter lavere i pannen? Eller ender du opp som Dolly med 30 operasjoner før fylte tredve, og helt kosmetisk ødelagt innen du er 50? Anonymkode: edf84...38b 6
Silva Pluvialis Skrevet 8. oktober 2021 #3 Skrevet 8. oktober 2021 Høyt hårfeste. Influert av Sophie Elise? 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Visste ikke at det hadde eget navn engang, fivehead/fourhead/threehead/twohead? Hvor i all verden tilegner man seg slik kunnskap? Redigerer du virkelig bildene dine for å få hårfestet lavere? Det er helt hinsides. Selv om du insisterer på at vi ikke skal kommentere "du er fin som du er, elsk deg selv". Tror du virkelig at du vil bli fornøyd med deg selv bare så lenge hårfestet blir en centimeter lavere i pannen? Eller ender du opp som Dolly med 30 operasjoner før fylte tredve, og helt kosmetisk ødelagt innen du er 50? Anonymkode: edf84...38b Du hjelper meg ikke. Kommenter en anne tråd om du bare skal skrive svada! Anonymkode: 8d9d7...2b1 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #5 Skrevet 8. oktober 2021 Gjenferdet skrev (4 minutter siden): Høyt hårfeste. Influert av Sophie Elise? Nei ønsket det siden jeg var barn alltid hatt høyt hårfestet. Er snakk om så høyt at det er det første folk legger merke til Anonymkode: 8d9d7...2b1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #6 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du hjelper meg ikke. Kommenter en anne tråd om du bare skal skrive svada! Anonymkode: 8d9d7...2b1 Du mener selvfølgelig fakta og ikke svada! Hvor gammel er du? Anonymkode: edf84...38b
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #7 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du mener selvfølgelig fakta og ikke svada! Hvor gammel er du? Anonymkode: edf84...38b Jeg er 25 år og har tenkt over dette lenge Som sagt hva du enn sier kan du ikke endre hva jeg ønsker for mitt eget beste! Rapporterer deg for avsporing. Anonymkode: 8d9d7...2b1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #8 Skrevet 8. oktober 2021 Kan du legge ut bilde? Anonymkode: 9196f...455 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #9 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er 25 år og har tenkt over dette lenge Som sagt hva du enn sier kan du ikke endre hva jeg ønsker for mitt eget beste! Rapporterer deg for avsporing. Anonymkode: 8d9d7...2b1 Det er ingen avsporing, og rapporter så mye du ønsker. Det kalles dysmorfobi, hvor du har en opplevelse av at utseendet er stygt. Det er også derfor alle sier, elsk deg selv - for når du først starter med kosmetiske operasjoner så vil det ødelegge kroppen din mer. Anonymkode: edf84...38b 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #10 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan du legge ut bilde? Anonymkode: 9196f...455 Da blir jeg gjenkjent og ønsker ikke det. Men er det noen kvinner her på KG som har utført dette og vil komme med sine erfaringer? Anonymkode: 8d9d7...2b1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #11 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ingen avsporing, og rapporter så mye du ønsker. Det kalles dysmorfobi, hvor du har en opplevelse av at utseendet er stygt. Det er også derfor alle sier, elsk deg selv - for når du først starter med kosmetiske operasjoner så vil det ødelegge kroppen din mer. Anonymkode: edf84...38b Hva faen vet du om det? Jeg prøvd det i alle år, men dette komplekset går aldri bort! Hva med de som skifter kjønn? Ville du sagt det samme til dem? Mine komplekser er like reelle! Jeg føler det å ha så høyt hårfestet blir ganske mandig Anonymkode: 8d9d7...2b1 2
Gjest Elder Millennial Skrevet 8. oktober 2021 #12 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg har høyt hårfeste og viker etter jeg fikk smått, stort sett så bryr jeg meg fint lite, men nå var jeg litt lei og løste hele problemet med lugg🤷♀️ Tenker det blir vel inngripende med transplantasjoner om man bare kan ha en mer kledelig frisyre?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #14 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er ingen avsporing, og rapporter så mye du ønsker. Det kalles dysmorfobi, hvor du har en opplevelse av at utseendet er stygt. Det er også derfor alle sier, elsk deg selv - for når du først starter med kosmetiske operasjoner så vil det ødelegge kroppen din mer. Anonymkode: edf84...38b Dette er jo bare tull. Det er ikke sånn at det ikke finnes mindre pene mennesker. Man har ikke er ikke forstyrret bare fordi man innser det selv. Jeg har også høyt hårfeste eller alt for stor panne, og det ser ikke pent ut. Det er ikke sånn at det er noe jeg innbiller meg, alle kan se det og jeg har fått kommentarer på det før. Det gjør at man ikke ser pen ut uansett hvilken frisyre eller oppsett man prøver å ha håret i. Anonymkode: 9497e...e54
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #15 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg kjenner dessverre ikke til noen som har gjort dette, så jeg tror ikke det er veldig vanlig. Jeg tror det eneste alternativet er å ta kontakt med en klinikk som driver med hårtransplantasjon (google) og sende dem en henvendelse. Nummer to er å gå til en veldig dyktig frisør og spesifikt spørre hva de kan gjøre for å ramme inn ansiktet ditt penest mulig. Anonymkode: b22bf...87a
Gjest ABM Skrevet 8. oktober 2021 #16 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei jeg er en kvinne med skikkelig høy panne. Det går utover min selvtillit. Redigerer alltid mine bilder med facetune for å få hårfestet lavere. Ser med engang mer feminin ut da. Jeg bare lurer på finnes det klinikker i Norge som ønsker å utføre en hårtransplantasjon på meg i mitt tilfelle? Eller er det kun snakk om menn som lider av hårtap? Vær så snill og hjelp! Orker ikke å ha den fivehead mer, vil ha en four/forehead 😭 Noen kvinner her som har utført dette inngrepet pga høyt hårfestet? Hva sier klinikkene? Og til dere som skal kommentere «nei det trenger du ikke», «du er fin som du er», «elsk deg selv». Dere hjelper meg ikke! Jeg har prøvd, men det går ikke. Og jeg har spart opp nok penger og vet dette vil forbedre min livskvalitet. Ønsker jo aldri å ha håret i hestehale f.eks Anonymkode: 8d9d7...2b1 Hva med oss menn som elsker høye panner? Nå synes jeg du er skikkelig ufølsom for våre behov ...🙈
Gjest ABM Skrevet 8. oktober 2021 #17 Skrevet 8. oktober 2021 Ominous skrev (5 minutter siden): Jeg har høyt hårfeste og viker etter jeg fikk smått, stort sett så bryr jeg meg fint lite, men nå var jeg litt lei og løste hele problemet med lugg🤷♀️ Tenker det blir vel inngripende med transplantasjoner om man bare kan ha en mer kledelig frisyre? Tipper du var dobbelt så tiltrekkende med håret bakover...🌹
Gjest Elder Millennial Skrevet 8. oktober 2021 #18 Skrevet 8. oktober 2021 ABM skrev (Akkurat nå): Tipper du var dobbelt så tiltrekkende med håret bakover...🌹 Skulle det liksom være ett kompliment? 🤣🤣 Det er det da altså ikke 🙄🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #19 Skrevet 8. oktober 2021 Kan du ikke ringe/maile en hårklinikk og spørre, da? De har vel gratis konsultasjon. Anonymkode: 4b089...a18 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #20 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Da blir jeg gjenkjent og ønsker ikke det. Men er det noen kvinner her på KG som har utført dette og vil komme med sine erfaringer? Anonymkode: 8d9d7...2b1 Er panna di så gjenkjennelig altså? Trenger jo ikke å ta bilde av hele ansiktet. Men ok, da kan du kanskje finne et bilde av en kjendis eller noen andre som har samme likt hårfeste? Anonymkode: 9196f...455
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå