Gå til innhold

Hong Kong-filmer fra 80-tallet, fins de på dvd eller strømmetjenester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gjenoppdaget min fascinasjon for Hong Kong actionfilmer fra 80-tallet, problemet er at bortsett fra Jackie Chans filmer er det omtrent ikke mulig å finne noen på noen av strømmetjenestene. Jeg har sjekka Netflix, HBO og Svensk filmindustri, det er lite å finne av Hong Kong-filmer der, i hvert fall fra 80-tallet. 

Det er mulig Amazons strømmetjeneste har noen av dem, men fra startsiden der er det ikke mulig å søke på tilgjengelige filmer. 

Selv Samo Hung, verdens nest mest kjente Hong Kong-skuespiller, er nesten ikke mulig å finne. Platekompaniet gir null treff når jeg søker på "Samo Hung". 

Cynthia Rothrock er en amerikansk skuespiller som var med på en del Hong Kong-filmer på 80-tallet. Jeg finner noen av dem til salgs på dvd på Amazon, men ingen i noen av strømmetjenestene. "Yes, madam!", "Righting wrongs", "Top squad" osv. Ingen av disse fins på 

Er det virkelig ingen strømmetjenester som har disse godbitene fra 80-tallet? 

Anonymkode: 98b36...e56

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Selv Samo Hung, verdens nest mest kjente Hong Kong-skuespiller, er nesten ikke mulig å finne. Platekompaniet gir null treff når jeg søker på "Samo Hung". 

Det er nok fordi du skrev navnet feil, han heter Sammo Hung - det gir 25 treff

https://www.platekompaniet.no/search/?q=Sammo+Hung

Anonymkode: a1987...65e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...