AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Blir litt lei av at alt må være sukkerfritt. Saft, brus, yougert, halspastiller osv osv. Først og fremst fordi magen min reagerer på de andre søtningsstoffene, men også fordi jeg syns enkelte av produktene er bedre slik de var med sukker. Flere enn meg som savner gamle 'sukkerprodukter'? Anonymkode: a66b2...f34 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 Deler frustrasjonen din. Ei som også reagerer på søtningsmiddel. Anonymkode: f6a39...3f8
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #3 Skrevet 8. oktober 2021 Ja!!! Jeg savner å tygge tyggis! Skjønner jo at den skal være bra for tenna altså, men går det ikke an å lage med feks stevia da? I stedet for å putte Aspartam, Acesulfam K og suklarose i ALT! Anonymkode: 83863...327 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 Det er masse produkter med sukker å finne også! Det meste godterier, sjokolade, pålegg, is er med sukker. Dessverre er matbutikker dårlig i utvalg vs andre land, men bestill fra nett, amerikansk og svensk godteri. Gå på Normal også! Jeg kan ikke spise/drikke sukker (eller juice) som skal være lenge i munn, men savner søppeldynga, IFA med sukker og kjærligheter. Mye harde sukkertøy jeg savner. Sliter også med betennelser og angst som gjør at jeg må holde meg unna sukker, men tenna er liksom litt mere alvorlig. Fikk selv vondt i magen før av søtning, Mem vendt meg til det Anonymkode: e59a5...b09
maia_02 Skrevet 10. oktober 2021 #5 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg er også lei av sukkerfri-hysteriet. Greit at det er et alternativ, men man skal virkelig se godt etter så man ikke går i fella. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #6 Skrevet 10. oktober 2021 For meg som ikke kan spise sukker så vil jeg da si det er større utvalg blant produkter med sukker enn uten... Så jeg er glad de lager mer uten sukker jeg... Anonymkode: 6446f...c0c 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #7 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg elsker at det kommer mer og mer produkter uten sukker. Jeg har aldri noe problem med å finne produkter med sukker iallfall. Kanskje bortsett fra tyggis. Der er vel størsteparten av utvalget sukkerfritt, med noen få alternativ med sukker. Da gjerne fra godterihylla. Anonymkode: c700f...cff 1
applestories Skrevet 11. oktober 2021 #8 Skrevet 11. oktober 2021 (endret) Tror ikke jeg spiser eller drikker noe særlig sukkerfritt. Bortsett fra Fun saft i perioder. Har ikke merket noe på magen, men har i det siste syntes at sukkerfri saft og brus har en merkelig bismak/ettersmak. Ulike smaker fra produkt til produkt, men noe som smaker rart eller gammelt. Merker ikke det med sukkerprodukter. Regner med det er denne mange andre har snakket om og at jeg plutselig har begynt å kjenne den. Før smakte de bare utvannet, på en måte. Endret 11. oktober 2021 av applestories
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå