Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser så mange historier her inne om menn som mishandler, er umodne og rett ut dumme. 

Hvor lager dere barn med de? Er det ikke bedre med en donor? 

Anonymkode: ceeaf...1df

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg leser så mange historier her inne om menn som mishandler, er umodne og rett ut dumme. 

Hvor lager dere barn med de? Er det ikke bedre med en donor? 

Anonymkode: ceeaf...1df

De er attraktive da, og noen kvinner blir kanskje styrt av impulsene uten å ha reflektert godt om valget, eller sett de røde flaggene. 

Anonymkode: d7b8b...20f

• Liker 4
Skrevet

«Bare vi får ett barn sammen og litt ordnede forhold så blir han nok en bra mann»

• Liker 21
Skrevet

Han var god til å lyve og jeg oppdaget det for sent. I tillegg var jeg ung.

Anonymkode: d236c...4a3

• Liker 13
Skrevet

Han utviklet psykisk sykdom da jeg var gravid, og prøvde å selvmedisinere med alkohol og ble alkoholiker som resulterte i aggressivitet og utroskap. Vanskelig å forutse.

Anonymkode: b9265...cde

• Liker 14
Skrevet

De er kjekke, spennende, morsomme, mystiske.... You name it. Men de er ikke alltid trofaste, omsorgsfulle, ærlige osv. 

Som det sies, nice guys finish last. 

• Liker 5
Skrevet

Man vet aldri sikkert pp forhånd hvordan en selv eller partneren takler det å bli foreldre. Mange har for eksempel aldri opplevd langvarig søvnmangel og dermed vet de ikke hvor dårlig de takler det.

• Liker 12
Skrevet

Press fra samfunnet, var over 30 år og fikk da mange spørsmål om hvorfor jeg ikke hadde barn, skal du ha barn, når skal du ha barn… tok den første og beste, likte han ikke engang😂 skilt nå😂

Anonymkode: a4967...c37

• Liker 4
Skrevet

Jeg ble gravid som ung, stormforelsket i mannen (vi hadde vært sammen i rundt 3 år) og hadde lite livserfaring. Jeg så rett og slett ikke de røde flaggene - som at han mente at husarbeid var kvinnens jobb og kom med "kvinner hører til på kjøkkenet"-kommentarer (jeg trodde jo han spøkte) eller at han insisterte på at jeg måtte betale tilbake på øret dersom han la ut for en is for meg eller vi delte en melkekartong, men at han "glemte" å betale meg tilbake når han lånte større beløp. 

Jeg tok heldigvis abort, fordi han insisterte hardt på det. HELDIGVIS. For det tok rundt 6 måneder til før han begynte med vold, og 6 måneder til før jeg kom meg unna. Jeg er så utrolig glad for at jeg ikke hadde en baby oppi det hele og måtte forholde meg til fyren resten av livet.

Hvorfor jeg godtok så mye som jeg gjorde?
- Jeg var også vokst opp med en mor som gjorde ALT på hjemmebane, så selv om hjernen min visste at "likestilling er bra" så gikk jeg rett i den vante tralten med at huset var kvinnens jobb.

- Volden eskalerte sakte, og han hadde alltid en "god" unnskyldning for hvorfor han brukte vold / ble så sint at han ikke kunne styre seg. I starten var det å kaste ting på meg, helle glass med kaldt vann/annen drikke over meg, tvinge meg ut av bilen midt ute i ødemarka til jeg hadde unnskyldt meg lenge nok. Da jeg endelig gikk var det 2 dager etter at han hadde slått meg i ansiktet og jeg ringte min far og ba om hjelp. 

Anonymkode: 2ec8f...fdb

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Press fra samfunnet, var over 30 år og fikk da mange spørsmål om hvorfor jeg ikke hadde barn, skal du ha barn, når skal du ha barn… tok den første og beste, likte han ikke engang😂 skilt nå😂

Anonymkode: a4967...c37

Moralen er vel, ikke gi etter for presset. Selvom du sikkert er glad i barnet da😉

Anonymkode: d7b8b...20f

• Liker 1
Skrevet

Tenker både anonym donor og barn med dårlige menn innebærer risiko. Husk at mye er arvelig. Ikke sikkert det slår ut i barna om de lever i trygge hjem, men man kan ikke kontrollere alt. Kan være dårlige forhold på skolen som utløser eller så kan det først komme frem i barnebarn.

• Liker 2
Skrevet

Enkelt. Fordi damene er despo etter å få barn, så de tar til takke med hvilken som helst mann som gjør dem gravide. Er billigere det, enn donor. Så får de barnebidrag også 😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg var ung og dum. Jeg trodde alt skulle løse seg da jeg ble gravid, han lovte det tross alt. Og så slo han meg igjen. Og igjen. Og enda mer. Og så ble jeg gravid på nytt. Det skulle bli en ny start, lovte han. Det ble ikke det.

Anonymkode: 1689d...1a8

• Liker 5
Skrevet

Jeg var i et psykisk voldelig forhold. Noe som jeg innså mange år etterpå. Jeg var 19 og ble tvingt til å beholde barnet. Hadde ingen å prate med.. Å gå gravid var grusomt. Jeg angrer ikke på barn er mitt idag. Elsker henne. Men hadde jeg kunne fått henne med noen annen, så hadde jeg valgt det....

Anonymkode: 07805...c31

• Liker 1
Skrevet

«Ble gravid på prevensjon»

»Han endra seg etter barnet ble født» 

Alltid en dum unnskyldning.

• Liker 3
Skrevet
Luckie skrev (17 minutter siden):

«Ble gravid på prevensjon»

»Han endra seg etter barnet ble født» 

Alltid en dum unnskyldning.

Stakkars, er det en forsvarsmekanisme fordi ingen damer vil være sammen med deg?

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Stakkars, er det en forsvarsmekanisme fordi ingen damer vil være sammen med deg?

Jeg er ikke lesbisk

• Liker 2
Skrevet
Luckie skrev (1 minutt siden):

Jeg er ikke lesbisk

Nei, som mann er det ikke mulig å være det.

Anonymkode: 7fbf4...02c

Skrevet
herremann skrev (2 timer siden):

De er kjekke, spennende, morsomme, mystiske.... You name it. Men de er ikke alltid trofaste, omsorgsfulle, ærlige osv. 

Som det sies, nice guys finish last. 

En stor del av dem som blir drittsekk etter fødselen ER trofaste nice guys. 

Anonymkode: b8cb8...a71

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...