AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg ville tatt ordinær leie for et rom i en leilighet + 1000 kr. Koster 4000 for et rom på den størrelsen du har, til den standarden, og beliggenheten i byen du bor, så blir det altså 5000. Anonymkode: 32bf7...095 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #3 Skrevet 8. oktober 2021 Troe ikke folk vil betale så mye mer enn for rommet uansett.... kanskje en tusenlapp ekstra? Du er jo der mye av tiden uansett, de kan ikke gjøre leiligheten til sin, de har bare lov å sitte i sofaen....ikke velge sofaen liksom..... Kjenner to sombor sånn, tror de betaler vanlig kollektiv pris, ca 4-5000 i måneden, ikke oslo Anonymkode: c47eb...09f
jokke1 Skrevet 8. oktober 2021 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2021 Må presisere at vedkommende også får ha dyr i leiligheten, noe som er aktuelt i tilfelle jeg tenker på(har pratet med en leietaker).
jokke1 Skrevet 8. oktober 2021 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Troe ikke folk vil betale så mye mer enn for rommet uansett.... kanskje en tusenlapp ekstra? Du er jo der mye av tiden uansett, de kan ikke gjøre leiligheten til sin, de har bare lov å sitte i sofaen....ikke velge sofaen liksom..... Kjenner to sombor sånn, tror de betaler vanlig kollektiv pris, ca 4-5000 i måneden, ikke oslo Anonymkode: c47eb...09f Det er ganske stor forskjell på å vite at du har hele stedet for deg selv halve mnden, kontra å hver dag møte samme skitne oppvasken og folkene. Det sier jeg med egen erfaring. Om det er verdt mer enn 1000kr mnd vet jeg ikke, men det er en grunn til at folk ikke ønsker å bo i kollektiv med mindre de må og i ENKELTE sjeldne tilfeller. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #6 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg tenker at du ikke kan ta noe særlig mer enn ved utleie av et rom. Det er jo din leilighet som du bor i, i motsetning til i en vanlig utleieleilighet hvor du kan ha med dine egne ting og dekorere som du vil osv Anonymkode: 5f047...ab3 1
jokke1 Skrevet 8. oktober 2021 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at du ikke kan ta noe særlig mer enn ved utleie av et rom. Det er jo din leilighet som du bor i, i motsetning til i en vanlig utleieleilighet hvor du kan ha med dine egne ting og dekorere som du vil osv Anonymkode: 5f047...ab3 Slike ting legger jeg meg ikke bort i og har heller ingen innvendinger. Eier ikke voldsomt smak eller sans for det. Er veldig ryddig da, men her får leietakere gjøre som de vil stort sett så lenge de er ryddige og respekterer rolig kl 23-regelen. Skjønner det blir vanskelig å svare på dette.. I utgangspunktet er det alt inkludert av strøm internett tv og møbler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå