AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Ønsker meg et par gode, tidløse svarte chelsea boots. Det viktigste er at de er behagelige og myke i skinnet, og gode å gå med. Bruker mye Hoka ellers, så klarer ikke å gå på harde og flate sko lenger. Jeg har litt ekstra rundt leggene, så de må ikke være for trange og stive i skaftet. Noen som har en favoritt å anbefale videre? Anonymkode: a8a99...f58
skruf Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 Jeg har chelsea boots fra Dr Martens, et par uten for og et par med for til vinteren. Veldig fornøyd med de, har hatt de i mange år og passer til alle antrekk. Veldig god såle, har gått grep på underlaget. De er heller ikke smale rundt ankelen Med for; Selv så ønsker jeg meg disse fra Panama Jack;
AprilLudgate Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 (endret) Jeg har to ulike par fra Panama Jack, forskjellen er tykkelsen på sålen. Begge er foret, og funker hele vinteren. Jeg synes selv Dr Martens er veldig glatte - men skal sies jeg ikke har testet Chelseavariant. Veldig fornøyd med Panama Jack, har 3 par og sikler på et fjerde Som deg sliter jeg veldig med hardere såler, men akkurat PJ fungerer nok til at jeg ikke får låsninger osv. Endret 10. oktober 2021 av Fløff
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #4 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg har alltid Ecco sine i garderoben. De er så gode, klassiske og holder seg bra. Anonymkode: 1aa7a...ac4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå