AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #21 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har et toalettrom som er under én kvadratmeter, 90x100. Det går jo da fint som toalettrom allikevel. Det har sånn liten vask. Anonymkode: 2b16c...919 Dette høres jo veldig interessant ut. Har du dør på kort- eller langsiden? Regner med dørbladet kun er 62 cm? Og hvordan er wc og vask plassert? Godt mulig jeg ønsker å kopiere wc-rommet ditt på et vis 😉 Anonymkode: 7b53d...1ab
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #22 Skrevet 9. oktober 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Dette høres jo veldig interessant ut. Har du dør på kort- eller langsiden? Regner med dørbladet kun er 62 cm? Og hvordan er wc og vask plassert? Godt mulig jeg ønsker å kopiere wc-rommet ditt på et vis 😉 Anonymkode: 7b53d...1ab Dør på kortsiden, det er small dør ja, så kanskje 70 cm sammen med rammen. Det er liten vask der kran er på siden og uten noe skap under. Anonymkode: 2b16c...919 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #23 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dør på kortsiden, det er small dør ja, så kanskje 70 cm sammen med rammen. Det er liten vask der kran er på siden og uten noe skap under. Anonymkode: 2b16c...919 Takk for info! Er det innebygget toalett? Er sisternen bygget inn i veggen eller er sisternen innenfor oppgitte mål for rommet? Og er wc i senter av kortveggen eller er den noe mot siden for å gi litt ekstra plass til vasken? :-) Anonymkode: 7b53d...1ab
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #24 Skrevet 9. oktober 2021 18 hours ago, AnonymBruker said: Ja, jeg vil merke opp og sjekke ut litt hvordan det blir med mål på baderomsmøbler også. Flott med info om søsteren din sitt bad. Det gir absolutt mening 😀 👍 Vet du bredden på dørbladet til søsteren din? Anonymkode: 7b53d...1ab Hun er på ferie men trodde det måtte være en "vanlig" 80 dør. Huset er fra 2013 så mulig det finnes noe standardmål som gir mer nøyaktig informasjon Anonymkode: a4ee5...49d 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #25 Skrevet 9. oktober 2021 Ble litt nysgjerrig på dette. Hva er størrelsen på bad i campingvogn eller båt? De er jo virkelig bittesmå, men det funker jo. Jeg tenker egentlig at så lenge det er mulig å lukke døren og mulig å trekke ned i do, så hadde jeg vært fornøyd. Anonymkode: 61192...3fa 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #26 Skrevet 10. oktober 2021 15 hours ago, AnonymBruker said: Takk for info! Er det innebygget toalett? Er sisternen bygget inn i veggen eller er sisternen innenfor oppgitte mål for rommet? Og er wc i senter av kortveggen eller er den noe mot siden for å gi litt ekstra plass til vasken? 🙂 Anonymkode: 7b53d...1ab Jeg mente selvsagt dør på langsiden! Jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte å skrive feil. 😅 Men, altså, noe likt som hun andre som tegnet sin løsning her. Toalett er stående, det er gammelt hus og gammel do. Huset er fra 1938. Opprinnelig var det ikke vask på rommet, bare do. Tidligere eiere installerte en liten vask. Wc-står nokså i sentrum. Det er seriøst verdens minste vask, hvis du google "liten vask" så ser du de, det er slike der kranen er på siden. Anonymkode: 2b16c...919 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå