AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Hei Har tenkt å overaske gubben noe grassalt i dag. Hva hadde dere tenkt om følgende: Han kommer hjem fra jobb og finner meg liggende naken på et håndkle på gulvet i gangen, rundt meg har jeg strødd nelliker, roser og annet grønt. Dempet musikk i bakgrunnen og tente lys rundt meg. Høres det bra ut? Etterpå skal jeg servere han en treretter i bare nettoen: forret: Rekesmørbrød hovedrett: Kjøttkaker med godt gammaldags tilbehør Dessert: gele Etter maten tenkte jeg å strippe for han? Tipper han kommer med et fornøyd glis på jobben på mandag, eller hva tror dere? Anonymkode: 66b88...be5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han kommer hjem fra jobb og finner meg liggende naken på et håndkle på gulvet i gangen, rundt meg har jeg strødd nelliker, roser og annet grønt. Han kommer til å tro du har falt stygt og ringe ambulanse. Anonymkode: da748...863 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #3 Skrevet 8. oktober 2021 Det høres artig ut! Ville ikke servert mat i nettoen, kanskje et forkle gjør susen? Og en annen ting - hva mener du med ‘nelliker, roser og annet grønt’? Hva er det grønne?? Anonymkode: 6deb1...59d 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Skrevet 8. oktober 2021 Du må ha sånn ferdig krem fra sånn «sprute-flaske» som tilbehør til geléen. Anonymkode: 1c6c9...918 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 8. oktober 2021 #5 Skrevet 8. oktober 2021 Kanskje hvis du startet i sexy undertøy på ett pledd istedenfor håndkle? Så har du noe å ta av etterpå når du skal strippe? Tenker også at ett pent hvitt forkle hadde gjort susen under serveringen 😅👍 Ellers tenker jeg mannen blir himla glad uansett jeg🤩👍
Gjest Jmcclane Skrevet 8. oktober 2021 #6 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei Har tenkt å overaske gubben noe grassalt i dag. Hva hadde dere tenkt om følgende: Han kommer hjem fra jobb og finner meg liggende naken på et håndkle på gulvet i gangen, rundt meg har jeg strødd nelliker, roser og annet grønt. Dempet musikk i bakgrunnen og tente lys rundt meg. Høres det bra ut? Etterpå skal jeg servere han en treretter i bare nettoen: forret: Rekesmørbrød hovedrett: Kjøttkaker med godt gammaldags tilbehør Dessert: gele Etter maten tenkte jeg å strippe for han? Tipper han kommer med et fornøyd glis på jobben på mandag, eller hva tror dere? Anonymkode: 66b88...be5 "Hei kjære, inviterte noen venner hjem på middag"😅
Gjest Elder Millennial Skrevet 8. oktober 2021 #7 Skrevet 8. oktober 2021 Jmcclane skrev (4 minutter siden): "Hei kjære, inviterte noen venner hjem på middag"😅 «Hei kjære, jeg traff tante Guri på butikken og inviterte henne med hjem på middag, dekker du på til en til?» 😬
Gjest Jmcclane Skrevet 8. oktober 2021 #8 Skrevet 8. oktober 2021 Ominous skrev (Akkurat nå): «Hei kjære, jeg traff tante Guri på butikken og inviterte henne med hjem på middag, dekker du på til en til?» 😬 "Hei kjære, har du glemt av vi skulle sitte barnevakt for nevøene våre?"
Mann39nord Skrevet 8. oktober 2021 #9 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei Har tenkt å overaske gubben noe grassalt i dag. Hva hadde dere tenkt om følgende: Han kommer hjem fra jobb og finner meg liggende naken på et håndkle på gulvet i gangen, rundt meg har jeg strødd nelliker, roser og annet grønt. Dempet musikk i bakgrunnen og tente lys rundt meg. Høres det bra ut? Etterpå skal jeg servere han en treretter i bare nettoen: forret: Rekesmørbrød hovedrett: Kjøttkaker med godt gammaldags tilbehør Dessert: gele Etter maten tenkte jeg å strippe for han? Tipper han kommer med et fornøyd glis på jobben på mandag, eller hva tror dere? Anonymkode: 66b88...be5 Solgt 😉👍
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #10 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det høres artig ut! Ville ikke servert mat i nettoen, kanskje et forkle gjør susen? Og en annen ting - hva mener du med ‘nelliker, roser og annet grønt’? Hva er det grønne?? Anonymkode: 6deb1...59d Et par tre kålhoder og noen dusker persille. Anonymkode: 66b88...be5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå