Gå til innhold

Totalrenovering av bad? MittAnbud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal totalrenovere badet og har foreløpig holdt oss unna Mittanbud pga. dårlige erfaringer tidligere. Nå begynner vi å lure på om vi må bruke en slik tjeneste, da vi opplever at mange håndverkere i avtaler befaring med ikke har tid likevel (etter å ha brukt masse tid på befaring), at de ikke dukker opp på befaring eller at pristilbudet enten er skyhøyt eller aldri kommer.

Har noen erfaringer med håndværkere fra Mittanbud?

Bor i Oslo. 

Anonymkode: 93dfc...c31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun brukt MittAnbud en gang, og da ble resultatet litt...tja. Kunne vel ha klaget men valgte å unngå å lage styr og fikset heller det som ble ødelagt/gjort feil selv (det gjaldt ikke våtrom) Men en erfaring sier jo ikke så mye, men det beste er nok som oftest å heller vente på en håndverker som har mye å gjøre, da det kan bety at de har mange faste kunder, enn å velge en som er ledig omtrent på dagen. 

Anonymkode: 20c50...7f5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.10.2021 den 20.22):

Har kun brukt MittAnbud en gang, og da ble resultatet litt...tja. Kunne vel ha klaget men valgte å unngå å lage styr og fikset heller det som ble ødelagt/gjort feil selv (det gjaldt ikke våtrom) Men en erfaring sier jo ikke så mye, men det beste er nok som oftest å heller vente på en håndverker som har mye å gjøre, da det kan bety at de har mange faste kunder, enn å velge en som er ledig omtrent på dagen. 

Anonymkode: 20c50...7f5

Dette er kjempeviktig! Det er de som har mange kunder og fulle kalendere du vil bruke. Anbefaler å bruke en totalentreprenør med prosjektleder som styrer prosessen. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har brukt mitt anbud 2 ganger. 
Ene gangen skulle jeg totalrenovere kjøkken, bad og stue/gang. 
La det ut på Mitt Anbud og fikk 5 interessenter som kom på befaring og deretter ga meg et tilbud. 
Valgte deretter ut det firmaet som hadde det ryddigste tilbudet (i forhold til tid og oppsett, ikke alle hadde spesifisert tilbudet heller) og som lå midt i sånn prismessig, og som jeg syntes jeg fikk god kontakt med når h*n var hos meg på befaring (magefølelse m.a.o). Veldig fornøyd!
Andre gangen skulle jeg bare ha malt over (omtrent) hele kåken før salg, freshe opp litt.... tok inn 3 stk på befaring og valgte ut fra magefølelse og pris da, fornøyd da og!

• 5 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Brukte du mittanbud? Hva ble erfaringen? 

Lurer på det samme nå.

Anonymkode: 8ee6c...f04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...