AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Del Skrevet 8. oktober 2021 Jeg har pådratt meg kraftig forkjølelse og det er umulig å puste ut av nesen. Har kjøpt otrivin, men har tidligere slitt med avhengighet av dette så ønsker å begrense bruken. Har noen andre gode tips å komme med, kjerringråd f.eks? Ønsker helst ikke å måtte dra på apoteket når jeg ikke er i form. Anonymkode: 2677b...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2 Del Skrevet 8. oktober 2021 Siden du ikke vil dra på apoteket: kok opp en kasserolle med vann. Ta gjerne oppi litt salt (2 ts i 1 liter). Sett den på stuebordet slik at du kan sitte i sofaen og ta en håndduk over hodet og bøy deg frem over kasserollen slik at du puster inn dampen og at håndkleet dekker over hodet ditt og kasserollen. Dette er ikke et kjerringråd, men det blir et slags hjemmelaget forstøverapparat som løser opp slim Jeg pleier å gjøre det når jeg er veldig tett i nesen. Anonymkode: c55c7...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #3 Del Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Siden du ikke vil dra på apoteket: kok opp en kasserolle med vann. Ta gjerne oppi litt salt (2 ts i 1 liter). Sett den på stuebordet slik at du kan sitte i sofaen og ta en håndduk over hodet og bøy deg frem over kasserollen slik at du puster inn dampen og at håndkleet dekker over hodet ditt og kasserollen. Dette er ikke et kjerringråd, men det blir et slags hjemmelaget forstøverapparat som løser opp slim Jeg pleier å gjøre det når jeg er veldig tett i nesen. Anonymkode: c55c7...e35 Forresten: jeg pleier å gjøre dette i 10-15 minutt. Gjør det så mange ganger om dagen du ønsker. Anonymkode: c55c7...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Del Skrevet 8. oktober 2021 Har ikke prøvd, men verd å prøve denne teknikken dersom det sitter i bihulene Anonymkode: 030b0...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binar Skrevet 8. oktober 2021 #5 Del Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ikke prøvd, men verd å prøve denne teknikken dersom det sitter i bihulene Anonymkode: 030b0...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #6 Del Skrevet 8. oktober 2021 YouTube.html Anonymkode: 030b0...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå