Gjest padawan Skrevet 8. oktober 2021 #21 Del Skrevet 8. oktober 2021 Bruglen skrev (3 minutter siden): Jeg blir seriøst uvel av detaljfokuset når det gjelder kropper, og at det alltid er fokus på hva menn synes er attraktivt eller ikke. Jeg tror kvinner er like mye skyld i å trekke frem ting som er "feil" med kvinnekroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #22 Del Skrevet 8. oktober 2021 Elsker mine hip dips! Har skikkelige former og elsker kurvene jeg får med hip dipsene. 😄 Anonymkode: 1201d...773 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #23 Del Skrevet 8. oktober 2021 Visste ikke hva det var og har aldri tenkt over det før dette innlegget. Og aner ikke om jeg har det eller ikke. Bryr meg null. Hva godt kommer ut av å ganske kropper så nøye? Anonymkode: 84e52...428 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 8. oktober 2021 #24 Del Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Elsker mine hip dips! Har skikkelige former og elsker kurvene jeg får med hip dipsene. 😄 Anonymkode: 1201d...773 Goood attitude..and good girl..!.🙈 🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #25 Del Skrevet 8. oktober 2021 Vel.. Jeg er mann og bryr meg egentlig ikke. Men kvinner er kvinners verste fiende. Husker godt at ei venninne sa til søsteren sin at hun så ut som en sekk med dårlig stablede poteter. Jeg synes at den aktuelle søsteren er koselig og fin. Anonymkode: 675ca...a8c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #26 Del Skrevet 8. oktober 2021 Dette er Sophie Elise sin feil. Norges forbilde. Hun lot seg operere både her og der for hun mente kroppen var feil. Skammelig at hun og fotballfrue får mediadekning. Psyke damer bør ikke få uttale seg. Anonymkode: bc8fd...4c8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruglen Skrevet 8. oktober 2021 #27 Del Skrevet 8. oktober 2021 padawan skrev (5 timer siden): Jeg tror kvinner er like mye skyld i å trekke frem ting som er "feil" med kvinnekroppen. Jeg er helt enig. Menn har ikke noe detaljfokus på kvinnekropper. Men mange kvinner føler hovedfunksjonen til kroppen er at menn skal like den, og det er det som gjør meg uvel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cer3s Skrevet 8. oktober 2021 #28 Del Skrevet 8. oktober 2021 Ugh orker ikke bry meg engang. Her har jeg hengepupper, strekkmerker, cellulitter, mammamage, hip dips og hva enn "negativt" en klarer å finne på om normale kvinnekropper. Kroppen min gjør akkurat det den skal gjøre. Skjønner ikke hvorfor man skal straffe seg selv for å følge trender 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #29 Del Skrevet 8. oktober 2021 5 hours ago, CorvusCorax said: Er det ikke bare overflødig fett? Det kan trenes bort. Nei, er vel gjerne heller motsatt! Eller rett og slett genetisk hvordan man er bygd (eller hvordan man poserer med tanke på alle instabertene). Jeg har alltid vært veldig slank og trent og har alltid hatt hip dips, ikke noe ekstremt, men ikke rund hofte heller. Ellers har jeg veldig smal midje og godt med rumpe. Som gravid har hoften blitt mer avrundet, muligens grunnet vektøkning og bekkenet som gjør seg klar til fødsel. Aner ikke hvordan det blir seende ut etterpå, og kunne ikke brydd meg mindre heller.. Anonymkode: 60692...182 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 8. oktober 2021 #30 Del Skrevet 8. oktober 2021 Er perfekt eksempel på hvorfor influencerbransjen kritiseres for dårlig påvirkning. De planter komplekser inn i andre mennesker, komplekser sånn cirka ingen har tenkt over noensinne før de begynte å fronte dem. Tragisk samfunnsutvikling. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 13. oktober 2021 #31 Del Skrevet 13. oktober 2021 K.B. skrev (På 8.10.2021 den 14.21): Who cares! Kun menn som kan svare sånn og faktisk mene det. Fordi gjør de fleste av oss, menn altså. Det spiller imidlertid ingen rolle, dette er noe kvinner og plastikk kirurger med falske tenner, parykk og overload av betakaroten tabletter innabords har funnet på. Le gjerne av det men det sier ganske mye om hvor selvopptatte, lettlurte og svaksynte altfor mange kvinner er. Kirurgene allerede nevnt derimot, de er skarpsynte og oppfinnsomme. What a world 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 13. oktober 2021 #32 Del Skrevet 13. oktober 2021 Bruglen skrev (På 8.10.2021 den 20.39): Jeg er helt enig. Menn har ikke noe detaljfokus på kvinnekropper. Men mange kvinner føler hovedfunksjonen til kroppen er at menn skal like den, og det er det som gjør meg uvel. Støttes. Vi har våre (medfødte) lodd her i livet og det kan da ikke herske noe særlig tvil om at både menn og kvinner innerst inne er ganske omforente om at kvinners primærkapital er utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #33 Del Skrevet 13. oktober 2021 CorvusCorax skrev (På 8.10.2021 den 15.17): Er det ikke bare overflødig fett? Det kan trenes bort. Jeg har konkurrert i bikinifitness, og selv i sceneform hadde jeg hip dips. Kroppsfasongen min er bare sånn, det har med beinbygning å gjøre. Anonymkode: a015c...01e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 13. oktober 2021 #34 Del Skrevet 13. oktober 2021 Med mindre en konstant poserer i tights for noen som spesifikt ser etter det tviler jeg på at særlig mange bryr seg eller merker det, kanskje minst av alt menn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 13. oktober 2021 #35 Del Skrevet 13. oktober 2021 Slike konstruerte tulleproblemer stammer alltid fra de samme kildene: kvinner som dyrker sosiale medier, fordi de har alt for lite nyttig å ta seg til. De tilbringer mye tid foran speilet for å studere seg selv, og deretter sammenligne med andre. Det triste er at noe så dumt skaper faktisk alvorlige problemer for mange. Det som er like trist er at mange faktisk lever av å skape slike problemer. Det gir oppmerksomhet, det er det samme som inntekt i dagens samfunn. Triste greier. Dette er hva jeg synes om "hipdips". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 13. oktober 2021 #36 Del Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 8.10.2021 den 14.08): Kvinner verden over opererer seg og trener hardt for å fjerne såkalte hip dips. Jeg har selv aldri vært usikker rundt dette før etter det ble snakket om i sosiale medier for noen år siden. Kvinner sier at de hadde hatt perfekte kropper om de ikke hadde hip dips osv. Dette skal jeg innrømme har gjort meg usikker. Jeg brydde meg ikke i utgangspunktet, men når alle ikke liker det på seg selv, så betyr vel det at de ikke liker det på meg heller? Ikke alle kvinner kan trene seg til å "fikse" dette. Hip dips er til venstre. Til høyre er idealet. Anonymkode: 3f3ab...0e4 Her er jo problemet eller løsningen alt etter som du ser det fotoshoppa. Synes det egentlig er enklest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #37 Del Skrevet 13. oktober 2021 Men syns ingenting om hip dips. Dette er en helt tilfeldig kroppsdel vi kvinner plutselig må fikse på i følge det råtne kroppsfikserte samfunnet vårt. Vi må slutte å prøve å endre på kroppen vår etter trender! For noen år siden var det trendy å være kjempetynn og store romper var "låvedører" og andre ting. Nå skal man operere rompa fordi det er fysisk umulig å være sexy på en trendy måte nå, om man var det før. Om noen år blir det vel trendy med helt glatte knær og man må operere de også! Anonymkode: eb049...270 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #38 Del Skrevet 14. oktober 2021 Jeg gikk inn på tråden fordi jeg lurte på hva hip dips var og jeg er fortsatt ikke helt sikker på hva det er. Skal det gi dere smalere midje og "finere" rompe? I så fall slutt med det. 90% av menn vil ha en dame og ikke Barbie. Anonymkode: 56ef5...7bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 14. oktober 2021 #39 Del Skrevet 14. oktober 2021 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg gikk inn på tråden fordi jeg lurte på hva hip dips var og jeg er fortsatt ikke helt sikker på hva det er. Skal det gi dere smalere midje og "finere" rompe? Anonymkode: 56ef5...7bb Quote Hip Dips are also known as Violin Hips and are most common on the 8 shape, A shape and X shape bodies (but can come on any body shape). They are an indentation between the high and low hips that are normal and are part of the skeletal structure. https://insideoutstyleblog.com/2017/10/hip-dips.html Bella Hadid har for eksempel hipdips: «Hip dips» er for øvrig ikke noe nytt. Er og i samme kategori som «pussy gap»/«Toblerone tunnel». Endret 14. oktober 2021 av Peanut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #40 Del Skrevet 14. oktober 2021 Peanut skrev (4 timer siden): https://insideoutstyleblog.com/2017/10/hip-dips.html Bella Hadid har for eksempel hipdips: «Hip dips» er for øvrig ikke noe nytt. Er og i samme kategori som «pussy gap»/«Toblerone tunnel». Er jo damer som finner på alle disse begrepene og lar seg avbilde lettkledd sånn at alle disse rare tingene blir satt fokus på. De må kle på seg normale klær å slutte å seksualisere alt i sosiale medier, Youtube, try on hauls (med seksualiserte poseringer) osv osv. Menn vet jo snart ikke hvordan en normal dame skal se ut, fordi de blir bombardert av alle disse treningsfreakene som legger ut skrytebilder/videoer. Det er OVER ALT.😳 Anonymkode: 34e0e...8a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå