AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Kvinner verden over opererer seg og trener hardt for å fjerne såkalte hip dips. Jeg har selv aldri vært usikker rundt dette før etter det ble snakket om i sosiale medier for noen år siden. Kvinner sier at de hadde hatt perfekte kropper om de ikke hadde hip dips osv. Dette skal jeg innrømme har gjort meg usikker. Jeg brydde meg ikke i utgangspunktet, men når alle ikke liker det på seg selv, så betyr vel det at de ikke liker det på meg heller? Ikke alle kvinner kan trene seg til å "fikse" dette. Hip dips er til venstre. Til høyre er idealet. Anonymkode: 3f3ab...0e4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg har hip dip hips🤷🏻♀️ Hjelpes, dette har jeg aldri tenkt på var en ting engang. Du må jobbe med det innvendige. For å la seg påvirke av noe så dumt er et problem. Anonymkode: 19145...163 27
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #3 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg har alltid hatt sånne gjennom hele livet. Har aldri følt at det er noe negativt siden den ligger opp mot timeglass i påkledning. Husker ikke hva figuren kalles.. 8-tall eller noe? Vanskelig å gjøre noe med siden det gjerne er skjelettet som gjør det slik at man har viss bredde på hofter og lårbein, mens bekkenet (?) er smalere? Anonymkode: cdfea...5bb 6
Humle Brumle Skrevet 8. oktober 2021 #4 Skrevet 8. oktober 2021 Nei uff nå får det være nok. Det er bare sånn mennesker ser ut. 22
Gjest Elder Millennial Skrevet 8. oktober 2021 #5 Skrevet 8. oktober 2021 Tror de fleste menn ikke bryr seg nevneverdig om hip dips om dama ellers er bra altså. Jeg har løst hele problemet med å ha fasongen til en potet😬🤣🤣🙈
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #6 Skrevet 8. oktober 2021 Dette er noe kvinner selv finner på når de står å studerer seg i speilet, tviler på at menn legger merke til noe sånn. Og menn har jo dette de også.. Anonymkode: f9126...5d0 14
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #7 Skrevet 8. oktober 2021 Prøver slutte bry meg om hva andre måtte tenke om kroppen min. Har sikkert hip dips og andre dips, men syntes selv jeg ser smashing ut. Også funker kroppen min både til trening og alt annet livet har å by på 😁 Anonymkode: 072d3...76c 9
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #8 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg har ikke hip dips selv, men var misunnelig på alle som hadde det før det ble en negativ greie i media. Jeg følte at man så tynnere/slankere ut når det svingte inn der. Mannen min er i starten av 30-årene og aner ikke hva hip dips er, og ikke hadde han brydd seg heller. De færreste menn bryr seg og slikt. De er faktisk mye flinkere enn oss til å se det helhetlige bildet av kroppen, i stedet for å henge seg opp i detaljer. Anonymkode: c42fc...9fc 7
Violetta Skrevet 8. oktober 2021 #10 Skrevet 8. oktober 2021 Enda et ord for å nedsnakke kvinner og kroppene våre. Hva blir det neste? 24
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #11 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg er kvinne uten hip-dips, og har aldri tenkt over at det er en greie. Nå når jeg ser bilder av det, skjønner jeg at jeg har assosiert den type innsving i hofta med veltrente kropper. Den synliggjør overgangen til lårene, noe som gir en mer definert fasong, samt at det får lårene til å se trent ut. Klarer ikke skjønne hvorfor det er negativt å ha det. Anonymkode: c6098...b8f 16
Gjest padawan Skrevet 8. oktober 2021 #12 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg har ikke tenkt over dette før jeg leste første innlegget i denne tråden.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #13 Skrevet 8. oktober 2021 padawan skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke tenkt over dette før jeg leste første innlegget i denne tråden. Hva syns du nå da? Uattraktivt? Anonymkode: 3f3ab...0e4
Gjest padawan Skrevet 8. oktober 2021 #14 Skrevet 8. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva syns du nå da? Uattraktivt? Anonymkode: 3f3ab...0e4 Hadde jeg ikke likt det hadde jeg garantert tenkt over det. edit: det kan være ganske sexy. Endret 8. oktober 2021 av padawan
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #15 Skrevet 8. oktober 2021 Hip dips er sexy🤩 Anonymkode: de231...e14 1
Gjest Tamsi Skrevet 8. oktober 2021 #16 Skrevet 8. oktober 2021 Ingenting som ikke er estetisk perfekt skal vi få lov å ha uten at noen skal si noe på det. Ikke kroppshår, cellulitter, rynker, naturlige valker, grå hår, kjønnslepper, ikke engang et normalt velfungerende bekken. Finner man opp nok feil er det absolutt ingen som klarerer hele sjekklista. Er poenget at ingen på planeten skal føle seg bra?
Bamseklemmer Skrevet 8. oktober 2021 #17 Skrevet 8. oktober 2021 Ominous skrev (46 minutter siden): Tror de fleste menn ikke bryr seg nevneverdig om hip dips om dama ellers er bra altså. Jeg har løst hele problemet med å ha fasongen til en potet😬🤣🤣🙈 Du er faktisk sååå råsexy som innrømmer det... nå endret jeg faktisk min favoritt🥰😂👌 2
Gjest ABM Skrevet 8. oktober 2021 #18 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Kvinner verden over opererer seg og trener hardt for å fjerne såkalte hip dips. Jeg har selv aldri vært usikker rundt dette før etter det ble snakket om i sosiale medier for noen år siden. Kvinner sier at de hadde hatt perfekte kropper om de ikke hadde hip dips osv. Dette skal jeg innrømme har gjort meg usikker. Jeg brydde meg ikke i utgangspunktet, men når alle ikke liker det på seg selv, så betyr vel det at de ikke liker det på meg heller? Ikke alle kvinner kan trene seg til å "fikse" dette. Hip dips er til venstre. Til høyre er idealet. Anonymkode: 3f3ab...0e4 Seriøst?? 🙈😂😂...vettu hva...? Det kunne ikke brydd meg mindre.!!.Herregud hva dere kvinner finner på av feil med dere selv..!
CorvusCorax Skrevet 8. oktober 2021 #19 Skrevet 8. oktober 2021 Er det ikke bare overflødig fett? Det kan trenes bort.
Bruglen Skrevet 8. oktober 2021 #20 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg blir seriøst uvel av detaljfokuset når det gjelder kropper, og at det alltid er fokus på hva menn synes er attraktivt eller ikke. Folk har for lite å gjøre🙄 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå