AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Hei! Etter at vi fikk vårt andre barn, for tre måneder siden, har det vært lite sex.. Vi har også en på 1 1/2 år. Jeg prøver noen ganger og ta iniativ til sex, men kona er ikke så interessert. Hun sier at hun får nok nærkontakt om dagen, og at hun er mye våken om natta, så hun orker ikke. Den minste tar ikke smokk eller flaske, så det blir veldig mye pupp på natt og i løpet av dagen. Vi har bare hatt sex to ganger etter at minste ble født. Jeg synes dette er lite , og har noen ganger spurt om hun bare kan sug med istedenfor å ha sex, siden det tar jo ikke så lang tid og det er jo ikke så mye nærkontakt på henne. Dette har hun kun gjort et par ganger.. Et annet problem er at hun svært sjeldent tar iniativ til sex. Hun sier det er pga en kommentar jeg kom med en gang, som jeg innser var dum, men jeg mener hun bruker det litt som en unnskyldning. Jeg sa vist noe ala at jeg mistet tenninga, eller mistet lysten når hun tok iniativ og at jeg bare kunne få sex når jeg ville. Dette var under en periode hun tok mye intiativ. Jeg har prøvd å forklare hvordan jeg mener det, men det har ikke bedret noe. Noen som har noen tips? Vil lysten hennes komme tilbake? Eller hvordan er det med dere kvinner når dere har småbarn? Anonymkode: 09f09...654
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg har aldri forstått hvorfor menn aksepterer dette, å leve i et sexløst ekteskap hvor kona ikke bryr seg / finner på unnskyldninger og sånn, år etter år Anonymkode: 25f79...2d5 9
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 8. oktober 2021 https://www.kk.no/livet/jeg-ventet-atte-maneder-med-sex-etter-fodsel/74283220 Kanskje du skal lese dette, men siden målet ditt er å få sex og ikke forstå kona di, så er det kanskje dødfødt av meg å foreslå. Det er ikke noe nytt at menn har null forståelse for hva kvinnens kropp går gjennom etter endt graviditet og i småbarnsfasen. Jeg har ikke fått barn selv, men jeg kjenner jeg blir frustrert og lei meg på nybakte mødres vegne. Ikke må de slite med å ha en liten kjøttklump på noen kilo limt til kroppen sin nesten 24 timer i døgnet, men i tillegg har de et voksent barn å ta seg av også. Anonymkode: 645e8...7e9 92
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Skrevet 8. oktober 2021 Finn deg noen bedre, å ikke lag barn med de. Anonymkode: a97f0...542 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 8. oktober 2021 Dette må være tull. Hun fødte for 3 måneder siden. La henne være. Anonymkode: 8f2f9...1a9 94
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 Populært innlegg #6 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har aldri forstått hvorfor menn aksepterer dette, å leve i et sexløst ekteskap hvor kona ikke bryr seg / finner på unnskyldninger og sånn, år etter år Anonymkode: 25f79...2d5 Jeg har aldri forstått hvorfor menn går inn i ekteskap og krever hus og barn, samtidig som de mener at kona skal suge og knulle dem tørr daglig, dette også samtidig som de skal holde huset rent og oppdra disse ungene. Nei, fy faen sier jeg bare... Anonymkode: 645e8...7e9 79
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 Populært innlegg #7 Skrevet 8. oktober 2021 Dette ser vi hver gang. Menn som vil ha barn, får barn og konstant klager på sexmangel noen mnd etterpå.. forstår du ikke at dama er sliten? Anonymkode: 7d84f...ddf 58
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #8 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har aldri forstått hvorfor menn aksepterer dette, å leve i et sexløst ekteskap hvor kona ikke bryr seg / finner på unnskyldninger og sånn, år etter år Anonymkode: 25f79...2d5 Det er jo veldig forskjell på dette og når man har en liten baby da.. Mannen og jeg har sex hele tiden nå som minste er 5, men det var jo nærmest ingenting da vi hadde baby. Det er rett og slett ikke lett å få lyst når man har konstant søvnmangel og har en annen kropp på seg nesten 24/7, og den tida er en slags unntakstilstand. Det er viktig at dere snakker om forskjellig lyst og manglende lyst i denne tida, uten at hun føler seg utilstrekkelig, og at dere gjør noe fint sammen, drar på hotell eller lignende for å få opp piffen igjen når ting roer seg på hjemmebane. Anonymkode: 7503f...239 20
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #9 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette ser vi hver gang. Menn som vil ha barn, får barn og konstant klager på sexmangel noen mnd etterpå.. forstår du ikke at dama er sliten? Anonymkode: 7d84f...ddf Det er tragisk rett og slett. All respekt til mødre som orker å gå gjennom dette... Jeg orker det iallfall ikke. Anonymkode: 645e8...7e9 23
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #10 Skrevet 8. oktober 2021 Synes mannen skulle få seg Moen avsugninger i uka, må jo være greit fo dama og hjelpe litt til også. Anonymkode: a97f0...542 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 Populært innlegg #11 Skrevet 8. oktober 2021 Her sliter jeg med å tro det jeg leser. Nå har jeg ikke født barn selv enda, men jeg vil tro at kroppen føles som en krigssone minst 6 mnd etter fødsel. Jeg syns kona er helt fantastisk om hun allerede har prøvd å ha sex med deg, og gidder å suge deg når du maser. Du kan hvert fall ikke forvente at hun tar initiativ på en stund, hun føler seg som en melkemaskin, ikke en sexgudinne. Nå er en tid hvor du skal ta vare på kona, ikke omvendt. Gi henne massasje, gjør litt ekstra hjemme, lag noe god mat. Hun har gitt deg et barn, vær litt takknemlig - og tålmodig! Anonymkode: 2d788...cfa 60
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #12 Skrevet 8. oktober 2021 Du kan umulig være seriøs. En halvannetåring og en på tre måneder og du sutrer over mangel på sex? Hvor mye ansbar tar du for barna? Anonymkode: d135e...352 40
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #13 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hei! Etter at vi fikk vårt andre barn, for tre måneder siden, har det vært lite sex.. Vi har også en på 1 1/2 år. Jeg prøver noen ganger og ta iniativ til sex, men kona er ikke så interessert. Hun sier at hun får nok nærkontakt om dagen, og at hun er mye våken om natta, så hun orker ikke. Den minste tar ikke smokk eller flaske, så det blir veldig mye pupp på natt og i løpet av dagen. Vi har bare hatt sex to ganger etter at minste ble født. Jeg synes dette er lite , og har noen ganger spurt om hun bare kan sug med istedenfor å ha sex, siden det tar jo ikke så lang tid og det er jo ikke så mye nærkontakt på henne. Dette har hun kun gjort et par ganger.. Et annet problem er at hun svært sjeldent tar iniativ til sex. Hun sier det er pga en kommentar jeg kom med en gang, som jeg innser var dum, men jeg mener hun bruker det litt som en unnskyldning. Jeg sa vist noe ala at jeg mistet tenninga, eller mistet lysten når hun tok iniativ og at jeg bare kunne få sex når jeg ville. Dette var under en periode hun tok mye intiativ. Jeg har prøvd å forklare hvordan jeg mener det, men det har ikke bedret noe. Noen som har noen tips? Vil lysten hennes komme tilbake? Eller hvordan er det med dere kvinner når dere har småbarn? Anonymkode: 09f09...654 Hadde min samboer kommet med denne kommentaren kan jeg love deg at jeg aldri noensinne igjen ville tatt initiativ til sex. Det er allerede en kjentsak at det er vanskeligere for kvinner enn for menn å ta initiativ til sex, fordi det liksom "skal være" mannen sitt ansvar. Kanskje feil, men slik er dessverre samfunnet. Personlig er jeg utrolig redd for avvisning, så det sitter allerde langt inne å spørre. En slik kommentar hadde såret meg ubeskrivelig mye. Forøvrig helt enig med de over her som skriver du skal la henne være i fred. Småbarnstilværelsen er unntakstilstand, og IKKE tiden for å mase om sex. Gi det et års tid, så skal du nok se at sexlysten hennes kanskje kommer tilbake. Og ellers - hva gjør du for henne i hverdagen? Menn som gladelig tar sin del av husarbeid og barnepass har oftere sex med kona. Anonymkode: f3d15...e4d 30
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #14 Skrevet 8. oktober 2021 Og hva gjør DU for at hun skal få mer energi til sex? Anonymkode: 01c88...035 30
RockyRose Skrevet 8. oktober 2021 #15 Skrevet 8. oktober 2021 Når eg les innlegg som dette så sit eg att med èit spørsmål: Kvar finn kvinnene menn som deg? 🙈😂 29
Bamseklemmer Skrevet 8. oktober 2021 #16 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg har min store tvil på at du har barn TS, og det der er jo et veldig kjent årsak etter fødsel. Vent med masingen til barnet ha blitt større, vis tålmodighet, men ikke glem å støtte og kysse henne. Hun trenger mere kjærlighet enn sex, sånn er det for mange kvinner i den perioden... 7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #17 Skrevet 8. oktober 2021 Du fikk i alle fall barn da. Kanskje bidra litt til ungen så hun kommer seg? Anonymkode: d5995...ac7 8
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #18 Skrevet 8. oktober 2021 Kanskje ta på alvor at hun sier hun er for sliten til sex og ta noe av arbeidsmengden!? Anonymkode: 9c525...146 19
Pus123 Skrevet 8. oktober 2021 #19 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hei! Etter at vi fikk vårt andre barn, for tre måneder siden, har det vært lite sex.. Vi har også en på 1 1/2 år. Jeg prøver noen ganger og ta iniativ til sex, men kona er ikke så interessert. Hun sier at hun får nok nærkontakt om dagen, og at hun er mye våken om natta, så hun orker ikke. Den minste tar ikke smokk eller flaske, så det blir veldig mye pupp på natt og i løpet av dagen. Vi har bare hatt sex to ganger etter at minste ble født. Jeg synes dette er lite , og har noen ganger spurt om hun bare kan sug med istedenfor å ha sex, siden det tar jo ikke så lang tid og det er jo ikke så mye nærkontakt på henne. Dette har hun kun gjort et par ganger.. Et annet problem er at hun svært sjeldent tar iniativ til sex. Hun sier det er pga en kommentar jeg kom med en gang, som jeg innser var dum, men jeg mener hun bruker det litt som en unnskyldning. Jeg sa vist noe ala at jeg mistet tenninga, eller mistet lysten når hun tok iniativ og at jeg bare kunne få sex når jeg ville. Dette var under en periode hun tok mye intiativ. Så først kritiserer du henne for å ta for mye initiativ, for så er det plutselig for lite initiativ? 17
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #20 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg har aldri forstått hvorfor menn går inn i ekteskap og krever hus og barn, samtidig som de mener at kona skal suge og knulle dem tørr daglig, dette også samtidig som de skal holde huset rent og oppdra disse ungene. Nei, fy faen sier jeg bare... Anonymkode: 645e8...7e9 Det er jo ikke det ts snakker om. Hvorfor er det ikke viktig for kona at mannen også har det fint i ekteskapet? Men nei, alt handler bare om henne. Anonymkode: 25f79...2d5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå