Gå til innhold

Tenner venstrevridde kvinner på høyrevridde menn, og høyrevridde menn på venstrevridde kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke litt uenighet litt sexy?

Anonymkode: cc73e...6b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, og derfor valget blei som det blei 2021.

Endret av Skybe
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg gjør ikke det hvertfall 😅🤷‍♀️ 

Skrevet

Æh...ikke etter min erfaring. Selv om jeg hadde vellykkede ONSer med Frpere og Høyredamer dengang da jeg var ung og venstrevridd 😅

Skrevet

Nei, tenner ikke på høyrevridde. Eksen min var høyrevridd og det ble lite sex på oss de kveldene vi diskuterte politikk 😂

Anonymkode: b9510...358

• Liker 6
Skrevet

Det tror jeg absolutt ikke. Vi er begge høyrevridde og er stadig vekk skjønt enig om hvor usexy venstrevridd er.

Er sikkert det samme hos venstrevridde par.

Anonymkode: 7febf...c7f

• Liker 8
Skrevet (endret)

Blir jo omvendt, men jeg foretrekker at menn ikke er mer venstrevridde enn meg.

Endret av KoopaTroopa
Skrivefeil
  • Liker 4
Skrevet

Jeg er veldig langt til høyre, og tiltrekker meg kun venstrevridde menn (og menn med utenlandsk bakgrunn). Det går fint, siden jeg selv ikke har noe absolutt krav vedrørende politisk (eller etnisk) tilhørighet. 

Anonymkode: 5bd2b...6a6

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg hadde syntes det var veldig turn-off med en høyrevridd mann, så nei, det stemmer ikke for meg.

Anonymkode: 5c8a5...bf3

• Liker 4
Skrevet

Her har vi forskjellig politisk synspunkt, og det går egentlig ganske greit. 
Vi bare snakker ikke så mye politikk 😃 

Er ikke det som gjør at jeg er sammen med ham dog. 

Anonymkode: fcffa...fd8

• Liker 1
Skrevet

En høyrevridd mann er utrolig usexy i mine øyne

Anonymkode: 901c0...91e

• Liker 6
Skrevet

Er en klar deal breaker for meg om mannen er for langt ute på venstresiden. Sentrumspartier er ok. 

• Liker 6
Skrevet

Nei, det må være unntak. Selv er jeg en pen høyrevridd dame og skyr venstrevridde menn som pesten, de er femi og kvalmende politisk korrekt.

Foretrekker deilig BDSM med maskuline høyrevridde, dominante menn. :) 

Anonymkode: 6a0cc...b9a

• Liker 6
Skrevet

Nei, jeg er alt for konfliktsky, og blir heller ikke kåt av å krangle om politikk... jeg får litt innovertiss av det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har problemer med menn som stemmer rødt. Føler de ikke vet hva de snakker om og har kastet seg på noe som er trendy. Jeg klarer ikke uvitenhet. Samme med folk som er langt ute på høyresiden. Bedre med chille folk som har kontakt med virkeligheten. Jeg er frp selv men det kan jeg ikke si uten å bli stemplet som rasist. Det er utlendinger i frp også osv osv. Men dumme folk forstår ikke dette og jeg orker ikke å ta debatter lengre. Holder kjeft!

Men når alt kommer til alt gir jeg egentlig faen hvis han er sexy nok🤣 Jeg kommer til å holde mine politiske meninger for meg selv og det burde flere gjøre. Man må respektere hverandre . DET er demokrati. Mangen som glemmer det her i landet .

Anonymkode: dbf43...97f

• Liker 6
Skrevet

Nja.

Hadde hu vært fin og svelga alt, så ikke umulig 

Skrevet

Har aldri brydd meg særlig om hvor hun står politisk. Samtidig er det jo noen der ute som ikke helt fikser at folk har forskjellige meninger, og da kan det bli veldig slitsomt. 

• Liker 1
Skrevet

Å fy faen. Hadde dumpa en høyrevridd kar med en gang.

Skrevet

Husker i tenårene, gutter som ønsket å få draget meldte seg inn i sosialistisk ungdom 😅 De var ikke enige, eller de brydde seg vel egentlig ikke, men at damer elsker menn på venstresiden er ingen hemmelighet. Så de gjorde det de kunne for å få sjans

Anonymkode: cf830...8c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...