Gå til innhold

Synes det er skummelt nå som jeg liker han skikkelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en fyr jeg har data siden starten av august. Møttes gjennom felles venner.

Har det kjempetopp i lag med han, men nå som følelsene mine begynner å bli sterke - jeg tror jeg er forelska, jeg har ikke sett han på 7 dager og det føles alt for lenge ut - merker jeg at angsten øker. Vi skulle egentlig sees på lør-søn, men jeg avlyste, fordi jeg vet ikke. Bare synes det er dritskummelt. Nå som jeg liker han så godt så kan jeg jo faktisk bli såra?! Skal jeg hoppe ut i det eller trekke meg ut?

Faen ass, føler ikke det er ofte man får en slik forbindelse med noen, også står jeg her klar til å kaste det vekk fordi jeg er redd. Hvordan kan jeg slutte å være redd?

Anonymkode: 803c8...9a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har det kjempetopp i lag med han, men nå som følelsene mine begynner å bli sterke - jeg tror jeg er forelska, jeg har ikke sett han på 7 dager og det føles alt for lenge ut - merker jeg at angsten øker. Vi skulle egentlig sees på lør-søn, men jeg avlyste, fordi jeg vet ikke. Bare synes det er dritskummelt. Nå som jeg liker han så godt så kan jeg jo faktisk bli såra?! Skal jeg hoppe ut i det eller trekke meg ut?

Faen ass, føler ikke det er ofte man får en slik forbindelse med noen, også står jeg her klar til å kaste det vekk fordi jeg er redd. Hvordan kan jeg slutte å være redd?

føles alt for lenge ut? ut? Du mener det føles alt for lenge? Merkelig måte å skrive på, irriterende med sånne feil, måtte bare kommentere.

Til temaet: Om du virkelig liker han, så burde du vel bare hoppe i det. Hvem vet når du møter en du liker like godt? Bare håp på det beste, forvent det verste.

Anonymkode: 79347...05c

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor har du datet ham egentlig? Dersom du dater ham for mulig fast forhold er det vel følelser du ønsker? Du er i ferd med å kaste vekk det du vil ha…!!

Skrevet

Her må du rett og slett være modig. Hopp i det, gi alt! Ikke tenkt på fremtiden. Jeg kjenner meg igjen. Redselen for å bli forlatt. Men jeg har valgt å være modig! Håper du gjør det samme. :) Kjærlighet mellom to mennesker er vakkert, så bare nyt denne tiden. Lykke til! 

Anonymkode: 4c49f...cf1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...