AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Er en fyr jeg har data siden starten av august. Møttes gjennom felles venner. Har det kjempetopp i lag med han, men nå som følelsene mine begynner å bli sterke - jeg tror jeg er forelska, jeg har ikke sett han på 7 dager og det føles alt for lenge ut - merker jeg at angsten øker. Vi skulle egentlig sees på lør-søn, men jeg avlyste, fordi jeg vet ikke. Bare synes det er dritskummelt. Nå som jeg liker han så godt så kan jeg jo faktisk bli såra?! Skal jeg hoppe ut i det eller trekke meg ut? Faen ass, føler ikke det er ofte man får en slik forbindelse med noen, også står jeg her klar til å kaste det vekk fordi jeg er redd. Hvordan kan jeg slutte å være redd? Anonymkode: 803c8...9a8
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er en fyr jeg har data siden starten av august. Møttes gjennom felles venner. Har det kjempetopp i lag med han, men nå som følelsene mine begynner å bli sterke - jeg tror jeg er forelska, jeg har ikke sett han på 7 dager og det føles alt for lenge ut - merker jeg at angsten øker. Vi skulle egentlig sees på lør-søn, men jeg avlyste, fordi jeg vet ikke. Bare synes det er dritskummelt. Nå som jeg liker han så godt så kan jeg jo faktisk bli såra?! Skal jeg hoppe ut i det eller trekke meg ut? Faen ass, føler ikke det er ofte man får en slik forbindelse med noen, også står jeg her klar til å kaste det vekk fordi jeg er redd. Hvordan kan jeg slutte å være redd? Anonymkode: 803c8...9a8 føles alt for lenge ut? ut? Du mener det føles alt for lenge? Merkelig måte å skrive på, irriterende med sånne feil, måtte bare kommentere. Til temaet: Om du virkelig liker han, så burde du vel bare hoppe i det. Hvem vet når du møter en du liker like godt? Bare håp på det beste, forvent det verste. Anonymkode: 79347...05c
Fluefisker1 Skrevet 8. oktober 2021 #3 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er en fyr jeg har data siden starten av august. Møttes gjennom felles venner. Har det kjempetopp i lag med han, men nå som følelsene mine begynner å bli sterke - jeg tror jeg er forelska, jeg har ikke sett han på 7 dager og det føles alt for lenge ut - merker jeg at angsten øker. Vi skulle egentlig sees på lør-søn, men jeg avlyste, fordi jeg vet ikke. Bare synes det er dritskummelt. Nå som jeg liker han så godt så kan jeg jo faktisk bli såra?! Skal jeg hoppe ut i det eller trekke meg ut? Faen ass, føler ikke det er ofte man får en slik forbindelse med noen, også står jeg her klar til å kaste det vekk fordi jeg er redd. Hvordan kan jeg slutte å være redd? Anonymkode: 803c8...9a8 Hvorfor har du datet ham egentlig? Dersom du dater ham for mulig fast forhold er det vel følelser du ønsker? Du er i ferd med å kaste vekk det du vil ha…!!
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 Her må du rett og slett være modig. Hopp i det, gi alt! Ikke tenkt på fremtiden. Jeg kjenner meg igjen. Redselen for å bli forlatt. Men jeg har valgt å være modig! Håper du gjør det samme. Kjærlighet mellom to mennesker er vakkert, så bare nyt denne tiden. Lykke til! Anonymkode: 4c49f...cf1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå