AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Ser at denne fantasien går igjen blant en del menn; å se at dama blir tatt av en annen mann. Hvorfor tror du at du blir opphisset av dette? Og ville du brakt fantasien til virkelighet om dama di faktisk hadde lyst til å prøve? Anonymkode: 3a02c...da9
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 Tenner på at hun har det deilig. Men jeg er ikke så sikker på at fantasien bør bli til virkelighet. Noen ting er det godt å ha inni eget hode også. Anonymkode: 47cbd...674 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #3 Skrevet 8. oktober 2021 Samme som over. Tenningen ligger i fantasien om hennes nytelse. ville aldri gjort det i det virkelige liv. Kun fantasi. Anonymkode: 56c31...207 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg liker å se henne med meg men det æ se henne gløde sammen med en annen og få hele herligheten litt på avstand foran deg sånn at du kan se på og bidra er bare helt fantastisk. Drømmen er å få ho sammen med 3- 4 stk som gir ho oppmerksomhet ho fortjener. Anonymkode: ea180...44b 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #5 Skrevet 8. oktober 2021 Hvor er mannen og beskytteren i dere? Det er 2 ting jeg ikke låner bør å dama mi er en av de tingene. Anonymkode: db99b...30f
Gjest Paramount Skrevet 8. oktober 2021 #6 Skrevet 8. oktober 2021 Dersom dama hadde spurt på riktig måte, og under riktige omstendigheter, ville jeg svart ja umiddelbart. Fordi jeg kan forestille meg at det ville vært fantastisk for henne å oppleve det, og fantastisk opphissende for meg å være vitne til det.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #7 Skrevet 8. oktober 2021 Paramount skrev (1 minutt siden): Dersom dama hadde spurt på riktig måte, og under riktige omstendigheter, ville jeg svart ja umiddelbart. Fordi jeg kan forestille meg at det ville vært fantastisk for henne å oppleve det, og fantastisk opphissende for meg å være vitne til det. Så lenge de ikke kysser er det greit for meg. Anonymkode: ea180...44b
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #8 Skrevet 8. oktober 2021 Tenk om mannen er deiligere enn deg, bedre elsker og bedre penis? Hva pm dama di får kjønnssykdommer eller hpv. Hvor er beskyttelsesmannen her? Han som skal elske dama si himmelhøyt vil ikke la en annen mann elske med henne. Anonymkode: e919e...a58 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #9 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenk om mannen er deiligere enn deg, bedre elsker og bedre penis? Hva pm dama di får kjønnssykdommer eller hpv. Hvor er beskyttelsesmannen her? Han som skal elske dama si himmelhøyt vil ikke la en annen mann elske med henne. Anonymkode: e919e...a58 Det er forskjell på å elske med noen og bare ha sex med dem Anonymkode: 3a02c...da9 2
Katten.2.0 Skrevet 8. oktober 2021 #10 Skrevet 8. oktober 2021 Det er morsomt og tennende å se henne nyte. Hun deler meg med andre jenter óg. Vi liker å se hverandres nytelse samt oppleve nye ting. Vi var begge enig i at vi ikke ville ha et tradisjonelt monogamt forhold når vi begynte å date. Til vanlig er jeg den dominante, hvor vi kan ha det ganske så røft, og da blir det ganske heftig å oppleve det absolutte motsatte. Interessant å føle på hele spekteret.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #11 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 8.10.2021 den 19.45): Tenk om mannen er deiligere enn deg, bedre elsker og bedre penis? Hva pm dama di får kjønnssykdommer eller hpv. Hvor er beskyttelsesmannen her? Han som skal elske dama si himmelhøyt vil ikke la en annen mann elske med henne. Anonymkode: e919e...a58 Litt av vitsen er at han skal være en deiligere opplevelse. Mange synes de som er nye og annerledes blir mer spennende, det er naturlig, og en realistisk måte å tenke på. Du elsker dama de så høyt det er mulig dersom du har tillit nok til å unne henne slike opplevelser. Forutsatt selvsagt at hun velger selv om, og med hvem. Beskyttelsesmannen er der i høyeste grad, gode opplevelser sammen knytter oss nærmere hverandre. Flere gode opplevelser sammen gjør ikke at du vil kvitte deg med dama. Heller det motsatte. Anonymkode: 02270...43f
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #12 Skrevet 11. oktober 2021 Er det mest tennende og sexy jeg kan tenke meg til. Se kona blir penetrert av en tykk og svær kuk, og hun ligger der og skjelver av orgasme. Anonymkode: bce1e...1df
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #13 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 8.10.2021 den 19.43): Så lenge de ikke kysser er det greit for meg. Anonymkode: ea180...44b Kyssing gjør ingen ting, skal det være, så skal det være. Anonymkode: bce1e...1df
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #14 Skrevet 11. oktober 2021 Fordi det er noe skittent, forbudt og horete over det. Liker å tenke på dama som ei skitten hore. Etter hun har knulla andre kommer hun hjem til meg, får ris på rumpa og blir rundpult. Anonymkode: e29c4...618
Gorgonzola Skrevet 11. oktober 2021 #15 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 8.10.2021 den 19.45): Tenk om mannen er deiligere enn deg, bedre elsker og bedre penis? Hva pm dama di får kjønnssykdommer eller hpv. Hvor er beskyttelsesmannen her? Han som skal elske dama si himmelhøyt vil ikke la en annen mann elske med henne. Anonymkode: e919e...a58 AnonymBruker skrev (På 8.10.2021 den 21.13): Det er forskjell på å elske med noen og bare ha sex med dem Anonymkode: 3a02c...da9 AnonymBruker skrev (På 10.10.2021 den 11.24): Litt av vitsen er at han skal være en deiligere opplevelse. Mange synes de som er nye og annerledes blir mer spennende, det er naturlig, og en realistisk måte å tenke på. Du elsker dama de så høyt det er mulig dersom du har tillit nok til å unne henne slike opplevelser. Forutsatt selvsagt at hun velger selv om, og med hvem. Beskyttelsesmannen er der i høyeste grad, gode opplevelser sammen knytter oss nærmere hverandre. Flere gode opplevelser sammen gjør ikke at du vil kvitte deg med dama. Heller det motsatte. Anonymkode: 02270...43f AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det mest tennende og sexy jeg kan tenke meg til. Se kona blir penetrert av en tykk og svær kuk, og hun ligger der og skjelver av orgasme. Anonymkode: bce1e...1df Jeg ble minnet på min egen uttalelse av en annen bruker i en annen tråd, nemlig; "careful what you wish for".Greit å gjenta den her. Fordi det er virkelig noe å tenke over, og da adresserer jeg den primært til dere menn som svarer her (og menn er i flertall i tråder om dette tema): Om du virkelig ønsker at partneren din skal ha en himmelstormende opplevelse, og hun får akkurat det, da må du evne å stå i det etterpå også. Enten det blir med den ene gangen, den ønskes gjentatt eller hun innerst inne svært gjerne vil fortsette men synes det er vanskelig å ta det opp med deg. Motsatt også, om opplevelsen blir helt elendig, da må du også stå i det og være med henne i tanker, reaksjoner og tillitsforholdet dere i mellom fremover. Mange trår nok feil her, ikke tro på alt du leser som gjerne preges av "forholdet vårt er blitt så mye bedre, nærmere og intimt etter at kone (endelig) fikk nyte svær kuk/ordentlig mann"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå