Gå til innhold

Typen er sur fordi jeg ikke ønsker sex pga vond arm/ skulder etter vaksine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med en mann som ønsker sex nesten daglig og jeg er ofte med på det, men akkurat disse dagene her er jeg ikke i form på grunn av bivirkninger etter vaksine.

Har veldig vondt i skulderen, armen og kragebeinet, og er også litt slapp og daff.

Klarer ikke å ligge på den siden jeg fikk vaksinen, og gidder ikke ha sex når jeg ikke er i form.

Han fikk ingen bivirkninger, så han har ikke noe særlig forståelse.

Er han dust eller er jeg rar?

Anonymkode: 83bf7...4e5

Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Han er helt dust, si han kan gå å ta seg en bolle😅

Har du ikke lyst så har du ikke lyst, spiller ingen rolle hvorfor, du skal ikke måtte forklare det eller rettferdiggjøre det på noe vis.

Skrevet

Æsj, ekkel mann...

Anonymkode: 43509...6df

• Liker 17
Skrevet

Han er dust! God nok grunn til å ikke ha sex er rett og slett bare at du ikke føler for det.

Hadde aldri gidda å være sammen med en som blei furt fordi han ikke får sex hver dag, kroppen min er ikke en døgnåpen pumpestasjon. 

Anonymkode: 957ca...e40

• Liker 29
Skrevet

Selvfølgelig er han dust. Hva om du blir langvarig syk da? Tenkt over hvordan han vil stille opp for deg? 

Han hadde jeg ikke spart på. Jeg trenger en mann med empati, som forstår at man ikke alltid har lyst.

Det finnes ikke noe mer usexy enn en person som presser den andre til sex. Det er alltid lov å si nei. Uansett grunn. Du er ikke noe som skal brukes bare når han vil. Tenk litt over dette fremover, om du vil bruke mer tid på en slik person.

Anonymkode: 85bf3...14e

• Liker 30
Skrevet

Han er dust. Be han ta seg et runk og slutte å syte. Og så kan du tenke på å finne deg en mann som ser på deg som et menneske fremfor en runkesokk. 

Skrevet

Gjør noe koselig sammen som ikke er sex. Det er bedre å ta det igjen når du er bedre. 

Anonymkode: 042fe...a8d

Skrevet

Hvis han tenker ganske enkelt, så kan jeg forstå han. Har man lyst på sex, så er ikke en vond arm/skulder nok til å stoppe deg.

Samtidig er du selvfølgelig i din fulle rett til å ikke orke sex, uansett grunn!

Jeg tenker at mannen din enten er en egoistisk drittsekk, eller så er han såpass enkel at han tenker at en vond arm er ENESTE grunnen du har til å ikke ville ha sex, og dermed prøver å overbevise deg om at det ikke vil by på problemer å ha sex med armen. 

Hjelper det om du sier at det ikke bare er armen som gjør at du ikke har lyst, men formen ellers, og forklarer at man ikke alltid har lyst på sex hvis man er sliten osv? Hvis han fortsatt er sur, så er han ikke noe å samle på.

Anonymkode: f1ee7...bed

• Liker 4
Skrevet

Ja, han er dust. Same kvifor ein ikkje ynskjer sex, hadde mannen blitt sur for det hadde eg revurdert heile mannen.

• Liker 5
Skrevet

For en kvalm type. Det er alltid greit å si nei til sex, uansett grunn

Anonymkode: c4260...e67

• Liker 2
Skrevet

Fortell ham at Gud ga mannen en høyrehånd av en grunn.

• Liker 5
Skrevet

For en idiotisk mann. Dump han. Når det er sagt så er ikke vondt i armen en bivirkning av vaksinen. De aller fleste får vondt i armen en dag og to etterpå.

Anonymkode: a1c2e...f70

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For en idiotisk mann. Dump han. Når det er sagt så er ikke vondt i armen en bivirkning av vaksinen. De aller fleste får vondt i armen en dag og to etterpå.

Hadde vondt i armen/siden/skulderen i mange dager på grunn av at lymfeknutene i armhulen ble så ømme. 

Anonymkode: e6894...fb9

• Liker 4
Skrevet

Forstår ikke sånne menn hvor utrolig usexy de er når de sutrer etter sex på denne måten? Jeg  ville selvsagt ha synes dette var plagsom oppførsel, men for meg ville det verste ha vært at fyren mister all sin maskulinitet og verdighet ved å opptre slik. 

Anonymkode: f4c6a...7cd

• Liker 12
Skrevet

Dustete oppførsel! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det er jo det jeg har fått. Tok den onsdag

Ts

Anonymkode: 83bf7...4e5

• Liker 5
Skrevet

Selvfølgelig er han dust om han blir furten fordi han ikke får sex på noen dager... Du tok vaksinen på onsdag, altså har han måtte gå knapt to døgn uten å få seg noe, om han blir furten av det, hva gjør han om du får influensa?
Han er dust og fryktelig egoistisk, og det å bli furten etter knapt to døgn uten sex er manipulerende. Han spiller på din samvittighet for at du skal tilfredsstille han ved en hver anledning som passer han selv. Jeg hadde revurdert hele forholdet om jeg hadde vært sammen med en som hadde så lite omtanke at han ble furten fordi jeg ikke var i form til sex på TO dager...

Anonymkode: 673c3...197

• Liker 5
Skrevet

Om han blir sur pga et nei til sex, er det et rødt flagg. Just saying. Lykke til med forholdet! 

Du sier du ‘ofte er med på det’? Ønsker du sexen eller hva? Selv om han ønsker sex omtrent daglig, så betyr det ikke at du må ‘adlyde’. Husk at du må ha lyst selv også. 

Anonymkode: bad05...e03

• Liker 6
Skrevet

Hvor gammel er han? Sur fordi han ikke får sex.....

Det der hadde vært så antennene for meg, så jeg vet ikke om jeg noen sinne hadde orket sex med en så utrolig umoden mann.

Anonymkode: c9103...996

• Liker 2
Skrevet

Avtennende, ikke antennene🤦‍♀️

Anonymkode: c9103...996

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...