Gå til innhold

hvordan slutte å bite negler

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var veldig usikker på hvor jeg skulle plassere dette innlegget, men det får bare gå. Jeg har et problem. Jeg biter negler ekstremt mye, og det har jeg gjort siden jeg var et barn. Jeg er 22 år, og det er kjemperart at en en jente på 22 år skal gå rundt med halvbitte negler. Ser ikke noe pent ut, tillegg til at det gjør vondt noen ganger. Jeg har aldri i livet hatt helt fine negler, fordi jeg biter de så mye. Når jeg var liten pleide foreldrene mine å smøre neglene inn med sånn greie som gjør at fingrene mine smakte bittert. Jeg lærte fort å vaske det av, og fortsatte med mine vaner. Kjæresten min har til og med påpekt det.  Jeg biter negler i det verste situasjoner som hvor jeg stresser \, og jeg er en sykt stressende person, og derfor biter jeg de ofte. Ofte skjer det uten at jeg tenker over det 

Anonymkode: 49550...6cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta på klar neglelakk så slutter du å bite. For hver gang du prøver så får du den neglelakk smaken i munnen. Det var det som hjalp meg når jeg drev å bet negler. Ekkelt hver gang jeg prøvde å bite. Prøv det og se om der funker.🤞🏽🤷‍♀️

Anonymkode: 079a1...fb6

• Liker 1
Skrevet

Tenk på for jævla ekkelt det er.

Det gjorde jeg, og sluttet.

Anonymkode: 0a64b...9d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ta på klar neglelakk så slutter du å bite. For hver gang du prøver så får du den neglelakk smaken i munnen. Det var det som hjalp meg når jeg drev å bet negler. Ekkelt hver gang jeg prøvde å bite. Prøv det og se om der funker.🤞🏽🤷‍♀️

Anonymkode: 079a1...fb6

Jeg har mye sår rundt neglene også, som følge av biting. Jeg har på en måte ikke ikke gått ordentlig inn for det før nå. Men hvor lang tid tok det før du fikk bedre negler? 

Anonymkode: 49550...6cc

Skrevet

Det høres ut som en stressmestringsstrategi. Har du andre mestringsstrategier du kan bruke istedenfor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...