Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel ett å nå, etter et hardt brudd. Vi var sammen i 11år og har barn sammen. Brått dro han fra meg. I ettertid holdt jeg på med en, men han var ikke klar for kjæresteforhold. Dessuten rotet han med ei ann ei som ødela alt... Traff en annen fyr fra nettet, men han var bare ute etter sex. En annen, godt bekjent av meg er interessert og viser veldig interesse, men han har såklart dame. Jeg kan jo ikke basere meg på han da. 

Jeg har et uteende som tydeligvis trekker menn, men det er jo bare sex flere vil ha? Skal treffe en nå igjen snart, men redd om det bare er for sex det også. 

Savner å ha en mann i livet mitt. En som bryr seg skikkelig. Liker ikke å være alene og har hatt en rekke med panikkanfall etter bruddet. Jobber i hjemmesykepleien med tette dager med netter osv. 

Finner man det man leter etter tilslutt? Hvorfor er noen single i åresvis da? Vil ha oppmuntrende ord fra dere❤❤

Begynner å bli eldre også,, 

Er 33år😏

Anonymkode: 8b152...596

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du finner noen, 33 er ingen alder! Men utsett sex en stund kanskje, så rister du av deg de som bare er ute etter det?

Jeg er 38 og har et lite barn, med en eks som aldri har barnet på kveldstid = null dater 🙈 Sånn for å sette ting i perspektiv 😄 

Anonymkode: c12e2...c56

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du finner noen, 33 er ingen alder! Men utsett sex en stund kanskje, så rister du av deg de som bare er ute etter det?

Jeg er 38 og har et lite barn, med en eks som aldri har barnet på kveldstid = null dater 🙈 Sånn for å sette ting i perspektiv 😄 

Anonymkode: c12e2...c56

Nei ikke lett da😅 jeg prøver hele tiden å tenke at jeg ikke skal være singel for resten av livet. Enten jobber jeg eller så er jeg hjemme med barna😅,Hvor skal jeg liksom finne han? Er jo aldri ute. Alle på nettet er så sexfiksert... Han jeg skal møte vil ha sex. 

Er en smule intr i han som har dame. Han sier de har det kjipt, men da får han forlate det om jeg skal bli bedre kjent med han. 

• Liker 1
Skrevet

Slutt å lete! Bare lev. Da skjer det noe etter en stund. Føler man virker desperat hvis man leter og knoter det til. Ett år etter et så langt forhold er for tidlig. Du må roe ned og skape deg ett godt liv uten mann først. Ikke stress. Det virker umulig nå men sånt har en tendens til å ordne seg selv når man slutter å stresse. Slapp av og dyrk vennskap. Det gjør jeg. Alt i alt er de nesten viktigere. Gode venner haf msn alltid og fallhøyden blir ikke så stor hvis et evt brudd kommer . Dette bør flere tenke på!

Anonymkode: 56fba...89a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Slutt å lete! Bare lev. Da skjer det noe etter en stund. Føler man virker desperat hvis man leter og knoter det til. Ett år etter et så langt forhold er for tidlig. Du må roe ned og skape deg ett godt liv uten mann først. Ikke stress. Det virker umulig nå men sånt har en tendens til å ordne seg selv når man slutter å stresse. Slapp av og dyrk vennskap. Det gjør jeg. Alt i alt er de nesten viktigere. Gode venner haf msn alltid og fallhøyden blir ikke så stor hvis et evt brudd kommer . Dette bør flere tenke på!

Signerer denne 

Anonymkode: 6c860...817

• Liker 2
Skrevet

Singel i kun 1 år. Vært i et forhold i 11 år. Er kun 33 år. Var da 22 år da dere fant hverandre. Du ber om oppmuntrende ord? Det er da folk der ute som har vært single i 33 år, og du sutrer over å ha vært singel i ett eneste år. Få litt selvinnsikt da, og stopp og synes synd på deg selv. 

• Liker 1
Skrevet

Tenker at etter 11 år i forhold siden du var 22 så burde du bruke tiden nå godt til å finne ut av hva som er viktig for deg i livet.  Utover det å ha en kjæreste.  Hva setter du pris på i livet, og hvordan burde en kjæreste være for at du skal ha det best mulig sammen han? 

Altfor mange stresser fra et forhold til et annet.   Ved å stresse ned og bruke tiden, så unngår du mange skuffelser.  Når du stresser sånn som du gjør nå så ender du opp med å godta halvgode løsninger.  Menn som tydelig bare er ute etter sex, eller menn med damer.  Kan være tegn på at det viktigste for deg er å finne en kjæreste fort enn å finne deg en som er riktig for deg.  

33 er ingen alder, og du har jo også barn .. da er det ekstra viktig å finne en riktig kjæreste. 

• Liker 3
Skrevet
pingeling skrev (9 timer siden):

Tenker at etter 11 år i forhold siden du var 22 så burde du bruke tiden nå godt til å finne ut av hva som er viktig for deg i livet.  Utover det å ha en kjæreste.  Hva setter du pris på i livet, og hvordan burde en kjæreste være for at du skal ha det best mulig sammen han? 

Altfor mange stresser fra et forhold til et annet.   Ved å stresse ned og bruke tiden, så unngår du mange skuffelser.  Når du stresser sånn som du gjør nå så ender du opp med å godta halvgode løsninger.  Menn som tydelig bare er ute etter sex, eller menn med damer.  Kan være tegn på at det viktigste for deg er å finne en kjæreste fort enn å finne deg en som er riktig for deg.  

33 er ingen alder, og du har jo også barn .. da er det ekstra viktig å finne en riktig kjæreste. 

Trenger såklart en riktig mann i livet, så legger ikke mye i det når jeg møter menn. En date for gøy kan være greit. Kjenner fort om det stemmer eller ikke. Som sagt, han jeg kjenner som er opptatt viser meg mye og han kunne vært veldig aktuell. Men han er ikke singel. Det er lov å tenke om han blir singel, så hadde han vært meget interessant. 

Jess, Skal prøve å konsentrere meg om livet nå, nyte singellivet frem til det motsatte plutselig er her. 😍

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Trenger såklart en riktig mann i livet, så legger ikke mye i det når jeg møter menn. En date for gøy kan være greit. Kjenner fort om det stemmer eller ikke. Som sagt, han jeg kjenner som er opptatt viser meg mye og han kunne vært veldig aktuell. Men han er ikke singel. Det er lov å tenke om han blir singel, så hadde han vært meget interessant. 

Jess, Skal prøve å konsentrere meg om livet nå, nyte singellivet frem til det motsatte plutselig er her. 😍

Du er hypp på en type som har dame. Og skriver samtidig at det er umulig å finne kjærligheten 🙄 Sorry - men 🤣!! Skjerp deg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Enig her!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Og nå får du upvote! Nyt å være singel nå så ordner alt seg når det skal ...🌹

Skrevet
ABM skrev (1 minutt siden):

Og nå får du upvote! Nyt å være singel nå så ordner alt seg når det skal ...🌹

Jeg vet... Jeg vet også at det er dårlig av meg å like en mann som er gift, men jeg gar blitt svak med all oppmerksomhet han har gitt meg. Men det er en stor hemmelighet. Jeg har kun sagt det til ei venninne. Han svarer jeg omtrent ikke, siden han fortsatt er gift. Men det ryktes at det går dårlig. Kanskje derfor han nå viser meg? 

Hva vet man? Om han en dag står der singel og vil ha meg, så er det noe helt annet. Da ser jeg på det som at ddt var meningen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vet... Jeg vet også at det er dårlig av meg å like en mann som er gift, men jeg gar blitt svak med all oppmerksomhet han har gitt meg. Men det er en stor hemmelighet. Jeg har kun sagt det til ei venninne. Han svarer jeg omtrent ikke, siden han fortsatt er gift. Men det ryktes at det går dårlig. Kanskje derfor han nå viser meg? 

Hva vet man? Om han en dag står der singel og vil ha meg, så er det noe helt annet. Da ser jeg på det som at ddt var meningen. 

Det tror jeg er riktig tilnærming...ikke la ham lure deg med at han skal separeres en gang i framtiden bare...

En annen ting er at hvis du fortsetter å lete så desperat som nå vil du mest sannsynlig 20 år fram i tid kunne se tilbake på en lang rekke menn som kom og gikk....alle kom for sex og gikk da du skjønte det..

Ta deg god tid og ikke inngå et forhold før du vet at du klarer deg uten det..🌹

Gjest Skogsalv
Skrevet

Du har god tid 🙂 11 år er lang tid. Særlig da det var hele perioden i 20-åra for deg. Den tida du ble deg selv som voksen person. Nå må du finne( opp) deg selv på nytt ❤ 

Helt greit å gå på noen smeller, - men du burde ligge unna playerne.  De lukter desperat kvinne med behov for nærhet og oppmerksomhet ,som aldri har stått alene,lang vei. Og da er sjansen for bortkastet tid og energi større. 

Du trenger å være singel et par år før du viser hjertet i hånda ❤ Greit med hyggesex, uten de store ord og forventninger, - for der ligger fellen.  Og grunnen til at du skriver her. Det blir ikke seriøst før du tar deg selv seriøst og gir deg selv tid til å sørge over livsdrømmen som brast. Hvilket er naturlig og nødvendig.  

Du har nå en gylden mulighet til å styrke kun deg 🙂 og sette nye kapitler i perspektiv.  

Skrevet (endret)

Jeg var i en lignende situasjon som deg, trådstarter. 

Jeg ble singel etter et langt samliv. Vi hadde barn sammen. Han traff raskt en annen. De flyttet sammen, og fikk et felles barn. Mens jeg følte at det ble vanskelig å finne et nytt forhold. 

Jeg var 34 år. Trodde at det var alderen som gjorde det. Men det var nok av  single mannfolk egentlig. 34 år er jo fortsatt ungt. 

Jeg rotet det til med feile menn. Etter 8 år traff jeg en. En utenlandsk mann. Fikk et stabilt forhold. Men det var en tung vei dit. Men det ordnet seg. De siste 2 årene før jeg traff han begynte jeg å bli lykkelig alene. 

Det ordner seg for deg også. ❤

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Skrevet

Du har vært singel i bare ett år, og på den tiden har du rukket å holdt på med flere menn og 😅 Høres ikke ut som du er dømt til et liv i enslighet akkurat.

Det er ekstremt lett for en 33 år gammel kvinne å få kjæreste (eller kun sex om det er det du foretrekker).

Anonymkode: f7b17...174

Skrevet

Du må ikke gi opp. Du har kommet ut av et langvarig forhold - og et år som singel er ikke lenge. Hvorfor er det viktig for deg å finne en ny kjæreste sånn med engang? Det er helt sikkert ikke noe galt med deg, men akkurat nå tror jeg du utstråler "desperasjon" -  og det er noe man plukker opp som en del av "kjemien". Bare ro ned litt og ta vare på deg selv, så tror jeg helt sikkert ting vil snu. 

Skrevet

det problemet er du ikke alene om. det skjer som regel av ulike årsaker, følelsen av ensomhet og mangel er en bivirkning av måten du opptrer på når det gjelder å finne en partner. mest av følgende grunner:

- du filtrer; det at du ikke finner noen eller at du finner feile folk er som regel hvor du oppsøker. det er greit å filtrere etter erfaring, men når det skjer pga utseende/fremgangsmåte/innblikk etc kan du da gå glipp av masse bra menn.

- du bruker datingsapper feil eller kanskje er på en feil datingsapp. du sier du har en utseende som tiltrekker sex. på noen apper trenger du ikke engang det, det holder med å bare være kvinne, tinder etc. du kan gjerne bruke dem. men hvis du selv swiper på en du syntes var "hot" er det stor mulighet at det går samme vei tilbake til deg.

- du gir en gruppe menn aldri en sjanse. ved å utelukke en gruppe eller annen av menn vil du fokusere på en type menn ut fra hva de gjenspeiler. selvom det gir deg dårlig erfaring fortsetter du med det med en håp av en av dem enten var grei nok eller er intressert i deg noe som er lite sannynelig.

- du baserer mest på utseende, det er en stor grunn hvorfor du ikke får det du leter etter. disse som er ute etter sex har utseende til det. de trenger ikke å ligge med deg for evig tid. de vil ha en ligg av deg nå og en ligg av en annen etterpå. det er sånn de fungerer

og sist men ikke minst, gå ut. finn en metode hvor du kan treffe folk, gjennom venner, aktiviteter etc. håper det ordner seg tilslutt da!

Anonymkode: 030f8...b09

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...