AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Samliv og kjærlighet er vel kanskje feil kategori - men .. jeg datet en fyr for 12 år siden, det ble ikke noe mer med oss- men har hatt han som venn på Facebook. Med utgjevne mellomrom har han sendt meldinger - sånn type «hei» «hvordan går det» ol- noen ganger litt mer flørten. Han har samboer og jeg har kjæreste. For ca en uke siden begynte han å sende bilder av seg som liksom kysset - og .... dickpics... jeg svarte vel «oi» første gangen, så spurte jeg om samboeren hans syns dette var ok at han sendte slike bilder, han skrev han mente det var innenfor, og så ignorerte jeg resten og slettet dem fra chatten..og har ikke respondert i chatten Når jeg gjorde det skrev han «ble det feil for deg med bilder» . Jeg har ikke svart på dette - jeg tenker han bør forstå det uten utdyping.. nå (midt i arbeidstiden)fikk jeg melding sorry/ ny melding hadde vært hyggelig om du hadde svart og håndtert dette på en mer voksen måte/ ny melding : ønsker deg alt godt videre.. seriøst: jeg blir kvalm disse bildene -og orker ikke å snakke om det, er ikje jeg som sender bilder av genitaliene hit og dit ..hvorfor må jeg liksom håndtere det? bør jeg svare noe eller bare slette han fra FB? Anonymkode: d6bf1...230 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg hadde svart at det er vel heller han som burde ha håndtert dette på en voksen måte og ikke sendt slike bilder til en han vet er i et forhold. Deretter hadde jeg slettet han. Anonymkode: ca897...bb0 16
Ulven Skrevet 8. oktober 2021 #3 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg tror dessverre ikke at jeg hadde klart å ikke svare noe ala: Et lite tips fra en voksen person/kvinne. Ikke send dickpicks til andre med mindre det er etter avtale. Det er ubegripelig umodent og ikke minst spesielt å anta at andre vil se din erigerte penis. Ønsker deg også alt godt videre. 6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Skrevet 8. oktober 2021 Hahahaha. Han synes DU burde håndtert det mer voksent?😂 Anonymkode: 131ab...d25 12
Zooey Skrevet 8. oktober 2021 #5 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg ville gitt klar beskjed om hva jeg synes. Jeg hadde sagt at det er uakseptabel oppførsel og at det var svært ubehagelig å bli kontaktet på den måten. Hadde vært veldig klar på at jeg ikke er interessert i å opprettholde noe kontakt. Deretter hadde jeg sletta ham som venn. 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #6 Skrevet 8. oktober 2021 For en idiot av en fyr! Kanskje på tide å blokkere han? For en holdning på fyren. Kanskje han er redd for at dama skal få vite dette? Håndtere dette på en voksen måte?! Er dickpics voksent da? Hadde blitt fornærmet og sur selv Anonymkode: 4151c...e16 4
Gjest padawan Skrevet 8. oktober 2021 #7 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Når jeg gjorde det skrev han «ble det feil for deg med bilder» . Når han må stille dette spørsmålet så burde han innsett det var feil å sende.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #8 Skrevet 8. oktober 2021 Hva begynner forbokstaven i navnet hans på? Anonymkode: 76533...3d4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #9 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva begynner forbokstaven i navnet hans på? Anonymkode: 76533...3d4 Skjønner meg aldri på dere som spør om dette. Sannsynligvis har han ikke samme forbokstav som den du tenker på, og selv om han har det så er det sikkert hundrevis eller tusenvis av personer den lille beskrivelsen vi har fått her kan passe på.. Anonymkode: 4bebe...ef2 10
GammelKaktus Skrevet 8. oktober 2021 #10 Skrevet 8. oktober 2021 Haha, for en idiot... Altså han hadde jeg bare slettet og blokkert for en dust av en "mann". 5
tussi84 Skrevet 8. oktober 2021 #11 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg hadde svart noe sånn som: Å motta slike upassende bilder er jeg ikke interessert i. For det første er du et forhold, og selv om du mener det er greit så har jeg ikke dama di sin veriasjon. Jeg kan jo bare sende henne melding å høre da? .. og for det andre, og et lite tips til deg, før man sender slike bilder til noen bør man spørre først. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #12 Skrevet 8. oktober 2021 Hvorfor skal du svare noe? Anonymkode: 7fddf...558 2
Virrevirrevapp Skrevet 8. oktober 2021 #13 Skrevet 8. oktober 2021 Han er en umoden, sutrete idiot. Jeg hadde blokkert og glemt fyren. 1
Loonsta Skrevet 8. oktober 2021 #14 Skrevet 8. oktober 2021 (endret) Finn moren på Facebook, og send henne en melding: "Hei. Sønnen din sendte meg et bilde av sin erigerte penis - uoppfordret og uønsket. Kanskje du kunne ha tatt en prat med ham om hvordan man prater med og behandler andre mennesker?" Du kan jo slenge med bildet også (om du har det), men tenker det er unødvendig å traumatisere den stakkars dama ytterligere 😂 Så sender du ham en melding og sier du har kontaktet moren hans om det han gjorde (eventuelt bare true med det). Tenker det nesten er verre enn å fortelle kjæresten. Endret 8. oktober 2021 av Loonsta 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #15 Skrevet 8. oktober 2021 Hehe, er det virkelig så mange idioter der ute? Anonymkode: 9d967...4a9 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #16 Skrevet 8. oktober 2021 Slett og blokker. Noen fortjener ikke svar. Anonymkode: c3cf0...748 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #17 Skrevet 8. oktober 2021 Hadde bare slettet han og ikke tenkt mer på det. Anonymkode: 8441b...4b3 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #18 Skrevet 8. oktober 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde bare slettet han og ikke tenkt mer på det. Anonymkode: 8441b...4b3 Samme her. Det svir nok mer enn et voksent svar 😄 Anonymkode: 550c3...beb 3
GulSitron Skrevet 8. oktober 2021 #19 Skrevet 8. oktober 2021 Hadde skrevet at han er heldig som ikke blir anmeldt for blotting. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå