AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Nybakt mamma her. Det er 13 grader og regner ute. Blir det for varmt å legge babyen i saueskinns vognposen, hvis hun bare har på seg "inneklær" og lue inni den? Hilsen baby-n00b 🤪 Anonymkode: d9ad7...24a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg hadde vinterpose på barn født i september i fjor på denne tiden med vanlig inneklær under og en lue og kanskje en strikkejakke, men hadde den helt eller delvis åpen, sånn at hun lå "tett" i vognen. Eventuelt helt åpen og et lett teppe over. Anonymkode: fd4b2...348
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #3 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde vinterpose på barn født i september i fjor på denne tiden med vanlig inneklær under og en lue og kanskje en strikkejakke, men hadde den helt eller delvis åpen, sånn at hun lå "tett" i vognen. Eventuelt helt åpen og et lett teppe over. Anonymkode: fd4b2...348 Lurt å ha den åpen! Takk😀 Anonymkode: d9ad7...24a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg har lagt voksiposen oppi nå, den er god og varm. Ungen ligger i bare body og strømpebukse og jeg lukker den ikke helt. Er god og varm uten å være for varm 😊 syntes det er enklere enn å kle på han masse greier, også mer praktisk hvis han sovner og vi skal inn, da er det bare å åpne posen helt. Anonymkode: 5d117...9d4
Kokokos Skrevet 8. oktober 2021 #5 Skrevet 8. oktober 2021 Hvordan kler dere barn som frekventerer mellom barnevogn og bæresele? Synes det er umulig å kle på lille nå, enten blir det for varmt eller for kaldt. Han starter i vogn, men må som regel tas opp og over i bæresele etter 20-30 min.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #6 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Nybakt mamma her. Det er 13 grader og regner ute. Blir det for varmt å legge babyen i saueskinns vognposen, hvis hun bare har på seg "inneklær" og lue inni den? Hilsen baby-n00b 🤪 Anonymkode: d9ad7...24a Alt for varmt for min, i hvertfall. Vi hadde Nordlys lammeskinnspose når hun var 1-1,5, så lenge det ikke var minusgrader var det for varmt, selv med kun inneklær... Anonymkode: 9aca3...511
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #7 Skrevet 8. oktober 2021 Husk at det er langt farligere at babyen blir for varm, enn litt for kald! Anonymkode: 9aca3...511 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #8 Skrevet 8. oktober 2021 Her går det i vårposen ennå. Mer enn varm nok. Og ligger med kun inneklær i denne. Hva skal ungen ha på vinteren og i - 8 grader da? Hvis vinterposen dras frem når det er 13 varmegrader? 🧐 Bruker dere utedress i vinterposen da kanskje? Om vinteren ligger min i tynn ullundertøy, i voksi urban med vognskinn inni for at det ikke skal bli så klamt på ryggen. Anonymkode: 15114...d3e
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #9 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Her går det i vårposen ennå. Mer enn varm nok. Og ligger med kun inneklær i denne. Hva skal ungen ha på vinteren og i - 8 grader da? Hvis vinterposen dras frem når det er 13 varmegrader? 🧐 Bruker dere utedress i vinterposen da kanskje? Om vinteren ligger min i tynn ullundertøy, i voksi urban med vognskinn inni for at det ikke skal bli så klamt på ryggen. Anonymkode: 15114...d3e Ts her Hva er en vårpose? 😅 Vi brukte den tjukke saueskinnsposen og hadde den åpen i sta. Ble nok litt for varmt for babyen, hun ble litt klam, men vi skulle ikke så langt heldigvis. Kanskje bedre å bruke en dyne, og ligge på et strikkateppe, nå foreløpig. Det gjorde vi i forrige uke, men fikk nettopp saueskinnsposen i gave. Anonymkode: d9ad7...24a
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #10 Skrevet 10. oktober 2021 On 10/8/2021 at 12:40 PM, Kokokos said: Hvordan kler dere barn som frekventerer mellom barnevogn og bæresele? Synes det er umulig å kle på lille nå, enten blir det for varmt eller for kaldt. Han starter i vogn, men må som regel tas opp og over i bæresele etter 20-30 min. Mellomtykk ulldress og tynn vognpose og eventuelt ett ullpledd. Eller saueskinn og dyne om du bruker vognbag. Og så en bærejakke rundt dere når du bærer. Anonymkode: 20fc5...afc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå