Gjest fff Skrevet 8. oktober 2002 #1 Del Skrevet 8. oktober 2002 Ja, nå er det min tur til og starte egen familie, renger deg ikke llengre mamma. Lengter ikke etter deg heller. Er nygift og høygravid ovi får snart en liten engel som aldri skal mangle kjærlighet. Synd at du ikke ville være en del av dette mamma. Da jeg flyttet tilbake til byen tok vi opp kontakten. det var så koselig hos deg på landet i sommer. Du gledet deg til og bli bestemor og svigermor. Jeg gledet meg også, kanskje var det dette som skulle føre oss sammen igjen? Men nei, det gikk slik som det pleide og gå. Du kom med mange fagre løfter og uka før bryllupet hana du utpå igjen og har siden ikke gitt lyd fra deg. Jeg letet overalt. Oppsøkte miljøer jeg ikke hadde drømt om og sette mine ben. Klokken 18 kvelden før bryllupet fant jeg ut at det ikke var vits og bare ga opp. Tårene som rant under vilesen var ikke nerver mamma, det var skuffelse fordi du sviktet meg igjen. Du har gjort det for siste gang nå mamma! Jeg vil ikke oppleve at mitt barn spør hvorfor bestemor ikke hiodt det hun lovet. Det får du aldri sjansen til. Vi er blitt vår egen famile nå, og jeg vil ikke ta med meg problemene fra min forrige familie inn i den nye. Du er dessverre ikke en del av oss lengre. Labbetussi (som forstatt ikke får logget inn med bruksernavn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 10. oktober 2002 #2 Del Skrevet 10. oktober 2002 Så trist dette var da..... Du gjør nok rett i å temke på din egen familie, men ikke steng døra helt for din mor da. La den stå litt på gløtt i tilfelle ho forbedrer seg, men vær sikker på at ho har gjort det før du slipper henne inn i varmen. Lykke til med din "nye" familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå