AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Hei. Jeg er mann på 20 år og har aldri studert noe høyere enn VGS. Har jobbet på matbutikk og anleggsplass det siste året, der jeg jobbet 15-16t om dagen, 5 dager i uken pluss helg på matbutikk for å tjene mest mulig til studietiden. Jeg har planer om å studere, men er fryktelig usikker på hva. Har sett litt på personlig trener, da trening er noe jeg brenner for. Lurer på om noen har noe erfaringer med dette. Blant annet med utdanning og jobb etter utdanning. Har sett på https://www.afpt.no, har noen erfaring med denne aktøren. Er du like attraktiv i jobbmarkedet som de som studerer PT på universitet? Når man googler pt lønn, kommer det opp skrekkeksempler fra treningskjeden Sats, der flere sluttet på grunn av lønnsnivåene. Er kanskje noe man ser mest i Sats? Har sjekket opp en del personlig trenere jeg fant på diverse sentere sin nettside på skattelistene, og de fleste tjener over snittet( forutenom de som er veldig ny), mellom 700k og 1mill. Er disse bare unntak, eller er det vanlig med en slik lønning om man gjør det greit i yrket? Det jeg syns virker gøy med yrket er at du kan tjene det samme som en lege, eller du kan tjene minstelønn, alt opp til hvor flink du er og hvor mye innsats du legger inn. Som jeg skrev ovenfor har jeg ingen problemer med å jobbe 12+ timers dager, fester veldig lite og har mest fokus på jobb, søvn og trening. Om det er slik at man må jobbe seg opp som pt med lange arbeidsdager, er dette noe jeg ikke har problem med, spesielt siden jeg brenner for trening, og det er mer inntresant å hjelpe folk, enn å stå på matbutikk og anleggsplass en hel dag, selvom jeg lærte mye der og Har og sett på osteopat utdanning, og det virker og Spennede, og lurer på om dette er noe som kan være lurt å kombinere med pt jobb, da det vi skaffe litt ekstra inntekt om det går dårlige en periode. Erfaringer med hvilken utdanninger som er lurt å kombinere med PT? Har skjønt at det handler mye om å fylle timelistene og skaffe kunder, noen som har erfaringer på hvor vanskelig dette er i store byer, mtp at mange pt sliter med dette? Anonymkode: e4e40...b58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå