Beneviento Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 (endret) Ser nå at Sephora sender til Norge, men har noen andre her prøvd å bestille derfra? Jeg har prøvd å få sendt avgårde en ordre, men siden henger seg bare opp når jeg prøver å gjennomføre betalingen. Kundeservice skjønner ikke hvorfor det skjer og kan ikke hjelpe. Har prøvd forskjellige nettlesere på både Macbook og Ipad og forskjellige kort. Endret 8. oktober 2021 av Beneviento
Maddy25 Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 On 10/8/2021 at 11:42 AM, Beneviento said: Ser nå at Sephora sender til Norge, men har noen andre her prøvd å bestille derfra? Jeg har prøvd å få sendt avgårde en ordre, men siden henger seg bare opp når jeg prøver å gjennomføre betalingen. Kundeservice skjønner ikke hvorfor det skjer og kan ikke hjelpe. Har prøvd forskjellige nettlesere på både Macbook og Ipad og forskjellige kort. Sephora i USA har sluttet sende til Norge. Men Sephora i Sverige sender til Norge nå. Har bestilt derfra flere ganger, alt av avgifter er inkludert🙂
Beneviento Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2021 Maddy25 skrev (1 minutt siden): Sephora i USA har sluttet sende til Norge. Men Sephora i Sverige sender til Norge nå. Har bestilt derfra flere ganger, alt av avgifter er inkludert🙂 Ja det er Sephora i Sverige jeg har bestilt fra. Fikk inn bestillingen til slutt og venter spent på pakken nå
Maddy25 Skrevet 10. oktober 2021 #5 Skrevet 10. oktober 2021 Just now, Beneviento said: Ja det er Sephora i Sverige jeg har bestilt fra. Fikk inn bestillingen til slutt og venter spent på pakken nå Så bra! Bare å glede å glede seg, da🙂
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #6 Skrevet 10. oktober 2021 Maddy25 skrev (17 minutter siden): Sephora i USA har sluttet sende til Norge. Men Sephora i Sverige sender til Norge nå. Har bestilt derfra flere ganger, alt av avgifter er inkludert🙂 Så ingen toll / ekstra avgifter / levering og sånn? Anonymkode: 91643...853
Beneviento Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så ingen toll / ekstra avgifter / levering og sånn? Anonymkode: 91643...853 Det er 59 kr for levering hvis du er under en viss sum. Mener at det var 550 og over så er det gratis frakt. Moms er inkludert i prisen. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #8 Skrevet 10. oktober 2021 Beneviento skrev (48 minutter siden): Det er 59 kr for levering hvis du er under en viss sum. Mener at det var 550 og over så er det gratis frakt. Moms er inkludert i prisen. Tusen takk 🙂 Anonymkode: 91643...853
Beneviento Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter #9 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk 🙂 Anonymkode: 91643...853 https://www.sephora.se/norge_sc.html Det stemte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå