Gå til innhold

Jenter/damer uten undertøy?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Er det mange jenter / damer som liker å gå uten undertøy?

Liker dere evt også at brystvortene synes eller at puppene beveger seg?

Anonymkode: abcea...95b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å gå uten undertøy.
Fordi det er komfortabelt.
Men liker selvfølgelig ikke at brystene synes alt for godt. Når jeg skal ut blandt folk så kler jeg på meg.

Anonymkode: abc7e...b21

• Liker 1
Skrevet

De aller fleste har en viss mengde utflod, så om vi ikke bruker undertøy så må vi bytte bukse/skjørt hver dag, samt at buksen/skjørtet kan bli skadet av utfloden (sur ph - ødelegger (bleker) fargen på noen stoffer). Mye bedre å ødelegge fargen på truser. 

Anonymkode: 8b0e2...219

• Liker 4
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg liker best å gå uten, fordi jeg synes det er mest behagelig. Vil helst ikke at brystvorter skal synes, så går stort sett med BH når jeg er utenfor husets fire vegger. 

Det første jeg gjør når jeg kommer hjem etter en lang dag på jobb er å ta av BH og sokker😬😅 

Skrevet

Det komme an på dagsformen. Går somregel uten 4 av 7 dager uken. Liker best å gå uten truse når jeg bruker skjørt og tights. BH brukes kun under når det er altfor gjennom siktig plagg. 

Kvinne 

Anonymkode: 22b8e...a3e

• Liker 2
Skrevet

Komfortabelt ja, jeg skulle ønske å ha gått truseløs hjemme.. helst i skjørt🙈

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet
Bamseklemmer skrev (55 minutter siden):

Komfortabelt ja, jeg skulle ønske å ha gått truseløs hjemme.. helst i skjørt🙈

Det beste er en alt for stor T-skjorte, bare skjørt føles litt rart og feil, men bare t-skjorte føles helt riktig😬👍 🤣🤣

Skrevet
Ominous skrev (12 minutter siden):

Det beste er en alt for stor T-skjorte, bare skjørt føles litt rart og feil, men bare t-skjorte føles helt riktig😬👍 🤣🤣

Takk for tipset! Jo, bare skjørt på meg ser veldig rart ut, iallefall hvis det skulle være noen som ringer på døra😂

Men det felles luksusproblemet til kvinner og menn er jo at det blir så vått, så jeg må jo skifte klær ganske ofte... kanskje det har vært bedre med en morgenkåpe?🙈

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 minutter siden):

Takk for tipset! Jo, bare skjørt på meg ser veldig rart ut, iallefall hvis det skulle være noen som ringer på døra😂

Men det felles luksusproblemet til kvinner og menn er jo at det blir så vått, så jeg må jo skifte klær ganske ofte... kanskje det har vært bedre med en morgenkåpe?🙈

Best å gå for en sånn en da, tror det er unisex 😅🙈

2FC5BD22-B0B8-4CF2-AA98-61FCFF7ED703.jpeg

Skrevet (endret)
Ominous skrev (36 minutter siden):

Best å gå for en sånn en da, tror det er unisex 😅🙈

2FC5BD22-B0B8-4CF2-AA98-61FCFF7ED703.jpeg

Haha, jeg får bare krysser fingrene for at det ikke ringer noen på døra😂🙈 Kanskje det kan skremme bort en dørselger?

Endret av Bamseklemmer
Fjernet bildet... det så litt brutalt ut😅
Skrevet

Kona og jeg går veldig mye nakne hjemme. Vi er kanskje litt over snittet kåte så vi tafser på hverandre mange ganger i løpet av dagen.  

Anonymkode: db11c...34e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kona og jeg går veldig mye nakne hjemme. Vi er kanskje litt over snittet kåte så vi tafser på hverandre mange ganger i løpet av dagen.  

Det er vel slik livet egentlig burde ha vært👌 men hva gjør du med all den precummen som renner ut hele tiden?

Skrevet
Bamseklemmer skrev (4 minutter siden):

Det er vel slik livet egentlig burde ha vært👌 men hva gjør du med all den precummen som renner ut hele tiden?

Det får renne,tørker av eller kona slikker det av noen ganger. En går ikke med konstant stå kuk heller. Det er en vane for oss. Men i starten var det veldig mye stå kun og våt fitte.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det får renne,tørker av eller kona slikker det av noen ganger. En går ikke med konstant stå kuk heller. Det er en vane for oss. Men i starten var det veldig mye stå kun og våt fitte.

Ok, så det har blitt til en helt vanlig greie som går automatisk. Det høres veldig avslappende og deilig ut da.

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 minutter siden):

Ok, så det har blitt til en helt vanlig greie som går automatisk. Det høres veldig avslappende og deilig ut da.

Vi trives veldig godt med sånn vi har det.  Det var faktisk hennes idé å dra det så langt som vi faktisk har gjort.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi trives veldig godt med sånn vi har det.  Det var faktisk hennes idé å dra det så langt som vi faktisk har gjort.

Det bevitner at hun er klok og unik, du har virkelig vært heldig i ditt valg👌

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 minutt siden):

Det bevitner at hun er klok og unik, du har virkelig vært heldig i ditt valg👌

Det stemmer.  Hun har kvaliteter som frekkere herifra til månen og tilbake igjen.  Vi har det veldig fint på alle plan.

• Liker 1
Skrevet
Ominous skrev (1 time siden):

Stor T shirt eller stor genser er fint. og ikke noe annet. 

Skrevet
Snillmann her.. skrev (1 minutt siden):

Stor T shirt eller stor genser er fint. og ikke noe annet. 

På damer mente jeg da.  

Skrevet

Jeg pleier å droppe undertøyet på typiske inne-dager, hvor jeg ikke har tenkt meg ut av døra. Da drar jeg bare på meg en joggebukse og t-skjorte, bare i tilfelle noen er frekke nok til å ringe på. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...