AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Når noen forteller dem er single, så er dem vel ikke det? Fordi mange har jo sexpartnere. Da gjelder vel ikke singel livet? Er du i ett slik "forhold"? Anonymkode: 0f61e...2f5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 Synes det er uredelig å ha fast sexpartner samtidig som man er på leting. Hadde reagert veldig negativt om jeg fant ut at det var overlapp mellom denne og meg som ny livspartner. Anonymkode: 0f707...d04 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Skrevet 8. oktober 2021 jeg har sexpartnere ja. definerer meg som singel, dvs jeg ser etter noen jeg passer med på flere plan en sex, inntil videre synes jeg fast sexpartner er mye bedre en å fly på byen med ei ny hver helg, ikke at det ikke skjer, men hver helg er det ikke. Anonymkode: 38f1d...d6e 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #5 Skrevet 8. oktober 2021 Dem... Singel livet... Ett... Anonymkode: 0598a...cef 1
ItchyBitchySpider Skrevet 8. oktober 2021 #6 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Synes det er uredelig å ha fast sexpartner samtidig som man er på leting. Hadde reagert veldig negativt om jeg fant ut at det var overlapp mellom denne og meg som ny livspartner. Anonymkode: 0f707...d04 Dette. Hvis jeg dater noen, er det veldig ugreit at han samtidig ligger med noen andre. Da har han jo ikke fokuset der det skal være - altså å finne ut om vi kan bli til noe. Det vitner om mangel på seriøsitet. Heldigvis er jeg gift, så slipper å forholde meg til sånt. Men jeg synes dating var vanskelig da jeg var singel, nettopp på grunn av slike uklarheter. 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #7 Skrevet 8. oktober 2021 De single som i utgangspunktet er ute etter en partner har ofte dates/sexpartnere. De som ønsker å være single, bryr seg ikke om å date eller ha en sexpartner. Hvorfor skulle man? Det er jo bare slitsomt i lengden og minner om et forhold. Nei takk. Anonymkode: 0789d...e20
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #8 Skrevet 8. oktober 2021 Virker som det er naturlig. Anonymkode: 0f61e...2f5
Flintis Skrevet 8. oktober 2021 #9 Skrevet 8. oktober 2021 Sånn i utgangspunktet er jo singel 1. Imidlertid er det noen som er åpne for sex mens de leter. Da blir singel en som søker et kjæresteforhold. Eller kanskje bare sex. Så spørs det hva en gjør når en finner den kjæresten da. Kanskje en avslutter med sexpartneren. Kanskje en er poly og ønsker både sexpartner og kjærest, da må en selvfølgelig være klar på det og kjæresten må være inneforstått med dette. Alt dette og mere til er ting en kan komme ut for når en leter.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #10 Skrevet 8. oktober 2021 Er singel, håper å møte en å dele livet med en vakker dag, men nei har ikke sex-partner sånn imens Anonymkode: bef6e...a61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå