Gå til innhold

"Fint om jeg kan se deg i en annen t-skjorte også"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snappa i noen uker med en fyr jeg matcha med på Tinder. Ikke møttes enda pga avstand på flere timer. Han ønsker mye selfier, noe jeg virkelig misliker å sende. Nå har det blitt lite bilder fra meg i det siste og han etterlyste det. Jeg sa han skal få snart, og da svarte han "fint om jeg kan få se deg i en annen t-skjorte også"? Uh?

Jeg går som regel i gensere og t-skjorter med helt nøytrale farger (hvitt, sort, grått), og du ser ikke stort av det på en selfie uansett.

Vet ikke om jeg overreagerer, men jeg syns dette var på grensa til frekt? Hva vil han? Hva tenker dere? 

Fikk plutselig ikke lyst til å sende noe i det hele tatt..

Anonymkode: f754e...88c

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger absolutt ikke sende selfier hvis du synes det er ubehagelig. Drit i hele fyren. 

Skrevet

Jeg hadde nok ikke sendt bilder i hytt og vær til en jeg ikke kjenner, men det er ikke spørsmålet her.

Jeg hadde selv følt ubehag ved et slikt utsagn, og hadde spurt ham hva han mente med kommentaren. Dersom han ikke hadde en forklaring eller viste forståelse for hvordan kommentaren kunne oppfattes, så hadde jeg ikke fortsatt kontakten. 

Ingen skal presses til å gjøre ting de ikke vil, og om han ikke godtar det, så er det et karaktertrekk som hadde fått meg til å kutte ting før det ble mer seriøst.

Anonymkode: 3af89...76f

• Liker 20
Skrevet

Jeg er forvirra, skjønner liksom ikke om jeg har grunn til å reagere på det "ønsker" fra ham. Men liker ikke å bli fortalt at jeg må kle meg annerledes fordi han vil noe annet, på en måte.. hvis det gir mening

TS

• Liker 6
Skrevet

Jeg hadde spurt rett ut: "Annen t-skjorte? Hva mente du med det?"
Da får han muligheten til å enten beklage seg eller bekrefte at han er en idiot.
Selfie-menn er forøvrig ekstremt slitsomme. Jeg hadde nok ikke orket det i lengden. Bare vær takknemlig for at han viste "sitt sanne seg" tidlig. Da slipper du bruke mer energi på han!

Anonymkode: 9de3c...28c

• Liker 16
Gjest TheCatLady
Skrevet

Ikke nødvendigvis frekt, men jeg hadde ikke giddet å sende masse selfier. Tar sjeldent selfie så hadde ikke likt om en fyr maste om det. Jeg tenker at man ikke skal gjøre ting man misliker. Da er det noe galt. 

Gjest padawan
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vet ikke om jeg overreagerer, men jeg syns dette var på grensa til frekt? Hva vil han? Hva tenker dere? 

Jeg synes det er snodig å formodelig kreve selfier på denne måten. Spørs om jeg også hadde kuttet ut vedkommende. 

Skrevet

Vi er begge i midten av tjueårene. Syns det blir så lite givende å bare sende sånt hele dagen istedenfor å faktisk snakke sammen.. og så kom liksom det at jeg "må" ta på andre klær også. 

TS

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi er begge i midten av tjueårene. Syns det blir så lite givende å bare sende sånt hele dagen istedenfor å faktisk snakke sammen.. og så kom liksom det at jeg "må" ta på andre klær også. 

TS

Hadde ikke giddet å chatte med en sånn fyr, han høres veldig umoden ut. Sikkert bare klar for et knull, 

Anonymkode: 4bc60...1bf

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er forvirra, skjønner liksom ikke om jeg har grunn til å reagere på det "ønsker" fra ham. Men liker ikke å bli fortalt at jeg må kle meg annerledes fordi han vil noe annet, på en måte.. hvis det gir mening

TS

Hadde aldri giddet å chatte og sende masse selfier til noen jeg aldri har møtt. Har pleid å sende et eller to bilder, og så møttes. Høres utrolig kjedelig ut det dere driver med. Er dere veldig unge? Tenåringer, tidlig 20-årene?

Anonymkode: 5064d...fa4

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å holde kontakten med en sånn fyr. Og kommentaren hans var teit. Høres ut som en overfladisk og utseendefiksert type. Ville fått akkurat den samme følelsen du selv beskriver over her om noen kom med en slik kommentar. Hadde mistet interessen og bare avsluttet kontakten. Dating skal være gøy, om du misliker å sende ham selfier og han maser mye om dette er det ikke lenger gøy.

Anonymkode: afc68...d7a

• Liker 6
Skrevet

Merkelig fyr. Hadde fått avsmak jeg også. 

Anonymkode: c7fa1...ef7

• Liker 3
Skrevet

Han vil ha bilder av deg uten klær. 

Anonymkode: e2b56...621

• Liker 9
Skrevet

Bare å dumpe han først som sist, han er overfladisk og verre kommer det til å bli. Minner meg om en fyr jeg holdt på med. Jeg visste hvem han var og hadde hatt avstandscrush på han lenge, så jeg gledet meg til å bli kjent med han. Vel, omtrent det eneste han sendte meg var emojier. Spurte jeg f.eks hva han drev med så sendte han bilde av det han drev med. Jeg ble så skuffet. 

Hva skal du med en sånn fyr? Hva vil han oppnå med å si noe slikt, få deg til å føle deg som en skitten gris som aldri skifter klær? Prøv å spør en person som det der om f.eks hva han synes om Israel og Palestina-konflikten, han kommer til å se ut som et eneste stort spørsmålstegn. Før han snur seg vekk og fortsetter å se på X on the Beach. 

Anonymkode: 24c05...767

• Liker 4
Skrevet

Han har sagt(skrevet) på en keitete måte at han vil se flere bilder av deg. Ikke nakenbilder, ikke at klærne dine er stygge, ikke at du er stygg på bildet etc.. Dette er klassisk "kvinne forstår ikke hva han mener og krisemaksimerer" - opplegg. Derfor kom boken "kvinner er fra venus og menn er fra mars" fordi vi kommuniserer på forskjellige måter. Les og lær alle dere gretne damer. 

Anonymkode: 1dccd...0b0

Skrevet

Jeg er selv mann og jeg råder deg til å drite i hele fyren og bare blokke han

Anonymkode: 8387a...89f

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Han har sagt(skrevet) på en keitete måte at han vil se flere bilder av deg. Ikke nakenbilder, ikke at klærne dine er stygge, ikke at du er stygg på bildet etc.. Dette er klassisk "kvinne forstår ikke hva han mener og krisemaksimerer" - opplegg. Derfor kom boken "kvinner er fra venus og menn er fra mars" fordi vi kommuniserer på forskjellige måter. Les og lær alle dere gretne damer. 

Derfor jeg spurte her, for å høre om jeg bare overtolker eller misforstår. At jeg kanskje var oversensitiv.

TS

Skrevet

Høres veldig spesielt ut, virker som han er veldig selvsentrert og lite var for hva andre føler. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nope. De fleste ordentlig typer skriver ikke sånn. Mars eller venus eller what not. Dette handler om sosiale koder. Det har han ikke.

Anonymkode: 7a204...8ea

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...