Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skriver nokk ikke dette for å få svar men kanskje det kan hjelpe noe andre som sitter på benken å ikke klarer å gå videre eller avslutte 🤔

Jeg er en mann på 39 år. Jeg har allerede klart å sette 4 barn til verden gjennom 2 forhold. Å har nå vert singel i ja kun 1 mnd etter 9 år samboende.  Det siste forholdet var på ingen måte turbulent.  Damen er ganske passiv og konfliktsky i ja det meste. Så jeg fikk endelig motet til å si farvell. Ja man venter i det lengste uansett hvor frustrert man er for barna. Det er en veldig dårlig løsning. Jeg angrer bittert ved å la det gå så lang tid. Man har vert aleina i mange år. Der man heller ble trykket ned i søla en å løftet opp. Nå ble jeg ikke vist kjærlighet for det bare klarte hun ikke. Bare personligheten hennes. Mye sex men føltes heller som naturen side fra hennes side 🤣 konklusjonen er vel, uansett hva som må være så kan det være lurt å prøve men ikke la det gå så langt tid. For man lurer seg selv og partner. Ja det er tøft. Alle gode ting er 3 

Hilsen allene pappa som tar livet helt med roo 😊👍

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var poenget ditt her egentlig? 

Anonymkode: 93547...cf4

• Liker 1
Skrevet

Håper ikke du lager flere barn. 

Anonymkode: 7c693...825

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Håper ikke du lager flere barn. 

Anonymkode: 7c693...825

Nå er jeg en ansvarlig mann som har omsorg 50 /50  hele veien nå på 11 året. Så den er tynn 

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hva var poenget ditt her egentlig? 

Anonymkode: 93547...cf4

Kanskje du er for ung til å forstå eller bare lite livserfaring. Poenget er vel at Uansett hvor vi havner med livet så kan vi ikke forutse livets hendelser. Man går videre 

Skrevet

Helt riktig å gjøre mht barna. Det er alfor mange som bor sammen for barnas skyld, det skader barna. Men mange vet det ikke… så dette gjorde du helt riktig! Lykke til😊

Anonymkode: 03b06...2d5

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt riktig å gjøre mht barna. Det er alfor mange som bor sammen for barnas skyld, det skader barna. Men mange vet det ikke… så dette gjorde du helt riktig! Lykke til😊

Anonymkode: 03b06...2d5

Er uenig med deg. I et forhold uten krangler og spetakkel er det ingenting som skader barna, selv om foreldrene ikke er glade i hverandre på den måten de var da de ble sammen.

Anonymkode: 0b5ad...1a2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er uenig med deg. I et forhold uten krangler og spetakkel er det ingenting som skader barna, selv om foreldrene ikke er glade i hverandre på den måten de var da de ble sammen.

Anonymkode: 0b5ad...1a2

Kan være litt uenig med deg. Barna får ikke forståelse hva en kjæreste er. Eller ser at to mennesker har det bra sammen med alt som følger i det daglige. Hva lærer dem ? Hvordan forholder dem seg til en eventuell partner når dem blir stor ? Her spurte min eldste sønn om jeg har had kjæreste 😴 barna ser mye mere en hva vi vil innrømme. Det er utrolig viktig at barna læres til omsorg og kjærlighet.  Blir utrolig vanskelig når mor ikke klarer dette 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...