AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg sliter med kvalme og bli dårligere når jeg spiser melkeprodukter og ting med mye melk i? Er det farlig for barnet eller vil det kunne ta opp det jeg evt måtte få i meg først? Anonymkode: 1837d...0f5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 Baby tar det den trenger. Du derimot kan bli benskjør. Det anbefales å ta tilskudd om du ikke får i deg nok. Har du prøvd vaniljeis? Det fungerer ganske bra for meg, og er ikke så ille når det kommer opp igjen. Anonymkode: a43ec...d0e
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #3 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg er veganer og det finnes masse annet du kan spise som inneholder kalsium. Tar ikke tilskudd og har ikke mangel. Google kalsium+veganer så finner du sikkert noe du kan få i deg:) Anonymkode: 4e15f...9d6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Skrevet 8. oktober 2021 Du bør uansett ta tilskudd når/om du skal amme. Da trenger du ekstra mye. Så bare start med det. Til veganeren over: kalsium ser man på beinmassetetthet, som krever skjelettscanning Anonymkode: 79df8...0e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå