Gå til innhold

Svaak positive CB-tidlig og negativ CB digital ukeindikator - spotting i 12 dager frem mot ikm

Vanillafudge_86

Anbefalte innlegg

Hei,

Syklusen denne mnd har vært veldig unormal. Jeg har hatt spotting/spor av blødninger i 12 dager, fra dag 17 i syklusen til dag 27. Vi hadde sex rundt eggløsning på dag 13. Vanligvis er syklusen min på ca 27-28 dager. Jeg har i tillegg hatt murringer, småkvalme og stikking i lysken/nedre magen hele perioden med spotting. Spottingen har variert gjennom hele perioden mellom å være kun utflod med litt spor av friskt blod, brun utflod, og litt mørkere.

Jeg tok en CB tidligtest på dag 21, 4 dager etter første spor av blødning. Den var negativ. Jeg tok så CB tidligtest på dag 25 og 26, og fikk veeeldig svake streker. De kom innen frist, men er veldig svake. Vi kan begge se dem, men kun når det er godt lys i rommet. 

Jeg tok ny CB tidligtest i dag, dag 29, og det er fortsatt en svaak strek. Den er synlig innen frist, men fortsatt veldig svak. Jeg kan ikke se at den har blitt noe særlig sterkere.. Jeg tok også en CB digital ukesindikator-test, og den viste ikke gravid.

Er det mulig at det er skyggestreker på flere tester over så mange dager? I utgangspunktet, så er jeg jo bare 1 dag over ikm, men siden jeg fikk svaaaak strek allerede på dag 25, så hadde jeg forventet at det burde være sterkere nå..

Har noen lignende erfaringer? Mtp spottingen og symptomene, i tillegg til de svake strekene, så klarer jeg ikke å legge helt fra meg at det kan være graviditet. Er det vanlig å ha svak strek over lengre tid før den begynner å bli sterkere?

Endret av Vanillafudge_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...