AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Vurderer å søke på en spesialpedagog stilling. Har 360 studiepoeng. Vil jeg få lønn som lektor med opprykk? Anonymkode: ece59...aeb
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 Har du mastergrad da? Anonymkode: 6e122...b3a
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 Det kommer vel an på hva de 350 studiepoengene er i, vil jeg tro… Lektor er jo en lærer som har mastergrad. Ikke bare hvilke som helst studiepoeng. Anonymkode: 56bb2...4a3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 Bachelor som førskolelærer, master i sosialfaglig arbeid med ungdom... i en miljøterapeut stilling. Vil jeg få lektor lønn? Anonymkode: ece59...aeb
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 Tviler på at du får undervisningsstillingslønn når du tilsettes som miljøterapeut. Hva etterspør stillingsannonsen? Er det ønskelig med master? Anonymkode: 6e122...b3a
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #6 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bachelor som førskolelærer, master i sosialfaglig arbeid med ungdom... i en miljøterapeut stilling. Vil jeg få lektor lønn? Anonymkode: ece59...aeb Hva står det i utlysningen? Anonymkode: e3e7d...9dd
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #7 Skrevet 9. oktober 2021 Det tviler jeg på hvis stillingen er som miljøterapeut. En lektor er en lærer med masterutdanning som kan undervise både på ungdomsskole og vgs. Men det kan hende at du har rett på høyere lønn siden du har masterutdanning, men jeg tviler på at det sidestilles med lektorutdanning. Hvis det er en kommunal stilling så skal det vel stå i utlysningen? Anonymkode: e768d...e20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå