Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det rart?

Anonymkode: 24efe...9c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sambo : ( 

La oss slutte å si det a.

Drit-harry!

Anonymkode: ec71a...0e0

• Liker 10
Skrevet

Mannen tok vekk alt en gang, datter og jeg satt bare og så på han uten egentlig å si så mye😳😂🙊 Gjennom hele middagen bare så vi bort på han😂 Vi glemmer det aldri og han kommer nok ikke til å gjøre det igjen. Han så ut som en barnerumpe😂

Anonymkode: fe744...a62

• Liker 1
Skrevet

Han var skjeggløs da vi møttes, men gikk lei av å barbere seg og lot det gro etter ett par år. Det er sikkert 12 år siden sist han barberte alt. Og det blir sikkert 12 år til neste gang da jeg holdt på å le meg ihjel hver gang jeg så han helt til skjegget hadde grodd ut igjen. Han ser ut som ei "banræv" uten 🤣🤣🤣🤣 

• Liker 1
Skrevet

Det var rart de første 20 minuttene, så gikk det bra. 

Foretrekker han med skjegg, men 😊

Skrevet

Nei, aldri. Vært sammen i 10 åt og han barberer seg kun med maskin, aldri høvel, så er konstant 2+ dagersskjegg. 

Anonymkode: 71354...2d9

Skrevet

Nei, aldri! Etter snart 12 år sammen. Og jeg er egentlig dritnysgjerrig, men tipper han ser ut som en 15-åring uten (han er midt i 30åra) 😂 

Anonymkode: 61cef...570

Skrevet

Min er fin uten også 😅

Anonymkode: 2fe2b...0f8

Skrevet

Er det ikke kulturell appropriasjon at den fyren på bildet kalles Sambo? Han er jo hvit jo 🤪

Skrevet

Ja, etter at han barberte seg, gikk det virkelig opp for meg hvor mye bedre (pene) menn ser ut uten skjegg. Skjegg er først frem for de med svak hake, skjev munn, hareskår eller uren hud. Og selvsagt for folk med et veldig infantilt utseende:)

Anonymkode: eb38a...4c4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, etter at han barberte seg, gikk det virkelig opp for meg hvor mye bedre (pene) menn ser ut uten skjegg. Skjegg er først frem for de med svak hake, skjev munn, hareskår eller uren hud. Og selvsagt for folk med et veldig infantilt utseende:)

Spesielt lange skjegg skjuler ansiktet veldig.

Helt korte skjegg gjør ikke det, men det er jo laaaaaaange skjegg som er in.

Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Spesielt lange skjegg skjuler ansiktet veldig.

Helt korte skjegg gjør ikke det, men det er jo laaaaaaange skjegg som er in.

Jepp. Men tredagersskjegg synes jeg først og fremst gir fyren et ustelt og uteliggeraktig uttrykk:)) Pene menn ser mye bedre ut uten.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jepp. Men tredagersskjegg synes jeg først og fremst gir fyren et ustelt og uteliggeraktig uttrykk:)) Pene menn ser mye bedre ut uten.

Uenig. Tredagers og kort lengde på skjegg er umåtelig sexy. 

Har kun vært i forhold med menn med skjegg (ikke et bevisst valg, tilfeldig) og det var alltid sørgelig når de en sjelden gang valgte å barbere det bort.... 

Skrevet

Han var skjeggløs da vi ble sammen. Synes nå at han ser veldig babyface ut på bilder fra den tiden :fnise:

Anonymkode: de93b...e48

• Liker 2
Skrevet

Samboer har skjegg, men når han først barberer seg så tar han alt. Synes han kler både med og uten skjegg, og har egentlig ikke noen særlig preferanser på det ene eller det andre, så lenge det ikke blir alt for langt :P

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du må se Sergio Leones "Dollars"-trilogi: "A Fistful of Dollars", "A Fistful of Dollars More" og "The Good The Bad and the Ugly". 🤠:cowboy:😎

• Liker 1
Skrevet

Min mann har ikke skjeggvekst nok til å anlegge det, dvs hadde han brukt 20 år så kanskje 🙂 

Skrevet
Entern skrev (6 minutter siden):

Du må se Sergio Leones "Dollars"-trilogi: "A Fistful of Dollars", "A Fistful of Dollars More" og "The Good The Bad and the Ugly". 🤠:cowboy:😎

Ha ha ha, herlige filmer:) Men jeg liker Clintern bedre uten skjegg.

• Liker 2
Skrevet
Trøst skrev (14 minutter siden):

Uenig. Tredagers og kort lengde på skjegg er umåtelig sexy. 

Har kun vært i forhold med menn med skjegg (ikke et bevisst valg, tilfeldig) og det var alltid sørgelig når de en sjelden gang valgte å barbere det bort.... 

Jeg har vært i forhold med begge deler. Og som sagt: menn med ufullkomment utseende kan av og til profittere på litt kamuflasje (avhengig av skavankens plassering). Men jeg synes både tredagers og fullskjegg er udelikat og skjemmende på pene menn. Det stikk motsatte av sexy, etter min mening. 

• Liker 1
Gjest Vintermorgen
Skrevet

Ryddet for rasistisk innlegg og avsporinger.

Vintermorgen, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...