AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Var på ultralyd i 6+0 da jeg fikk panikk. Så en liten riskorn og hørte hjerteslag. Helt sykt at man kan høre noe. Men det gikk så fort og jeg hørte ingenting om lengde eller om hjerteslaget var bra. Gynekologen sa bare at alt så veldig bra ut. Spurte etterhvert om lengden var riktig i forhold til uken jeg er i og han sa ja, den var ok. Vanskelig å måle presis nå. Flere som har vært på ultralyd i 6+0 og sett det samme? Jeg skal tilbake neste uke i uke 7. Og noen som vet hva de bokstavene på ultralydbildet betyr? Anonymkode: 319ea...319
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 Veldig vanskelig å måle noe korrekt på denne tiden (tror de fleste vil ha inn folk til UL tidligst i uke 7+* på grunn av stor usikkerhet så tidlig), men det er jo kjempepositivt at dy fikk se et bankende hjerte så tidlig! Alt er nok i skjønneste orden når gyn sier det, så ikke bekymre deg:) Det er nok innstillingene til UL-apparatet du ser der - jeg har lurt på det samme selv og fikk det til svar i alle fall Anonymkode: 0c7c0...917
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #3 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Veldig vanskelig å måle noe korrekt på denne tiden (tror de fleste vil ha inn folk til UL tidligst i uke 7+* på grunn av stor usikkerhet så tidlig), men det er jo kjempepositivt at dy fikk se et bankende hjerte så tidlig! Alt er nok i skjønneste orden når gyn sier det, så ikke bekymre deg:) Det er nok innstillingene til UL-apparatet du ser der - jeg har lurt på det samme selv og fikk det til svar i alle fall Anonymkode: 0c7c0...917 Takk! Er så redd for å dra på ultralyd neste uke i uke 7 og ikke se bankene hjerte eller at den ikke har vokst. #paranoid Anonymkode: 319ea...319
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk! Er så redd for å dra på ultralyd neste uke i uke 7 og ikke se bankene hjerte eller at den ikke har vokst. #paranoid Anonymkode: 319ea...319 Kjenner følelsen❤️ Jeg er i uke 17 nå og er like livredd før hver UL… Man må nesten bare tro på at det går fint (til det motsatte mot formodning er bevist), selv om det er veldig vanskelig! Anonymkode: 0c7c0...917
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #5 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kjenner følelsen❤️ Jeg er i uke 17 nå og er like livredd før hver UL… Man må nesten bare tro på at det går fint (til det motsatte mot formodning er bevist), selv om det er veldig vanskelig! Anonymkode: 0c7c0...917 Ikke sant. Dette er det jeg fikk av bilde, ikke mye å se. Anonymkode: 319ea...319
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #6 Skrevet 8. oktober 2021 Prøv å slappe av. Ultralyd redder ingen liv. Går det bra, så går det bra. Gjør det ikke, så er det stort sett en grunn. Anonymkode: 95684...540
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #7 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Prøv å slappe av. Ultralyd redder ingen liv. Går det bra, så går det bra. Gjør det ikke, så er det stort sett en grunn. Anonymkode: 95684...540 Takk Jeg vet, man har ikke kontroll. Har opplevd MA i år i uke 12 og er bare så engstelig. Anonymkode: 319ea...319
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå