AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Er det innafor om en mann (96-modell) og en mann (88-modell) er sammen? Mammaen til den ene mannen er tydeligvis skeptisk. Anonymkode: e8d30...3bf
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #3 Skrevet 8. oktober 2021 Nei, det går dessverre ikke. I homoseksuelle parforhold må partene være nøyaktig like gamle. Anonymkode: fbf9c...029 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Skrevet 8. oktober 2021 Ja, det er helt ok. Det er vel mammaen til yngstemann som reagerer, kan jeg tenke meg? Da må hun nok bare innse at «lillegutt» er blitt voksen og derfor fint kan ha en voksen kjæreste. Anonymkode: ffc60...a01
wandagirl Skrevet 8. oktober 2021 #5 Skrevet 8. oktober 2021 Ikke noe galt i den aldersforskjellen dersom dere føler dere er på samme plan.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #6 Skrevet 8. oktober 2021 Det er 8 år mellom meg og samboeren min, og jeg ser ikke helt hvorfor det skal være en forskjell på 8 år mellom mann og mann, eller mann og kvinne (eller kvinne og kvinne) Her er det mammaen til den ene som er unødvendig bekymret 😉 Anonymkode: ddd53...726
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå