AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Dette er for de som kjører egen stil. Altså kjøpet det de selv liker og synes er kult. Eventuelt blanding av stiler. Kan legge inn bilder av dekor, møbler, hele rommet, en spesifikk ting osv. Anonymkode: 76139...f63
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 Blander mye moderne og gammelt. Har en del IKEA, men mest gammelt/retro. Et Queen Anne-bord fra Steen&Strøm som stuebord, teak spisebord med teak spisestuestoler med skaiseter, mange planter, gamle puter med korsstingsmønster, keramikk og lyslykter. Jeg er glad i kunst og har en del Gullvåg, Bleken, Killi Olsen osv. på veggene. Er også glad i designlamper, så har Oslo northern og Flower pot. Fargene går i rust, brun, grønn og sennepsgul. Har mange lamper/lyskilder som har svakt lys fremfor få lamper med sterkt lys. Blir koseligere da Orker ikke finne bilder, men håper det ble noenlunde mulig å se for seg 😄 Anonymkode: eb617...f90 6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #3 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg liker mid century modern stilen, men de fleste møblene er av nyere dato, da gjerne designet i samme ånd. Enkle rene linjer, ekte og tydelige materialer som skinn, stål, teak, valnøtt, velur og lin, stein. Har noen få antikke dekorting, en del kunst, disse også av nyere dato, men figurativ, Norsk. Felles for det meste møblementet, unntatt en fransk kommode fra 1800tallet, er skandinavisk design som Afdal, Norell, Boesen, Andersen&Voll osv. Har også noen lamper fra bla Gubi som er relanseringer fra 50/60-tallet. Store vinduer, masse lys, jungel inne og utenfor. Er svak for det nostalgiske og enkle, og møbler designet for å vare selv uten bruk av lim og skruer. Liker ikke møbler som er laget for å leve kort. Glad i alle farger, farget tak, og elsker at det harmonerer fra rom til rom. Og mange. - både ting, møbler og lamper er ting jeg har fått. Det gir de kanskje ekstra elsk for meg. Anonymkode: c6f3e...98f
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 Kjøper sjeldent nye ting, det meste er fra finn.no eller hjemmelaget. Dvs min mann bygger de store møblene. Anonymkode: 356ac...3c2 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg liker mid century modern stilen, men de fleste møblene er av nyere dato, da gjerne designet i samme ånd. Enkle rene linjer, ekte og tydelige materialer som skinn, stål, teak, valnøtt, velur og lin, stein. Har noen få antikke dekorting, en del kunst, disse også av nyere dato, men figurativ, Norsk. Felles for det meste møblementet, unntatt en fransk kommode fra 1800tallet, er skandinavisk design som Afdal, Norell, Boesen, Andersen&Voll osv. Har også noen lamper fra bla Gubi som er relanseringer fra 50/60-tallet. Store vinduer, masse lys, jungel inne og utenfor. Er svak for det nostalgiske og enkle, og møbler designet for å vare selv uten bruk av lim og skruer. Liker ikke møbler som er laget for å leve kort. Glad i alle farger, farget tak, og elsker at det harmonerer fra rom til rom. Og mange. - både ting, møbler og lamper er ting jeg har fått. Det gir de kanskje ekstra elsk for meg. Anonymkode: c6f3e...98f Høres fint ut🤩 Mye av det jeg også liker. Anonymkode: cd3d3...1af 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #6 Skrevet 9. oktober 2021 Kakaduestatue Anonymkode: 4c7a6...d48 2
Gjest TheCatLady Skrevet 9. oktober 2021 #7 Skrevet 9. oktober 2021 Møblene jeg har er ganske generiske. Skulle gjerne hatt masse retro møbler, men det får bli til senere når jeg har bil og bærehjelp. Det som gjør stilen unik er vel at jeg har endel ting som jeg har samlet opp igjennom. Fått eller arvet fra familie, kjøper endel brukt og ellers kjøpt litt her og der. Ellers litt foto jeg selv har tatt. Liker en blanding av nostalgi og naturmaterialer, men blir litt forskjellig egentlig. Har litt nerdeting også. Stilen er ikke rendyrket, men jeg liker det og synes det er koselig.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #8 Skrevet 9. oktober 2021 Har en salig blanding av retrodesign, minimalisme, bohem, klassisk og moderne😂 Anonymkode: 35cf0...c7e
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #9 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Kjøper sjeldent nye ting, det meste er fra finn.no eller hjemmelaget. Dvs min mann bygger de store møblene. Anonymkode: 356ac...3c2 Jeg vil ha sånn mann😍 Anonymkode: 35cf0...c7e 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #10 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg innreder med det jeg liker selv, og kjøper interiør i alt fra bruktbutikker, IKEA, Bohus, designbutikker, Home and Cottage eller Nille for den saks skyld. Jeg har også mange reiseminner, mange fra land jeg har besøkt som nesten ingen reiser til. Har også en del planter, uten å ta helt av. En del arvegods. Det høres ut som et overmøblert kaos, men det er ikke det. Fargene er avstemt og jeg er nøye med hva jeg tar inn. Anonymkode: fe2b5...290
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #11 Skrevet 10. oktober 2021 Har svært lite nips og kjører svært minimalistisk stil. Har en del kunst i ulik stil og prisklasser, svært eklektisk og ingenting henger sammen. Pleide å ha mange bokhyller fulle av bøker, men har gitt bort de aller fleste nå. Tipper de aller fleste synes mitt hjem er ukoselig, men jeg liker det slik. Kjæresten er stikk motsatt, han har hjemmet fylt av diverse nips etc. Anonymkode: 59af2...a72 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #12 Skrevet 10. oktober 2021 De møblene jeg ønsker, finner jeg ikke i noen norske butikker. Mulig de må plassbygges… Har likevel noe IKEA, noe Jysk men kjører en minimalistisk stil. Anonymkode: 8eb39...624
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #13 Skrevet 10. oktober 2021 Min stil er ikke unik 😆 Men jeg trives! Det går i ganske enkle linjer, teakmøbler fra finn blandet med noe mer moderne, men relativt tidløst. Typisk skandinavisk rotete mix. Grå sofa, detaljer i gult, sjøgrønt, blått,.. Anonymkode: 453af...696
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #14 Skrevet 10. oktober 2021 Kunsten jeg har på veggene er vel det som skiller meg ut blant mine venner som stort sett har bare har masseproduserte trykk og bilder. Anonymkode: 0725b...66b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå