AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Skrevet 7. oktober 2021 Vi flørter en del og har holdt på en god stund nå(nesten 2 år) men har ikke tatt steget å kalle oss kjærester, men det er noe jeg håper skjer ganske snart. Vi deler mye av de samme interessene, og har fine samtaler tross aldersforskjellen. ❤️ vi har også diskutert temaet barn, ingen av oss har barn fra før av, men det er noe vi ønsker oss begge. Kunne du dømt oss nord og ned som par pågrunn av aldersforskjellen? Jeg vet mine foreldrene vil muligens slite litt med å akseptere det.. Anonymkode: 650a3...5e3 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 Ingen som bryr seg. Kjør på! Anonymkode: 624ec...cf0 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #3 Skrevet 8. oktober 2021 Ja, 20 år eldre er ganske mye når du er så ung som du er. Hadde tenkt at han burde funnet seg noen på sin egen alder. Tenker fort far og datter, bare ekkelt. Anonymkode: 00442...602 8
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, 20 år eldre er ganske mye når du er så ung som du er. Hadde tenkt at han burde funnet seg noen på sin egen alder. Tenker fort far og datter, bare ekkelt. Anonymkode: 00442...602 Uff og uff. Anonymkode: fec5b...9f0
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #5 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Vi flørter en del og har holdt på en god stund nå(nesten 2 år) men har ikke tatt steget å kalle oss kjærester, men det er noe jeg håper skjer ganske snart. Vi deler mye av de samme interessene, og har fine samtaler tross aldersforskjellen. ❤️ vi har også diskutert temaet barn, ingen av oss har barn fra før av, men det er noe vi ønsker oss begge. Kunne du dømt oss nord og ned som par pågrunn av aldersforskjellen? Jeg vet mine foreldrene vil muligens slite litt med å akseptere det.. Anonymkode: 650a3...5e3 Hva syntes du sjøl ? Det er det som er viktig her. Bare at du spør andre og nevner dine foreldres mulige reaksjon forteller kanskje at du innerst inne syntes det er litt drøyt ? Anonymkode: 624ec...cf0 4
Hannah80 Skrevet 8. oktober 2021 #6 Skrevet 8. oktober 2021 Kjente at jeg stusset mest på at dere har holdt på i to år, uten å definere dere som kjærester. 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #7 Skrevet 8. oktober 2021 Hannah80 skrev (4 minutter siden): Kjente at jeg stusset mest på at dere har holdt på i to år, uten å definere dere som kjærester. Det har vært en del frem og tilbake, litt av og på. Vi bor et stykke unna hverandre også og jeg har vært opptatt med skole og mitt i løpet av desse årene. Men følelsene har vært der fra begges side. Anonymkode: 650a3...5e3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #8 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva syntes du sjøl ? Det er det som er viktig her. Bare at du spør andre og nevner dine foreldres mulige reaksjon forteller kanskje at du innerst inne syntes det er litt drøyt ? Anonymkode: 624ec...cf0 Jeg har lyst til å satse, men han tuller mye med aldersforskjellen, og det på en måte som gjør at han syns det er litt ubehagelig til tider. Og det gjør meg litt usikker. Jeg er redd for å satse, ende opp gravid med barnet hans og så finner han ut at dette er helt feil for han allikevel.🤷♀️ Reaksjonen til foreldrene mine hadde jeg skjønt, i og med at han bare er et par år yngre enn de. Anonymkode: 650a3...5e3 3
John McClane Skrevet 8. oktober 2021 #9 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, 20 år eldre er ganske mye når du er så ung som du er. Hadde tenkt at han burde funnet seg noen på sin egen alder. Tenker fort far og datter, bare ekkelt. Anonymkode: 00442...602 Makan! Her er det ditt hode som tydeligvis er feil innstilt og som er for opptatt av å tenke på at det finnes fedre som har forhold til sin datter. Uansett hvor vanlig det er å høre om overgrep i media så viser du at du er fordømmende overfor to mennesker som er forelsket selv om alders forskjellen er litt høyere enn vanlig. Tenk om dette er ment to be og så prøver du å si at det er ekkelt bare fordi du er mer innstilt på å tenke incest og ikke kjærlighet. Du er en skam! Spørsmålet er nå om du klarer å innrømme feilen din og sende de en unnskyldning.....? 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #10 Skrevet 8. oktober 2021 Kjør på. Alder er bare et tall 👉👌 Anonymkode: 1c856...86d 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #11 Skrevet 8. oktober 2021 Hadde ikke dømt dere nord og ned pga aldersforskjell, nei. Kun om det var andre forstyrrende elementer med i miksen, si at du var litt dum og naiv og han var en skikkelig taper som trengte en mye yngre dame å dominere og kontrollere. Foreldrene dine kommer ikke til å bli imponert nei, de kommer til å tenke på noe som du kanskje burde tenke litt mer på, at han blir pensjonist imens du er på hans alder og fremdeles må jobbe, så han har ingen å reise med og du har en sur gammel gubbe som sitter hjemme og ser TV. Og han kan bli treg og syk og mindre skarp mentalt imens du fortsatt er relativt ung og sprek, du kan fort ende med å bruke mange år av livet ditt på å være pleier/hjemmehjelp. Du vil også sannsynligvis bli enke tidlig og ikke ha din livspartner å tilbringe pensjonisttilværelsen med. Men ingen vet hva fremtiden bringer, og jeg heier på kjærligheten! Men dette er ting foreldrene dine som har mer livserfaring kommer til å tenke med en gang, og en av årsakene til at de kommer til å bli lei seg når du forteller det. Aldersforskjellen byr på en del alvorlige problemer med årene. Anonymkode: 420d7...434 7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #12 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjør på. Alder er bare et tall 👉👌 Anonymkode: 1c856...86d Så det var rene tilfeldigheter at denne 45-åringen ble sammen med ei på 25? Han kunne like gjerne ha funnet seg ei på 65? Anonymkode: ae9eb...fac 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #13 Skrevet 8. oktober 2021 Ikke kast bort verdifulle år som ung på en gammel gubbe som ikke vet hva han vil. Finn en bedre fyr, det er mange av dem der ute. Anonymkode: 678dd...be5 9
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #14 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg er sammen med en 44åring, selv er jeg 4 år yngre. Vårt barn har en bestevenn som har foreldre som er 28ish. Pga barna har vi en del omfang. Han har flere ganger kommentert at de er så mye yngre. Man er på veldig forskjellige steder i livet som 25 og 40. Jeg er redd du kaster bort en artig tid i livet med å bli sammen med en så mye eldre. 20-årene er tid for venner, fest, moro og reiser. Og etablering. Som 40 er de fleste ferdig med den epoken. Å være nærmere 50 med spedbarn er sikkert heller ikke topp Anonymkode: 252cb...f42 4
Gjest Airman Skrevet 8. oktober 2021 #15 Skrevet 8. oktober 2021 Virker som om sosialkontroll en i samfunnet er på linje med Pakistan, en må spørre andre folk om det er ok å være sammen med noen.. Helt utrolig..
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #16 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så det var rene tilfeldigheter at denne 45-åringen ble sammen med ei på 25? Han kunne like gjerne ha funnet seg ei på 65? Anonymkode: ae9eb...fac Det skal du ikke se bort i fra. Anonymkode: 1c856...86d 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #17 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så det var rene tilfeldigheter at denne 45-åringen ble sammen med ei på 25? Han kunne like gjerne ha funnet seg ei på 65? Anonymkode: ae9eb...fac Hadde vært værre om hun fant seg en på 5. Anonymkode: 1c856...86d
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #18 Skrevet 8. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Hadde vært værre om hun fant seg en på 5. Anonymkode: 1c856...86d Lol Anonymkode: 252cb...f42
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #19 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er sammen med en 44åring, selv er jeg 4 år yngre. Vårt barn har en bestevenn som har foreldre som er 28ish. Pga barna har vi en del omfang. Han har flere ganger kommentert at de er så mye yngre. Man er på veldig forskjellige steder i livet som 25 og 40. Jeg er redd du kaster bort en artig tid i livet med å bli sammen med en så mye eldre. 20-årene er tid for venner, fest, moro og reiser. Og etablering. Som 40 er de fleste ferdig med den epoken. Å være nærmere 50 med spedbarn er sikkert heller ikke topp Anonymkode: 252cb...f42 For meg og min mann var ikke 20-årene en tid for fest og moro. Vi studerte oss ferdige innen vi var 23, og kjøpte hus, giftet oss og fikk barn på løpende bånd etterpå. Da vi var 26 var vi tobarnsforeldre. Hadde jeg som 25-åring møtt en på 45 i stedet for han jeg er gift med nå, så hadde jeg absolutt gitt det en sjanse. Skulle vært deilig å være sammen med en med litt mer erfaring og livsvisdom. Det har til tider vært vanskelig å være sammen med en på samme alder som ikke vet noe mer om voksenlivet enn hva jeg gjør. Nå er vi nærmere 40, og min mann er langt mer attraktiv nå enn hva han var i begynnelsen av 20-årene. Nå har han selvtillit og erfaring på plass. Jeg tenker faktisk at det kunne vært sexy å se ham med ei søt 25-åring på armen, enn med den voksne kvinnen som jeg er. Synes aldersforskjell er litt sexy, rett og slett. Anonymkode: e224c...0f6 1
Hr. Aktiv Skrevet 8. oktober 2021 #20 Skrevet 8. oktober 2021 Ønsker du barn? Start med den tanken og tenk det å følge opp 20 år frem i tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå