Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har en alvorlig sykdom og jeg lurer på om den holder seg stabil og blir vedlikeholdt med medisiner eller om han blir helt frisk?

Anonymkode: 2f84e...fa7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan i alle dager skal vi svare på det når du ikke sier hva han er syk av? 

Anonymkode: b5021...7bf

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan i alle dager skal vi svare på det når du ikke sier hva han er syk av? 

Kreft 

Ts

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)

Det er tunge tanker som mange har slitt med. Jeg opplevde det i 3 år med min før han døde.  Det var forferdelig.  Det er ingen som kan gi deg råd om din situasjon. Jeg vil bare si at hvis han blir tilbudt hjelp av kommunen så bør han ta imot, og du kan støtte ham.  Hos min var det ryggsmerter og kreft + pust, og jeg var den eneste som fikk lov å hjelpe ham. 
uuups… jeg la ikke merke til hvilket forum du la innlegget ditt i, det kom bare opp på forsiden,  jeg har ingen tro på alternative greier.  Jeg har mistet mange, også av den alternative sorten, og det har ikke spilt noen rolle hvilke eventyr de har trodd på.

Endret av Hvemsomhelst
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kreft 

Ts

Det kommer jo helt an på hvor han har kreft, om det er spredning, kan det opereres, behandles med stråling og cellegift, osv. Ingen krefttilfeller er like. Den som er best egnet til å svare på dette er legen hans. 

Anonymkode: 7ab76...251

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kreft 

Ts

Det var leit å høre. Hvor sitter kreften? 

Skrevet

Når du legger det under religion og alternativt så lurer jeg på om du ønsker å bli spådd? Jeg vil råde deg til å ikke spørre om det. Det er ikke alle her inne som har gode hensikter. De kan komme til å skremme deg. Snakk heller med legene om du har spørsmål. ❤️❤️

• Liker 5
Skrevet
Gjenferdet skrev (2 minutter siden):

Når du legger det under religion og alternativt så lurer jeg på om du ønsker å bli spådd? Jeg vil råde deg til å ikke spørre om det. Det er ikke alle her inne som har gode hensikter. De kan komme til å skremme deg. Snakk heller med legene om du har spørsmål. ❤️❤️

Enig. Og selv de som har gode hensikter sitter bare og finner på ting, de kan gi falskt håp.

Skrevet

Dere har rett i at det er mange useriøse her inne.

Ts

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)

)

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ts

Ikke bare her nei.  Rundt oss finnes det mange alternative som virkelig utnytter syke mennesker. De skjuler seg bak naturpreparater eller fanatiske religioner/sekter. For en stund siden måtte man bestille kjempedyrt ferskenstenpulver. (Som inneholder cyanid) Bare ét tåpelig eksempel. Andre går fra dør til dør for jehovas vitner mens de selv er døden nær. På sjov i religiøst møte i Sarons dal kunne folk reise seg fra rullestolen og gå pga tro.
Det beste dere kan gjøre er å stole på legevitenskapen. Den er seriøs. Jeg ønsker dere alt godt ❤️

Endret av Hvemsomhelst
Skrevet (endret)

Ingen seriøse kommer å svare deg på dette. Ikke er det lov og seriøse er ikke interessert i å gamble med folks helse. Svarer noen er det mennesker som ikke tar andres helse alvorlig eller som mangler noe oppi nøtta.

Endret av Lawyam
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ts

De som er seriøse her inne ønsker ikke å spå om helse og lignende, har tidligere sett dem skrive at for slike spørsmål bør man oppsøke lege. Håper at det ordner seg for dere ❤️ 

Anonymkode: abb89...856

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De som er seriøse her inne ønsker ikke å spå om helse og lignende, har tidligere sett dem skrive at for slike spørsmål bør man oppsøke lege. Håper at det ordner seg for dere ❤️ 

Anonymkode: abb89...856

Grunnen til at de ikke ønsker å spå om helse er jo at de vet at de ikke egentlig har magiske evner, men bare sitter og finner på ting.

Anonymkode: 0e3c8...08e

• Liker 3
Skrevet

Han kan ta grep om eget kosthold og spise sunnere og starte med å jobbe med psyken sin. Meditasjon for å bli mer positiv i tankene og klare å gjøre seg selv frisk fra kreften. Det har mange klart.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6103568/

Anonymkode: a8bd9...e9b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han kan ta grep om eget kosthold og spise sunnere og starte med å jobbe med psyken sin. Meditasjon for å bli mer positiv i tankene og klare å gjøre seg selv frisk fra kreften. Det har mange klart.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6103568/

Anonymkode: a8bd9...e9b

Det begynte han med når han fikk diagnosen

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ts

Bra! Sjå også gjerne dokumentaren Heal, om de ikkje allereie har gjort det. Den skal vera tilgjengeleg på Netflix. 

Anonymkode: 36147...d9b

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ts

Han trenger ikke bli den nye "mantra-mannen", men poenget med meditasjon er å tilføre positivitet og glede! Det kan være søren så vanskelig å få til, hvis du skal sitte og stirre på et lys og si "oooooohm"! 

Anbefaler derfor å få denne (under) på hjernen. Syng gjerne 10-15 min ved anledning, og sjekk hvor fort humøret endrer seg. Denne kan være veldig god for deg også. Husk, du er også i en krisesituasjon nå og må ta vare på deg selv. ❤️ 

https://www.youtube.com/watch?v=-_2moJgkauM&t=1349s

• Liker 1
Skrevet

Ja, hvem trenger vel cellegift når man kan tenke seg frisk. Virkelig gode leger her ute og går

Skrevet
KjøttOPP skrev (1 time siden):

Ja, hvem trenger vel cellegift når man kan tenke seg frisk. Virkelig gode leger her ute og går

Kjære Ironi-KjøttOPP. Det er vel INGEN som har sagt noe om å ikke ta cellegift her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...