AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Skrevet 7. oktober 2021 Relativt ung mann her, i midten av 30-åra. Jeg har rett og slett noen altoppslukende fantasier om en dame helt i slutten av 50-åra. Får henne rett og slett ikke ut av hodet. Hun er en kollega på en middels stor arbeidsplass. Interessen begynte på en sommerfest for rundt tre år siden, da vi satt og snakket. Hun var ganske nærgående og satt tett inntil meg i sofaen, og var veldig interessert og fascinert av det jeg hadde å fortelle om favorittsporten min. Sånn i ettertid har jeg fundert på om hun prøvde seg litt, eller om hun bare var litt beruset og derfor var litt klengete. Tenkte ikke noe mer over det, før vi begynte å jobbe tett i en liten periode for halvannet år siden. Da ble jeg mer kjent med henne, og jeg tok meg i å bli veldig sjarmert av hvor blid og livsglad denne dama var. Hun ser ut som en ganske vanlig dame for sin alder, men en vanvittig utstråling. Etter dette har jeg knapt fantasert om andre damer. Alle andre damer kommer til kort. Jeg har spurt meg selv om denne dragningen kun handler om aldersfetisj, men da hadde jeg jo drømt om alle damer i en viss alder. Og jeg tenker kun på henne. Jeg vet jo at hun er godt gift, har barn som er 5-7 år yngre enn meg, og at alt er totalt uaktuelt. Hun har neppe viet meg en eneste tanke på den måten. For så vidt ingenting å diskutere her, ville bare dele. Med mindre noen har lignende historier? Anonymkode: e63e3...08d
John McClane Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 Kan det være at du er mest tiltrukket av det at du føler deg sett, at hun liker deg....?
Bamseklemmer Skrevet 8. oktober 2021 #3 Skrevet 8. oktober 2021 Alderfetish? det var et nytt begrep jeg ikke har hørt om før... Forelskelse og seksuell tiltrekning bryr seg fint lite om hun er gift eller ikke, det er bare fornuften som avgjør utfallet. Kan du kjenne lysten på henne som en sterk form for omsorg? Eller er du bare litt forstyrret fordi du er forelsket i henne? Hun kan jo også være hyggelig av naturlige årsaker, men hun kan jo også gjøre det for å sjekke draget. Hun kan også være flørtende, hvis hun ikke får noe oppmerksomhet av mannen. Så det er forskjellige måter en kvinne kan utrykke seg på, og av ulike årsaker av dette. Husk en kvinne i den alderen synes det er greit å høre at hun er attraktiv, de blir sjeldent forbannet på deg. Det blir jo hennes valg å være utro, eller kanskje har hun tillatelse fra mannen? Her kreves nok en moden og ærlig samtale hvis du skal ha svar. Skal, skal ikke... Det har nok passet bedre hvis hun hadde vært singel😉
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 8. oktober 2021 #4 Skrevet 8. oktober 2021 Skjønner, for kjærligheten kjenner ingen grenser. Sperren her er at dama er opptatt. Det har nok ingenting med alder å gjøre. Du må videre. Du møter nok en annen person som er midt i blinken for deg en dag.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #5 Skrevet 8. oktober 2021 Du er litt forelsket rett og slett. Har ikke noe mer en fetisj å gjøre Anonymkode: d635c...20d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå