Gå til innhold

Separert og snakket med en kompis..hva vil han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på vei ut av ekteskapet og har snakket litt med en «kompis» om dette innimellom..(bør vel nevnes at det har vært en flørt mellom oss tidligere, kun komplimenter og klemmer/blikk) ..men sist vi snakket om det så var han veldig på om jeg hadde funnet meg nytt bosted, hvor jeg så for meg å bo og i det hele tatt interesse for situasjonen min - selvsagt hyggelig at han bryr seg..Men jeg blir ikke klok på om han viser interesse for «vennskapet» eller om han vil noe mer? Det er jo det siste jeg vil tenke på sånn sett, nok å tenke på nå likevel..De andre kompisene mine har ikke spurt om noe, så kanskje derfor jeg tenker over det?🤔

Anonymkode: 5107d...5ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er kompis med deg fordi han er keen på deg, enkelt og greit. 

• Liker 6
Skrevet

Enten er han en god venn som bryr seg, eller så venter han bare på å komme i buksene dine. Umulig for oss å vite. Min erfaring er at de vil i buksene. Jeg hadde en veldig god venn, mannlig, han var bla forloveren min når jeg giftet meg. Når jeg ble skilt var han der for meg, noe jeg satt pris på, han var jo en venn. Helt til vi var på byn, en hel gjeng, men jeg endte opp med å bli med han hjem, for å sove. Han bodde i sentrum og jeg tenkte ikke noe på det. Helt til vi lå i sengen og han begynte å tafse. Jeg var full, sliten og tenkte ikke, så jeg ble med på det. Det var helt greit, men jeg hadde jo ikke følelser for han, og etter det ble det aldri det samme mellom oss. Jeg ville ha en venn, han ville noe annet. 

Anonymkode: fe8ca...3bf

• Liker 1
Skrevet
Anonym90059005 skrev (10 minutter siden):

Han er kompis med deg fordi han er keen på deg, enkelt og greit. 

Hmm..tenker du det pga at vi har hatt en flørt tidligere? Eller tenker du det er pga hvordan han er mot meg nå? (Lite flørting fra han nå og lite kontakt, kan jo være pga så mangt det) ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Enten er han en god venn som bryr seg, eller så venter han bare på å komme i buksene dine. Umulig for oss å vite. Min erfaring er at de vil i buksene. Jeg hadde en veldig god venn, mannlig, han var bla forloveren min når jeg giftet meg. Når jeg ble skilt var han der for meg, noe jeg satt pris på, han var jo en venn. Helt til vi var på byn, en hel gjeng, men jeg endte opp med å bli med han hjem, for å sove. Han bodde i sentrum og jeg tenkte ikke noe på det. Helt til vi lå i sengen og han begynte å tafse. Jeg var full, sliten og tenkte ikke, så jeg ble med på det. Det var helt greit, men jeg hadde jo ikke følelser for han, og etter det ble det aldri det samme mellom oss. Jeg ville ha en venn, han ville noe annet. 

Ja ikke sant, jeg burde sikkert spørre han, men på den annen side så er det helt uaktuelt sånn ting er nå..derfor jeg ville høre her 🤭 
Skjønner situasjonen din, ikke alltid så lett å se det sånn, og hvertfall når man har hvert sitt ønske..har du kontakt med han enda, eller er dere helt ferdig? Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja ikke sant, jeg burde sikkert spørre han, men på den annen side så er det helt uaktuelt sånn ting er nå..derfor jeg ville høre her 🤭 
Skjønner situasjonen din, ikke alltid så lett å se det sånn, og hvertfall når man har hvert sitt ønske..har du kontakt med han enda, eller er dere helt ferdig? Ts

Jeg har ikke snakket med han på mange år nå. Han tok faktisk kontakt for et par år siden og jeg syns det var kjekt og vi avtalte å ta en tur ut, men så ville han at vi skulle møtes hos meg først. Og han var tydelig på hva han tenkte på, så jeg avlyste hele greien. Han var ikke den vennen jeg trodde. 

Skrevet

Han vil pule.

Anonymkode: b9dee...a2f

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror nok også at dette er et vennskap med forhåpninger fra hans side, altså ikke et genuint, ubetinget vennskapsforhold slik man helst skulle håpe. Vær forsiktig så ikke du leker med ilden for tidlig. 

Anonymkode: bcf94...2a6

• Liker 2
Skrevet

Flere innspill?

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg er på vei ut av ekteskapet og har snakket litt med en «kompis» om dette innimellom (bør vel nevnes at det har vært en flørt mellom oss tidligere, kun komplimenter og klemmer/blikk) ..men sist vi snakket om det så var han veldig på om jeg hadde funnet meg nytt bosted, hvor jeg så for meg å bo og i det hele tatt interesse for situasjonen min - selvsagt hyggelig at han bryr seg. Men jeg blir ikke klok på om han viser interesse for «vennskapet» eller om han vil noe mer? Det er jo det siste jeg vil tenke på sånn sett, nok å tenke på nå likevel. De andre kompisene mine har ikke spurt om noe, så kanskje derfor jeg tenker over det?🤔

Det er umulig å si sikkert om han er håpefull på egne vegne. Det tryggeste er nok å bryte en hver kontakt. Det du beskriver, er dog neppe nok til å rettferdiggjøre en politianmeldelse for overgrep, med mindre du har vært utsatt for uønsket fysisk kontakt (berøring, klem e.l.).

Anonymkode: e6ae4...e80

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er umulig å si sikkert om han er håpefull på egne vegne. Det tryggeste er nok å bryte en hver kontakt. Det du beskriver, er dog neppe nok til å rettferdiggjøre en politianmeldelse for overgrep, med mindre du har vært utsatt for uønsket fysisk kontakt (berøring, klem e.l.).

Anonymkode: e6ae4...e80

Ingen som har sagt noe om uønsket fysisk kontakt vel 😆 Anmeldelse du liksom, les innlegget en gang til du 🙃 ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...