AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Skrevet 7. oktober 2021 Min sønn har ekstrem skrekk. Må trekke noen tenner. De sa han kunne få noe medisin hvis han kom fastende. Noen som har kjennskap til dette? Og om det hjelper han til å slappe av? Han er 12 år og livredd. Anonymkode: 0b73e...60c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #2 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg gikk det da jeg skulle operere ut en visdomstann (hadde en dårlig opplevelse fra tidligere operasjon). Måtte komme en time før timen. Tok tabletten, merket ingenting. Men da jeg satte meg i stolen og de begynte, merket jeg at den funka. For alt var heeelt greit. De kunne sikkert operert ut alle tennene mine uten at jeg hadde brydd meg om det. 😅 Anonymkode: ae319...0a0
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #3 Skrevet 7. oktober 2021 Han får noe som heter Midazolam. Beroligende og avslappende. Han kommer nok heller ikke til å huske noe fra tannlegetimen. Fikk dette når jeg skulle trekke en brukket tann og hadde det helt herlig. Jeg har solid tannlegeskrekk. Anonymkode: 67c71...883 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #4 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg har også fått det, både en valium-variant for mange år siden og noe annet nylig. Jeg merket ikke så veldig mye men var litt roligere i stolen enn ellers, faktisk sant at man kjenner litt på en "likegyldighets"-følelse, det blir jo det motsatte av redsel da. Men jeg kunne fått høyere dose.. Jeg har høy toleranse for sånt da, en 12åring vil nok bli ganske sløv og rolig og det vil nok hjelpe veldig på redselen Anonymkode: 563ca...c01
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #5 Skrevet 8. oktober 2021 Et nært familiemedlem hadde sterk tannlegeskrekk og fikk noe beroligende. Han er ikke redd lengre og hadde den beste opplevelsen sier han. Anonymkode: 3f298...072
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå