AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Skrevet 7. oktober 2021 Heldigvis er det sjelden, men det har skjedd, og neste gang vil jeg være forberedt. Hva svarer man egentlig når folk er frekke? Kommer jo an på hva som blir sagt, men finnes det noe standardsvar, som kan passe overalt? Hvis ikke, har du eksempler på hva som kan sies i forskjellige settinger? Eller noe du har sagt? Eller noe du burde sagt? For jeg kommer ofte på ting jeg kunne sagt i etterkant. Anonymkode: c401f...bdc 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #2 Skrevet 7. oktober 2021 For eksempel: Det var jo rette ræva som feis. Du er dårlig på dette selv. Du har rett, jeg er ikke perfekt. Er du? Har du noe poeng? Ja? Og hva så? Det er viktig for meg. Det er greit at det ikke er viktig for deg. Jeg skal tenke over det og komme tilbake til deg. Viktig å grunne litt på om det stemmer, før man gjør endringer. Anonymkode: 6ee2c...2ea 3
Gjest Cisne Skrevet 7. oktober 2021 #3 Skrevet 7. oktober 2021 Man kommer på ting i etterkant fordi man (normale oppegående mennesker) har en naturlig sperre fra å si uhøflige og stygge ting til mennesker. Noen ganger er stillhet det beste. Tie de ihjel, så får de bare stå der og se dum ut.
CorvusCorax Skrevet 7. oktober 2021 #4 Skrevet 7. oktober 2021 Cisne skrev (1 minutt siden): Man kommer på ting i etterkant fordi man (normale oppegående mennesker) har en naturlig sperre fra å si uhøflige og stygge ting til mennesker. Noen ganger er stillhet det beste. Tie de ihjel, så får de bare stå der og se dum ut. Jeg hadde en sperre før. Men nå bryr jeg meg ikke. Jeg er ekspert på "comebacks" om jeg må. Men det er svært svært sjelden det skjer, fordi jeg ikke omgås frekke folk. Og det er ikke ofte jeg støter på et frekt menneske, heldigvis. Dessuten er det år og dag siden jeg har vært ute og feste. Kanskje ta meg en tur ut nå som det har åpnet igjen. Morsomt å sette på plass pågående frekke menn.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #5 Skrevet 7. oktober 2021 «Hva mente du nå?» Anonymkode: 1f7f0...0c6 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #7 Skrevet 7. oktober 2021 ‘Snufs, er det virkelig sant???!’ og så er det sånn: få se da. Gjør du det så mye bedre? og de beviser seg aldri. men kanskje det er hele poenget deres. ‘Jeg er meningsløs!!’ Anonymkode: 4cc4e...797
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå